Bekijk originele versie : Help..!
BerberseLady
11-10-2009, 21:25
Salaam wa3likoum warahmatoe Allah wa barakatoehoe,,
Ik hoop dat jullie in goede gezondheid verkeren inschallah
[ Beste zusters & broeders ik loop al weken met een soort probleem en weet daarop geen raad meerr.. Het zit zo ik ben een meid van 19 jaar oud die nog op school zit en werkt hmdl. Ik ben sinds kort weer goed in contact geraakt met een jongen bij mij in de buurt(oude schoolgenoot) zijn wens was altyd geweest om met mij een halal relatie te nemen en dan uiteindelijk naar me ouders te gaan om me hand te komen vragen.. maar hij is bijna 1jaar jonger dan mij en hij is niet de mooiste(innerlijk well hmdl en daar gaat het om) Hij heeft wel alles een eigen bedrijf ensow,,]wat zouden jullie dOenn,, of tenmisnte wat voor tip kunnen jullie me het beste geven,,:o
Gelieve geen haat reacties ik heb het al moeilijk:jammer:
Wa 3aleikom wa salaam
Miss_FLOWER
11-10-2009, 21:34
Volg je hart.
Zie je in hem een echte man op wie je kan bouwen en in wie je kan vertrouwen en dus ook een echte man voor je toekomst is, moet je het wagen. Zo niet, niet doen. Sowieso geen relatie beginnen. Krijg je achteraf alleen maar spijt van.
Goldmember1
11-10-2009, 21:35
het is op zich niet erg dat ie iets jonger is dan jij, alleen zijn verstand moet wel volwassen zijn en hij moeten alles op een rijtje hebben. 18 jaar voor een jongen vind ik nog te jong om te trouwen eerlijk gezegd, maar je moet het zelf inschatten ;)
THATS_HOT
11-10-2009, 21:39
volg je hart meid!
Salaam wa3likoum warahmatoe Allah wa barakatoehoe,,
Ik hoop dat jullie in goede gezondheid verkeren inschallah
[ Beste zusters & broeders ik loop al weken met een soort probleem en weet daarop geen raad meerr.. Het zit zo ik ben een meid van 19 jaar oud die nog op school zit en werkt hmdl. Ik ben sinds kort weer goed in contact geraakt met een jongen bij mij in de buurt(oude schoolgenoot) zijn wens was altyd geweest om met mij een halal relatie te nemen en dan uiteindelijk naar me ouders te gaan om me hand te komen vragen.. maar hij is bijna 1jaar jonger dan mij en hij is niet de mooiste(innerlijk well hmdl en daar gaat het om) Hij heeft wel alles een eigen bedrijf ensow,,]wat zouden jullie dOenn,, of tenmisnte wat voor tip kunnen jullie me het beste geven,,:o
Gelieve geen haat reacties ik heb het al moeilijk:jammer:
Wa 3aleikom wa salaam
Leeftijd zegt niks, innerlijk is veel belangrijk dan uiterlijk, de belangrijkste of Klikt tussen jullie !
BerberseLady
11-10-2009, 22:20
Volg je hart.
Zie je in hem een echte man op wie je kan bouwen en in wie je kan vertrouwen en dus ook een echte man voor je toekomst is, moet je het wagen. Zo niet, niet doen. Sowieso geen relatie beginnen. Krijg je achteraf alleen maar spijt van.
Ik zie hem ckers als een echte man eerlijk is eerlijk, Ik vertrouw hem van het volle 100%:o
Dankjwell voor je reactie meid:sjans:
BerberseLady
11-10-2009, 22:26
het is op zich niet erg dat ie iets jonger is dan jij, alleen zijn verstand moet wel volwassen zijn en hij moeten alles op een rijtje hebben. 18 jaar voor een jongen vind ik nog te jong om te trouwen eerlijk gezegd, maar je moet het zelf inschatten ;)
Ik heb wel vaker gehoord dat leeftijd geen rol speellt inderdaad,, Deze jongeman heeft al een eigen bedrijf en is qua denk en doen heell volwassen. Hij is nu bijna 19 inschallahh maar het is niet de bedoeling om nu te gaan trouwen,,Nee datt niet maar hij wil om me hand komen vragen en dat we daarna kijken wanneer we gaan trouwen...
