Bekijk originele versie : advies voor ons allemaal!!
marocboy112
02-06-2004, 02:35
salam,
beste mensen
voor degene die problemen heeft richt je tot allah voor alles waarmee je zit wij mensen kunne niks alles is met de wil van allah swt voor alles en doe veel dua
schamen is een en blijft een onderdeel van het geloof vergeet dat niet mensen aub want degene die niet schaamt die mag doen wat hij wil is niet zo best
taalgebruik is beneden de mate hier aub kijk heel goed uit als iemand je niet vergeeft heb je een grote probleem in de hiernamaals we doen al zo weinig goeds let goed op aub
en wat beterft zondes die men hebben begaan aub hou die voor je en maak die niet openbaar hier en toon berouw allah swt heeft het voor zich gehouden wanneer men dit bekend maakt voor het een grotere zonde wat eerst klein was mischien
sorry als ik iets verkeerd heb gezegt maar dit zat mij dwars en dit zijn de dingen waar we goed op moeten letten niet alleen hier maar ook in het dagelijkse leven en wat ik nu zeg geld voor mij het meest ik ben er niet om men te leren denk er over na mensen aub
veel liefs s
tangaouija
02-06-2004, 02:42
je hebt echt gelijk in plaats dat we gaan nadenken over hoe goed we het kunne hebben inhet hiernamaals verpesten we het omdat we een leuk leventje willen hebben die elk moment afgelopen kan zijn!!!!!!!!!!
goed gezegd marocboy
marocboy112
02-06-2004, 02:45
soekran
en nog iets kraak elkaar niet af dat is niet van islam respecteer elkaar vergeet niet dat we funcioneren als een lichaam en als er wat mis gaat dan gaat het ook mis met ons we zijn als een muur en moeten elkaar verstevigen en niet kapot maken :)
TARIFAST
02-06-2004, 08:37
wollah je hebt echt helemaal gelijk we verpesten ons leven hier terwijl we hard moeten werken voor het hiernamaals
sweet_nadoria
02-06-2004, 08:52
Tbarke Allah aliek aa goeja !!
Dat heb je zeker mooi gezegd …
Wat je hebt opgeschreven is niets meer of minder dan de waarheid ..
Sommige onder ons, ik herhaal ‘sommige’ kennen het woord schaamte niet meer.
Alles wat voorheen echt schandalig was om over te spreken, wordt nu heel vrij en doodnormaal over gesproken, alsof het de normaalste zaak is van de wereld.
Allah heeft ons ook gezegd ….
Een van de tekenen die ons wordt gegeven, om ons te laten realiseren dat Youm al Qayma eraan komt, is dat het geloof wordt verwaarloosd en schaamte niet meer bestaat.
Als je dan om je heen gaat kijken … wat zie je dan?
Maakt dat je niet wakker dat de Dag des Oordeels bijna nabij is?
Denk je dan niet laat ik zoveel mogelijk hassanats verdienen in plaats van te zondigen?
Wa Yarabi open de ogen van de dwalenden onder ons …
Wa Yarabi behoed ons voor de influisteringen van de Sjatain …
Wa Yarabi vul onze harten met meer liefde voor het geloof en leid ons naar het rechte pad ..
Wa Yarabi verwezenlijk onze mooie dromen en wensen en laat Al Djannah Firdaus onze eeuwige verblijfplaats zijn …
Ameen wa Yarabi al Ala3lamien !!
Wa alaikoum salam wa rahmatoelah wa barektoehoe
S. Nadoria
marocboy112
02-06-2004, 12:24
amien soekran dat heb je mooi gezegt :)
deze wereld is voor ons gemaakt en wij zijn geschapen voor de hiernamaals.
heel mooi gesproken!
Gelukkig zijn er nog mensen zoals jou die zich WEL druk maken om deze dingen en ons ergens op wijzen...
marocboy112
02-06-2004, 13:06
soekran moet wel ik ben verantwoordelijk we zijn allemaal hoeders en verantwoordelijk voor wat wij hoeden :)
sweet_nadoria
02-06-2004, 13:52
Origineel gepost door marocboy112
amien soekran dat heb je mooi gezegt :)
deze wereld is voor ons gemaakt en wij zijn geschapen voor de hiernamaals.
;)
Daarom moet we elkaar steunen en helpen in welk opzicht dan ook, om samen voor dit wereldse examen te slagen ..
Origineel gepost door marocboy112
salam,
beste mensen
voor degene die problemen heeft richt je tot allah voor alles waarmee je zit wij mensen kunne niks alles is met de wil van allah swt voor alles en doe veel dua
schamen is een en blijft een onderdeel van het geloof vergeet dat niet mensen aub want degene die niet schaamt die mag doen wat hij wil is niet zo best
taalgebruik is beneden de mate hier aub kijk heel goed uit als iemand je niet vergeeft heb je een grote probleem in de hiernamaals we doen al zo weinig goeds let goed op aub
en wat beterft zondes die men hebben begaan aub hou die voor je en maak die niet openbaar hier en toon berouw allah swt heeft het voor zich gehouden wanneer men dit bekend maakt voor het een grotere zonde wat eerst klein was mischien
sorry als ik iets verkeerd heb gezegt maar dit zat mij dwars en dit zijn de dingen waar we goed op moeten letten niet alleen hier maar ook in het dagelijkse leven en wat ik nu zeg geld voor mij het meest ik ben er niet om men te leren denk er over na mensen aub
veel liefs s
waren er meer mensen zoal jou!!!!
insallah komt het weel goed!
marocboy112
02-06-2004, 18:51
soekran zeker wel met jou hulp :)
en inzet moet het qwel lukken ik heb er alle vertouwen in
en dua niet te vergeten iemand die voor iemand anders vraagt iets goeds de engelen vragen dan het zelfde voor degene die vragen voor anderen en wie zijn beter wij of de engelen ;)
Lady_moi
02-06-2004, 19:19
:hoedaf: :goedzo:
marocboy112
02-06-2004, 19:23
soekran :):):)
Lil_Hajar
02-06-2004, 19:31
maziannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
complimentje voor jou!!
:zwaai:
marocboy112
02-06-2004, 19:33
dankje wel voor de reactie en ook voor jou een compliment je laat weten dat je er mee eens bent en die opzicht hebben we alllebei een compliment :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.