Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trillend rechterooglid.

Esthetica
10-10-2009, 19:53

Wat zeggen de Marokkaanse bakerpraatjes daarover? :)

ezinariffi
10-10-2009, 19:55
nou mijn rechter ooglid trilt al sinds 3 dagen. dat betekent z3ma goed nieuws. bulchit. kreeg vandaag 2 definitieve aanslagen van de belastingdienst met een flinke bedrag die ik terug moet betalen.

Esthetica
10-10-2009, 19:57
nou mijn rechter ooglid trilt al sinds 3 dagen. dat betekent z3ma goed nieuws. bulchit. kreeg vandaag 2 definitieve aanslagen van de belastingdienst met een flinke bedrag die ik terug moet betalen. Hahaha. Misschien krijg je volgende week een brief waarin de Belastingdienst zich verontschuldigt voor het grote misverstand. :hihi:

ezinariffi
10-10-2009, 20:07
Hahaha. Misschien krijg je volgende week een brief waarin de Belastingdienst zich verontschuldigt voor het grote misverstand. :hihi: was het maar waar. ik ga maandag naar ze toe. er klopt iets niet. ;)

hbibaa
10-10-2009, 20:09

rechteroog: word je blij, krijg je goed nieuws of kom je iemand tegen die je lang nie meer gezien hebt:maf2: heel vreemd allemaal maar raar da het bij mij wel altijd klopt!

yaya_sale
10-10-2009, 20:09
hou je hand op je oog en zeg: Allahoema rabba nass, adhabil baas, wa shfie anta shafie, la shifa a la shifa oek, shifa oen layoe3adiroe saqama. met volle overtuiging dat Allah je geneest en het is zo weg......

malikab
10-10-2009, 20:10
hihi... Normaal gezien, zou je dan goed nieuws meoten krijgen, iets goed gaan zien. Ik heb er wel positieve ervaring mee, haha... Maar ja.. 't staat nergens in de koran, dus het zijn idd gewoon broodje aap verhaaltjes :moe"

yaya_sale
10-10-2009, 20:12
hihi... Normaal gezien, zou je dan goed nieuws meoten krijgen, iets goed gaan zien. Ik heb er wel positieve ervaring mee, haha... Maar ja.. 't staat nergens in de koran, dus het zijn idd gewoon broodje aap verhaaltjes :moe" Er is wel een hadith volgens mij alleen kan ik die nu niet vinden, die waarin overleverd wordt dat de shayateen je dan lastigvallen, het enigste wat je hoeft te zeggen is die dua hierboven en dan is het weg. Ik hoop dat ik hem nog vindt dan plaats ik die hadith nog.. maar de rest is onzin en bijgeloof

_Tetouania_
10-10-2009, 20:26
rechteroog betekende volgens mij dat je goed nieuws kreeg te horen of iemand tegen komt die je heel lang niet hebt gezien:lol:

MissVerstand2
10-10-2009, 20:31
De duaa zou zeker werken. En wat ook goed schijnt te werken als je d'r van af wilt komen is om een rood ''iets'' in het hoekje van je oog te plakken dus op je neusbrug zeg maar aan de zijkant. Dit rode iets kan van alles zijn een klein stukje papier, een rode draad of een stukje stof gewoon iets roods. Je oog kan zich dan daar op concentreren en dan schijnt het over te gaan. Maar de duaa is natuurlijk altijd overtuigender.

Esthetica
10-10-2009, 22:59
hou je hand op je oog en zeg: Allahoema rabba nass, adhabil baas, wa shfie anta shafie, la shifa a la shifa oek, shifa oen layoe3adiroe saqama. met volle overtuiging dat Allah je geneest en het is zo weg...... Dank je wel. Baraka Allahu feek. ;)