Heell ergg bidankt voor je reactie meidd shoukran barakalofik:sjans:
BerberseLady
11-10-2009, 22:27
volg je hart meid!
Dat ckerss,,:D
Dankuu:sjans:
ZEEPAREL_24
11-10-2009, 22:29
gewoon gaan met die banaan en lijkt ie ouder dan jou dan is het helemaal ideaal en wees blij dat ie eigen zaak heeft op zo een jonge leeftijd en neem de ander zoals hij/zij is al die versieringen allemaal vervagen toch uiteindelijk :goedzo:
Miss_FLOWER
11-10-2009, 22:30
Ik zie hem ckers als een echte man eerlijk is eerlijk, Ik vertrouw hem van het volle 100%:o
Dankjwell voor je reactie meid:sjans:
Graag gedaan meid :sjans:
Dan zou ik niet twijfelen om die stap te nemen en vertrouwen op Allah (swt).
Leeftijd is niet altijd alles, je hebt jonge jongens die geestelijk goed en wel gevormd zijn en daartegenover de wat oudere jongens die zich heel onverantwoordelijk gedragen. Dus meid, tawakaltu 3allaAllah. Wie weet ben je wel een bijzondere man tegengekomen.
:kus:
BerberseLady
11-10-2009, 22:33
Leeftijd zegt niks, innerlijk is veel belangrijk dan uiterlijk, de belangrijkste of Klikt tussen jullie !
Jaahh hmdl klikt het en zijn innerlijk is gewoon heel mooii Machallah:love:
Maar toch vind ik alles heell raar,, het lijkt alsof het niet tot me doordringt:rolleyes:
Dankjwell voor je reactiee meiddd,,:sjans:
BerberseLady
11-10-2009, 22:40
gewoon gaan met die banaan en lijkt ie ouder dan jou dan is het helemaal ideaal en wees blij dat ie eigen zaak heeft op zo een jonge leeftijd en neem de ander zoals hij/zij is al die versieringen allemaal vervagen toch uiteindelijk :goedzo:
Vindd jee:o Ik weett niet eens of hij ouders lijkt(vast wel) een vriendin van mij heeft gezegt dat we wel goed bij elkaar passen,,maar eerlijk gezegt ik geloof er niet egt,,aangezien zij tog veel praat:(
ZEEPAREL_24
11-10-2009, 22:43
Vindd jee:o Ik weett niet eens of hij ouders lijkt(vast wel) een vriendin van mij heeft gezegt dat we wel goed bij elkaar passen,,maar eerlijk gezegt ik geloof er niet egt,,aangezien zij tog veel praat:(
ja duh tuurlijk vind ik dat anders zeg ik het toch niet :D en zelfs praters kunnen de ander een compliment geven hoor en als je twijfelt dan moet je gewoon afstand van hem houden, probleem opgelost toch :goedzo:
BerberseLady
11-10-2009, 22:51
Graag gedaan meid :sjans:
Dan zou ik niet twijfelen om die stap te nemen en vertrouwen op Allah (swt).
Leeftijd is niet altijd alles, je hebt jonge jongens die geestelijk goed en wel gevormd zijn en daartegenover de wat oudere jongens die zich heel onverantwoordelijk gedragen. Dus meid, tawakaltu 3allaAllah. Wie weet ben je wel een bijzondere man tegengekomen.
Ik bedank je enorm voor je steun en reactie meid,,:kus:
Ik zal inschallah ckers die stap nemen en vertrouwen op Allah(swt) (dat doen we altijd hmdl) Inschallah is dit een heel bijzondere man:o
:sjans:
Miss_FLOWER
11-10-2009, 23:25
Ik bedank je enorm voor je steun en reactie meid,,:kus:
Ik zal inschallah ckers die stap nemen en vertrouwen op Allah(swt) (dat doen we altijd hmdl) Inschallah is dit een heel bijzondere man:o
:sjans:
Graag gedaan lieverd :kus:
Inscha Allah zal het dan ook wel goed komen.
Ik wens je veel liefde en geluk met hem inscha Allah. :sjans:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.