Bekijk originele versie : Heb een vraagje, alleen de meiden a.u.b
Hebben jullie ook wel eens last van pijn bij de borsten... het voelt net als steken... ik had het eerst vooral bij me linker borst en dacht dat het me hart is, maar de laatste tijd voel ik het ook bij me rechter .... komt het doordat ze nog aan het groeien zijn, of moet ik nodig bij me huisarts langs gaan? :(
En ik wil alleen maar serieuze reacties a.u.b :)
00Meknessia00
01-06-2004, 23:25
Ik heb er nooit last van gehad. Als het zo blijft, zou ik naar de huisarts gaan. :zwaai:
DaNGeRouZLy
01-06-2004, 23:45
het kan te maken hebben met je cyclus heb ik een keer ergens gelezen
Als je ongerust bent zou ik zeker even langs de huisarts gaan die kan je geruststellen Insha`allah
Insha'allah hoop dat het niets ergs is :(
DaNGeRouZLy
01-06-2004, 23:53
je moet je niet te druk maken hoor
hartproblemen zijn te herkennen aan een drukkend gevoel en alsof iemand een mes er in steekt. Dus dat lijkt niet op jouw klachten.
waarschijnlijk is het gewoon een hormoon verandering tijden de cyclus Allah oe Alem
Insha`allah komt alles goed :)
xxx :zwaai:
TemsoenT
01-06-2004, 23:54
he meid ik weet wat je bedoelt en heb er ook last van ..
wallah ma ik weet wat je eraan kan doen , ik ben zelf ook niet naar de dokter geweest sorry kus kus :confused:
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
je moet je niet te druk maken hoor
hartproblemen zijn te herkennen aan een drukkend gevoel en alsof iemand een mes er in steekt. Dus dat lijkt niet op jouw klachten.
waarschijnlijk is het gewoon een hormoon verandering tijden de cyclus Allah oe Alem
Insha`allah komt alles goed :)
xxx :zwaai:
Shukran
inshaállah
Origineel gepost door TemsoenT
he meid ik weet wat je bedoelt en heb er ook last van ..
wallah ma ik weet wat je eraan kan doen , ik ben zelf ook niet naar de dokter geweest sorry kus kus :confused:
Hoop dat het bij jou niet erg is... bedankt voor je reactie :goedzo:
TemsoenT
02-06-2004, 00:06
Origineel gepost door Lampjuh
Hoop dat het bij jou niet erg is... bedankt voor je reactie :goedzo:
Hoop t ook niet ..
durf niet naar de dokter te gaan ... :(
ja ik durf ook niet :maf:
Yeps heb ik ook gehad ben naar de huiarst geweest je borsten groeien meid gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeert hahahahhahaha :P
Origineel gepost door Dajaja
Yeps heb ik ook gehad ben naar de huiarst geweest je borsten groeien meid gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeert hahahahhahaha :P
hahahaha gek :D
Ik maak me echt zorgen en jij lacht me uit :verdriet:
echttttttt waaar dat zei me huisarts ze groeien
ik lach je niet uit :( echt niet:D
Tot welke leeftijd blijven ze groeien eigenlijk ?
volgens mij tot dat je borstvoeding gaat geven :P gaan ze hangen:D hahahahahahahaha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.