Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hans Anders

Pagina's : [1] 2

DaNGeRouZLy
01-06-2004, 22:58

hillouw de zomer is weer aangebroken en dat levert weer de nodige zonnestralen met zich mee. Goed om je ogen te beschermen tegen ultra violette straling om het verhaal kort te maken :o Hans anders heeft een mooie actie namelijk de 2 e bril gratis :Iluvu: aangezien veel mensen hier dag en nacht zitten te lezen en te tikken als een gek, zit hier vast wel iemand die een goede leesbril nodig heeft:hihi: Wil die persoon zich melden bij mij dan gaan we samen naar het dichtsbijzijnde fililaal en kiezen we een goede leesbril uit voor jou en dan krijg ik een gratis zonnebril:bril: niet allemaal tegelijk graag ;) ciao :zwaai:

said_denhaag
01-06-2004, 23:21
alleen de prijs is anders :D

NoisySilence
01-06-2004, 23:24
Alleen Said Zekker is anders :D

DaNGeRouZLy
01-06-2004, 23:32
Origineel gepost door said_denhaag alleen de prijs is anders :D jij misschien Said?:hihi:

said_denhaag
01-06-2004, 23:34

Origineel gepost door NoisySilence Alleen Said Zekker is anders :D nee ik ben altijd het zelfde ,said is het zelfde als het woord RAAR ,ik zo zeggen draai het woord raar maar om ,dan zal je zien dat het zelfde blijft ,en zo ben ik dus ook :D

said_denhaag
01-06-2004, 23:36
Origineel gepost door DaNGeRouZLy jij misschien Said?:hihi: :cool:

NoisySilence
01-06-2004, 23:47
Zekker, ga met die meid naar Hans Anders en zoek een leuke bril voor haar uit. :D

DaNGeRouZLy
01-06-2004, 23:58
Origineel gepost door NoisySilence Zekker, ga met die meid naar Hans Anders en zoek een leuke bril voor haar uit. :D kijk jij bent nu aardig :goedzo: :zwaai:

said_denhaag
02-06-2004, 00:02
Origineel gepost door NoisySilence Zekker, ga met die meid naar Hans Anders en zoek een leuke bril voor haar uit. :D als zij die tweede bril aan mij geeft waarom niet zo ik zeggen ,kan ik ze aan jou geven ,als je jarig ben :D

NoisySilence
02-06-2004, 00:06
Origineel gepost door DaNGeRouZLy kijk jij bent nu aardig :goedzo: :zwaai: Ik ben een lief persoon die het beste voorheeft met zijn zusters in de Islaam :D

DaNGeRouZLy
02-06-2004, 00:09
Origineel gepost door NoisySilence Ik ben een lief persoon die het beste voorheeft met zijn zusters in de Islaam :D :D baraka allahu fiek

DaNGeRouZLy
02-06-2004, 00:09
Origineel gepost door said_denhaag als zij die tweede bril aan mij geeft waarom niet zo ik zeggen ,kan ik ze aan jou geven ,als je jarig ben :D dat was niet de bedoeling:jammer: gierige mensen hierzo :(

said_denhaag
02-06-2004, 00:18
Origineel gepost door DaNGeRouZLy dat was niet de bedoeling:jammer: gierige mensen hierzo :( hoe zo gierig ,ik geef altijd aan vrouwen kadoutjes ,nu word het wel tijd dat ik nou een keer wat van een vrouw gaat krijgen , :D

NoisySilence
02-06-2004, 00:25
Origineel gepost door DaNGeRouZLy :D baraka allahu fiek Wa fieki barakAllah ya oughti fi dien :D

DaNGeRouZLy
02-06-2004, 10:01

Origineel gepost door said_denhaag hoe zo gierig ,ik geef altijd aan vrouwen kadoutjes ,nu word het wel tijd dat ik nou een keer wat van een vrouw gaat krijgen , :D ja in dat geval verdien je idd wel een presentje gewoon doorgaan met bietsen wie weet krijgt er iemand medelijden met je:hihi: CiAo :zwaai:

Pagina's : [1] 2