Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sex vraagje

Pagina's : 1 [2]

moslim_younes
03-06-2005, 00:27

het is niet haram om naar elkaars geslachtedelen te kijken, er is aleen een hadith dat de profeet saw dat nooit deed, maar er staat nergens dat eht ahram is. als je getrouwd bent ben je mahram van elkaar en mag je elkaar helemaal zien. maar in tegenstelling tot dit. die marrokaanse sauna dat is hartstike haram. want je kijtk daar naar mensne die je neit eens kent, je ziet hun prive lichaamsdelen, een vrouw moet bedekt zijn tot haar polsen en enkels en haar haar ook. dus als je daar andere vrouwen ziet dan is er toch eits zwaar mis. is net zoiets als da tmannen elkaar ook niet mogen zien tussen de navel en de knieen, de awra voor moslimvrouwen die elkaar goed kennen is ook zoals bij de mannen. Het bovenlichaam mag van elkaar dan gezien worden. En van navel tot knieen moet het bedekt zijn...Maar volgens mij ken je niet iedereen in de sauna.. :confused:

HINDUSTAN
03-06-2005, 02:32
Ik lach me dood hier!:D Nee ik vind het echt heel aandoenlijk, dit soort vragen hoor! In Nederland slikken sommige meisjes al lullen als aardappels, en dan komt hier een meisje vragen of ze wel naar de piemel van haar man mag kijken, dat is toch geweldig!??:D:p Het is niet haram lees ik hierboven? Nou halleluja!!:banana: Meisje, als je wilt mag je het zelfs filmen en later opnieuw bekijken:maf2:

Cromolosa
04-06-2005, 17:52
Ik lach me dood hier!:D Nee ik vind het echt heel aandoenlijk, dit soort vragen hoor! In Nederland slikken sommige meisjes al lullen als aardappels, en dan komt hier een meisje vragen of ze wel naar de piemel van haar man mag kijken, dat is toch geweldig!??:D:p Het is niet haram lees ik hierboven? Nou halleluja!!:banana: Meisje, als je wilt mag je het zelfs filmen en later opnieuw bekijken:maf2: hahahahahha geniaal :goedzo:

MevrNasiha
04-06-2005, 21:55
ik heb gehoord dat tijdens de gemeenschap geen ogen mogen gericht zijn naar de geslachts delen dat het haram is, dat dus zelfs hemem(marokkaanse sauna) haram is,dus ook alle andere dingen je weet wel wat ik bedoell, hahaha ik schaam me rot om die stomme vraag ik bedoel hier mee, ****** en ****** en zulke toestanden.. klopt dat? sorry voor zo een domme vraag maarik wil wel graag antwoord :zwaai: Salaam, Voorzover ik weet niet waar, echtgenoten mogen alles van elkaar zien. Je mag zelfs samen douchen. Dus ik denk dat dit een beetje achterhaald is. Lees het volgende: Mag een man zijn vrouw masturberen? Mag een man zijn vrouw masturberen? Antwoord: In de naam van Allah de Erbarmer de Meest Barmhartige Een man kan zijn vrouw masturberen en andersom, omdat Allah de Verhevene zegt: "(5) En degenen die hun kuisheid (in het Arabisch staat hiervoor het woord forodjiehiem wat letterlijk "geslachtsdelen" betekent) bewaken. (6) Behalve tegenover hun echtgenotes en hun slavinnen, dan worden zij niet verweten" (Soerat Al moe'mienoen aya 5-6.) En Allah weet het beste.

witje
04-06-2005, 22:32

jajajaj: internet, boeken, fotos, tv enz. hahaha :D

nicegirl...
15-06-2005, 19:35
Ik lach me dood hier!:D Nee ik vind het echt heel aandoenlijk, dit soort vragen hoor! In Nederland slikken sommige meisjes al lullen als aardappels, en dan komt hier een meisje vragen of ze wel naar de piemel van haar man mag kijken, dat is toch geweldig!??:D:p Het is niet haram lees ik hierboven? Nou halleluja!!:banana: Meisje, als je wilt mag je het zelfs filmen en later opnieuw bekijken:maf2: jeetje jij bent erg!!!!! p.s. nie 1 pot nat

Pagina's : 1 [2]