Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik verzwijg of lieg hier over in mijn relatie............

Maroque
01-06-2004, 20:36

Oké dan peeps en peepas, Nieuwe ronde nieuwe kansen....in deze aflevering zou ik graag willen weten waarover jullie absoluut over zouden zwijgen of liegen in een relatie. O ja en behandel elkaar met vredigheid in deze aflevering Ciao peeps en peepas

ik_oke_is
01-06-2004, 20:37
dat ik nog een ander vriendin heb :maf:

miss_saliha
01-06-2004, 20:40
Dat ik verloofd ben.... :p Geintje! :D

sahbtie
01-06-2004, 20:44
dat ik een kind heb van een ander zou wel ernstig zijn

Maroque
01-06-2004, 20:45

Saliha, Is risky meid zet je gewoon je verloving op het spel voor een ander peep

miss_saliha
01-06-2004, 20:47
Origineel gepost door Maroque Saliha, Is risky meid zet je gewoon je verloving op het spel voor een ander peep Nee joh ben je gek...ik maaak maar een geintje je hebt het toch wel gelezen ''geintje''??? Awiliii dat zou ik dus echt nooit flikken,zou er geen eens aan durven denken joh!!!

nouredinne_el
01-06-2004, 20:50
dat ik er flesh

amira_roosje
01-06-2004, 21:28
ik zou het ni weten

tarifisht
01-06-2004, 21:33
dat ik het met iemand anders heb gezoend (niet dat ik het heb gedaan of zo) :rolleyes:

lady_khadija
01-06-2004, 21:34
Origineel gepost door Maroque Oké dan peeps en peepas, Nieuwe ronde nieuwe kansen....in deze aflevering zou ik graag willen weten waarover jullie absoluut over zouden zwijgen of liegen in een relatie. O ja en behandel elkaar met vredigheid in deze aflevering Ciao peeps en peepas dat ik een one night stand heb gehad...... :maf: ik zou niet weten waarover ik zou moeten liegen..... :confused: ben een heeeeel braaf meisje...:engel:

Miss_Honey
01-06-2004, 21:52
Ik zou nooit liegen tegen of iets verzwijgen voor mijn partner. Een (goede) relatie is toch gebasseerd op liefde, trouw, vertrouwen en eerlijkheid...:confused:

Maroque
01-06-2004, 22:08
Een goede relatie is naar mijn idee net als je tuin. Als je er tijd voor vrij maakt, water geeft en verzorgt ( onkruid weg halen etc...) en geregeld nieuwe bloemen, planten en aarde bij gooit..............dan zal met Allah (s.w.t) zijn hulp je tuin fleuren, geuren en sprookjesachtig bewaakt blijven.... iwa inshallah ik hoop voor al mijn peeps en peepas op iets wonderlijks ...

Miss_Honey
01-06-2004, 22:36
Origineel gepost door Maroque Een goede relatie is naar mijn idee net als je tuin. Als je er tijd voor vrij maakt, water geeft en verzorgt ( onkruid weg halen etc...) en geregeld nieuwe bloemen, planten en aarde bij gooit..............dan zal met Allah (s.w.t) zijn hulp je tuin fleuren, geuren en sprookjesachtig bewaakt blijven.... iwa inshallah ik hoop voor al mijn peeps en peepas op iets wonderlijks ... Mooi gezegd! :goedzo: Insha'allah! :D