Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wollah dit is heshoema!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

Marocca
20-11-2002, 15:11

Waar gaan we toch naartoe met die arabische zenders op TV??? Er komt meer *** in dan in westerse zenders.... Wollah,dat is hshoema als ik tv zit te kijken met mijn ouders...Dan krijg ik gegarandeerd een rood kleurtje!!! Dan denk je eens van:hiet kan ik op mijn gemak tv kijken zonder te verzetten maar wat komt er op?? inderdaad..... :rolleyes:

berbertje00
20-11-2002, 15:13
Ja heb ik ook vaak meegemaakt, dat is echt voorschut. Ik schaam me diep

Marocca
20-11-2002, 15:15
Origineel gepost door berbertje00 Ja heb ik ook vaak meegemaakt, dat is echt voorschut. Ik schaam me diep ja!! echt waar....dan ga ik altijd snel naar boven omdat ik ni naar mijn ouders DURF kijken..... :D

Widad
20-11-2002, 15:15
Nou nou zo erg is het helemaal niet hoor....

Hafsat
20-11-2002, 15:16

Ja, denk je eindelijk de afstandsbediening naast je neer te kunnen leggen, kan je nog niet op je gemak kijken. Het word steeds erger.

Itsjustme
haha meid ik begrijp je helemaal het is constant ya habibti en nog erger bij sommige zenders laten ze gewoon zien hoe ze zoenen en dat naast je ouders ook nog (schaam me dood) ook nog alleen die saoudische /dubai enz zenders zijn klasse elke vrouw die je ziet is echt mooi met hoofdoekje het weer presenteren reclames maken dat zei ik laats ook tegen mn ouders maar jaaa

berbertje00
Precie wat ik ook doe, ik kan mijn vader dan echt niet onder ogen komen. Kan je dan nergens met een gerust hart naar kijken??

Marocca
20-11-2002, 15:17
Origineel gepost door Hafsat Ja, denk je eindelijk de afstandsbediening naast je neer te kunnen leggen, kan je nog niet op je gemak kijken. Het word steeds erger. bij mij ist juist hetzelfde!!!!!!!! hahah!!!!!!!! :D

Marocca
20-11-2002, 15:19
Origineel gepost door berbertje00 Precie wat ik ook doe, ik kan mijn vader dan echt niet onder ogen komen. Kan je dan nergens met een gerust hart naar kijken?? in deze tijd kan je dat niet of nauwelijks!!!! :(

Hafsat
20-11-2002, 15:21
Erg he, ik schaam mij altijd dood als ze weer eens zo in beeld komen. Ik ben inmiddels een ster geworden in het op tijd bedienen van de afstandsbediening, zonder dat het opvallend is. Voor altijd met dat ding in mijn hand met mijn vinger op de knop.....

Marocca
20-11-2002, 15:23
Origineel gepost door Hafsat Erg he, ik schaam mij altijd dood als ze weer eens zo in beeld komen. Ik ben inmiddels een ster geworden in het op tijd bedienen van de afstandsbediening, zonder dat het opvallend is. Voor altijd met dat ding in mijn hand met mijn vinger op de knop..... ik ook,ik laat die nooit op tafel liggen als mijn ouders er zijn!!!altijd binnen handbereik!! :D

Hafsat
20-11-2002, 15:29
Weet je wat erg is, als je de afstandsbediening kwijt bent of als die het niet meer doet.

Marocca
20-11-2002, 15:30
Origineel gepost door Widad Nou nou zo erg is het helemaal niet hoor.... vind je dat niet erg??? :confused:

Gmisa
20-11-2002, 15:33
ik weet niet waar jullie naar kijken hoor maar ik zie nooit iemand zoenen op een arabische zender

Marocca
20-11-2002, 15:34

Origineel gepost door lelahamka ik weet niet waar jullie naar kijken hoor maar ik zie nooit iemand zoenen op een arabische zender ikke wel yoh!!! :o

Pagina's : [1] 2