Bekijk originele versie : Alstublieft heren, NEGEER DIT NIET!!!
Queen41Day
01-06-2004, 20:41
Alstublieft heren negeer dit ALSTUBLIEFT NIET!!!!
Ik weet dat het moeilijk voor jullie is, met de aankomende hitte..
Ik weet dat het rond deze tijd begint te kriebelen maar heren alsjeblieft doet het niet... Doe mij ( en alle andere meiden) dit ALSJEBLIEFT niet aaaaaan :tranen:
Ik weet dat de zelfbeheersing bij mannen rond dit jaar erg zwak is, dat jullie koste wat het kost moeten doen waar ALLE vrouwen van walgen.......
ik smeek jullie bij deze.. BESPAAR ME ALSJEBLIEFT DE AANBLIK VAN JULLIE LELIJKE, HARIGE, LANGE TENEN DEZE ZOMER EN DOE GEEN TEENSLIPPERS AAN!!!!
Er is niets lelijker dan een man met teenslippers waar die harig tenen in te zien zijn..
Dus heren bespaar jezelf onze misselijke blikken en onze eetlust.
Draag je slippers ALLEEN EN UITSLUITEND in je eigen prive terrein, namelijk thuis!
Bij voorbaat meest hartelijke dank dat er maar bestaat
:zwaai:
( het is goed bedoeld advies, don't hate me :o )
miss_saliha
01-06-2004, 20:43
:hihi:....Hahahahahahaha die is echt goed joh!!!!
Wallah je hebt gelijk...mooi advies geef je ze! :D
...mogen we wel van die topjes aandoen? (denk harige buiken..)
Origineel gepost door Queen41Day
Ik weet dat het rond deze tijd begint te kriebelen maar heren alsjeblieft doet het niet... Doe mij ( en alle andere meiden) dit ALSJEBLIEFT niet aaaaaan :tranen:
Ik weet dat de zelfbeheersing bij mannen rond dit jaar erg zwak is, dat jullie koste wat het kost moeten doen waar ALLE vrouwen van walgen.......
ik smeek jullie bij deze.. BESPAAR ME ALSJEBLIEFT DE AANBLIK VAN JULLIE LELIJKE, HARIGE, LANGE TENEN DEZE ZOMER EN DOE GEEN TEENSLIPPERS AAN!!!!
Er is niets lelijker dan een man met teenslippers waar die harig tenen in te zien zijn..
Draag je slippers ALLEEN EN UITSLUITEND in je eigen prive terrein, namelijk thuis!
:rolleyes:
Origineel gepost door Benkiro
:D Enkel als je'n piercing hebt
tarifisht
01-06-2004, 21:08
Origineel gepost door je_weet_toch
hmm scheren jullie dan jullie snor weg :D
ik scheer helemaal geen snor
want die heb ik niet :ego:
bij mij is het lekker glad:stout:
Schatjee
01-06-2004, 21:09
hahahahaha :hihi:
Origineel gepost door tarifisht
ik scheer helemaal geen snor
want die heb ik niet :ego:
bij mij is het lekker glad:stout:
maar je scheert wel je baard :)
Queen41Day
01-06-2004, 21:16
Origineel gepost door Benkiro
Het is maar dat je het zelf aankaart en nu we het er toch over hebben....
-( zoals benkiro al zei) in het vervolg gaarne geen topjes, dit is zeer belastend voor onze ogen en maag.. mocht je nou echt gek zijn op dat topje van je, scheer dan eerst die oerwoud weg en doe een paar buikoefening. Voor de zekerheid laat je een piercing zetten, het oog van je medemens wil namelijk ook wat
- geen hoogwater broeken waar die slungelige, breekbare, harige beentje uit steken
- open blousjes alleen en UITSLUITEN toegestaan mits je geen oerwoud ben je hals hebt groeien
- doe geen strakke shirtjes aan als dit niet voor jou lichaam is bedoelt.
Nou dames en heren mocht ik wat vergeten zijn dan hoor ik dat graag van jullie...
toedeledoki
tarifisht
01-06-2004, 21:18
Origineel gepost door babyboy
maar je scheert wel je baard :)
als ik nou geen snor heb
hoe kan ik kan dan een baard hebben????? :rolleyes:
lady_khadija
01-06-2004, 21:19
:hihi:
ik let daar noooit op!! vind het juist leuk staan.... :rolleyes:
vooral wanneer een jongen een witte linnen broek aan heeft, en dan die marokkaanse leren slippers eronder..... :Iluvu:
of een spijkerbroek met die slippers..... :verliefd:
tarifisht
01-06-2004, 21:22
Het is maar dat je het zelf aankaart en nu we het er toch over hebben....
-( zoals benkiro al zei) in het vervolg gaarne geen topjes, dit is zeer belastend voor onze ogen en maag.. mocht je nou echt gek zijn op dat topje van je, scheer dan eerst die oerwoud weg en doe een paar buikoefening. Voor de zekerheid laat je een piercing zetten, het oog van je medemens wil namelijk ook wat
- geen hoogwater broeken waar die slungelige, breekbare, harige beentje uit steken
- open blousjes alleen en UITSLUITEN toegestaan mits je geen oerwoud ben je hals hebt groeien
- doe geen strakke shirtjes aan als dit niet voor jou lichaam is bedoelt.
Nou dames en heren mocht ik wat vergeten zijn dan hoor ik dat graag van jullie...
toedeledoki
kih kih kih helemaal gelijk :hihi:
Origineel gepost door tarifisht
als ik nou geen snor heb
hoe kan ik kan dan een baard hebben????? :rolleyes:
hoe verklaar je dan die scheermesjes die je elke week koop :D
lady_khadija
01-06-2004, 21:26
broer stuurt je om het te halen.....
:maf:
tarifisht
01-06-2004, 21:30
hoe weet je nou dat ik scheermesjes koop??? meestal pikken ik ze gewoon van me vader :stout:
maar als ik geld heb dan koop ik VEET voor landurige, zijdezachtige huid
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.