Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagd

jabielo
02-06-2004, 01:09

hallo beste leden, mijn vraag is zijn er ook mannen die nog maagd waren toen ze gingen trouwen of zijn jullie allemaal dekhengsten. mijn eerste ervaring met sex was met mijn vrouw. laat het even weten :D

jabielo
02-06-2004, 01:12
Origineel gepost door andalusieGUY dekhengst...........EL KABAIO WWWWAJAHAHAHAAA jaja die goed leuke vertaling maar was jij ook een kabaio of ben je nog niet getrouwd?

Lampjuh
02-06-2004, 01:16
Volgens mij zijn er nog wel mannen die nog maagd willen blijven tot die dag. Alleen weinig he

mardiya
02-06-2004, 11:21
Origineel gepost door jabielo hallo beste leden, mijn vraag is zijn er ook mannen die nog maagd waren toen ze gingen trouwen of zijn jullie allemaal dekhengsten. mijn eerste ervaring met sex was met mijn vrouw. laat het even weten :D Nou wel goed van je hoor, dan ben je zeker jong getrouwd. Tegenwoordig zijn er niet veel mannen meer te vinden die bang zijn voor hun schepper en wachten totdat ze getrouwd zijn. :cool:

Sweet_Diamond
02-06-2004, 12:03

Origineel gepost door jabielo hallo beste leden, mijn vraag is zijn er ook mannen die nog maagd waren toen ze gingen trouwen of zijn jullie allemaal dekhengsten. mijn eerste ervaring met sex was met mijn vrouw. laat het even weten :D Goed zeg van jou

allesandro
02-06-2004, 12:17
ewa ja je moet blij zijn dat je dat nog was, wij hebben die kans ook gehad maar verneukt als ik het zo mag zeggen, maar moge allah voor ons het rechte pad verlichten amien ya rabbie.