Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : doen er veel meiden aan sport?

Pagina's : [1] 2

Majeedtrisinti
20-11-2002, 12:59

Salaam o alaikom, Mijn vraag aan jullie dames is. of er veel marokkaanse meiden aan sport doen en zo ja, welke?

Itsjustme
20-11-2002, 13:15
basketbal ;)

NaamLooS
20-11-2002, 13:15
schoonmaken

SaraZena
20-11-2002, 13:17
Origineel gepost door NaamLooS schoonmaken hahah, dat is ook zeker een vorm van sport. :D

Lady_moi
20-11-2002, 13:37

volleybal

zakia_1984
20-11-2002, 14:04
zo snel mogelijk, zoveel mogelijk op marokko.nl typen zonder kramp :D te krijgen in mijn vingers :D :D :D

Itsjustme
20-11-2002, 14:11
ithrane??????? waarom niet als ik vragen mag.. je kan toch wel gewoon naar de sportschool

zakia_1984
20-11-2002, 14:18
tuurlijk wel ithrane, die zijn er zelfs in dit gat waar ik woon, dus in de grote stad moeten er helemaal mogelijkheden zijn

zakia_1984
20-11-2002, 14:21
hahaah ithrane, tja dan weet ik het ook niet, misschien kan je zelf iets doen met vriendinnen

layla_moegroer
20-11-2002, 14:22
telkens als mijn pa met schoen en een akeshoet achter me aan loopt doe ik aan hardlopen k ben er elke dag mee bezig, dus van mij kun je niet zeggen dat ik mijn sport verwaarloos :D s'avonds deed ik altijd buikspieroefeningen, en touwtje springen en ik ging ook na het eten met mijn vriendin in de buurt joggen was echt wel leuk maar nu hebben we er spijtig genoeg geen tijd voor k vind het wel spijtig want ik kan heel goed duurlopen en hardlopen in mijn vorige school heb ik die records verbroken en die stonden 6 jaar genoteerd tot deze kampoe*Chick daar op school zat :D maar gelukkig hebben wij een hometrainer en neen wij hebben dat niet gekocht voor decor we gebruiken het hoor :D

zakia_1984
20-11-2002, 14:23
Origineel gepost door layla_moegroer telkens als mijn pa met schoen en een akeshoet achter me aan loopt doe ik aan hardlopen k ben er elke dag mee bezig, dus van mij kun je niet zeggen dat ik mijn sport verwaarloos :D s'avonds deed ik altijd buikspieroefeningen, en touwtje springen en ik ging ook na het eten met mijn vriendin in de buurt joggen was echt wel leuk maar nu hebben we er spijtig genoeg geen tijd voor k vind het wel spijtig want ik kan heel goed duurlopen en hardlopen in mijn vorige school heb ik die records verbroken en die stonden 6 jaar genoteerd tot deze kampoe*Chick daar op school zat :D maar gelukkig hebben wij een hometrainer en neen wij hebben dat niet gekocht voor decor we gebruiken het hoor :D bhahahahahahahahahahahaah

zakia_1984
20-11-2002, 14:25
Origineel gepost door zakia_1984 bhahahahahahahahahahahaah Dat was wahed zinnige bijdrage joh van mij!!! :D

zakia_1984
20-11-2002, 14:27
Origineel gepost door ITHRANE Ik weet het ook niet :confused: En tja vriendinnetjes, wat is dat?????????? hahahaa :D nee hoor ;) Ik zou wel kunnen kijken eigenlijk, wie het allemaal zouden willen. Misschien is het dan wel genoeg om zo'n zaaltje af te mogen huuren. thank you :zwaai: vriendinnen zijn die wezentjes waar je vroeger mee omging toen het internet niet bestond :D je weet wel zij zijn TASTBAAR :D

layla_moegroer
20-11-2002, 14:38
Origineel gepost door sweetdroopy wow layla dat is nu iets waar ik nu altijd van droomde een hometrainer.en toevallig heb ik ook de records verbroken van het duurlopen op school.wat waren je afstanden en tijden? wel ik over hardlopen weet ik het niet meer maar over duurlopen wel we moesten 12minuten lang zo snel en zoveel mogelijk rondjes rond ons school lopen ons school is best wel groot en in die 12 minuten heb ik 7 rondjes gelopen , en dat is heel goed als je ziet hoe groot onze school is wallakien nu van hier tot de vuilbak is voor mij dodelijk geworden :D zakia_1984 dat was een serieuze bijdrage :D :zwaai:

layla_moegroer
20-11-2002, 14:42

Origineel gepost door sweetdroopy wie doet er aan vrijduiken en wie wil het leren? wil je nu iets weten ik kan niet zwemmen :huil: ik heb echt schrik van da water ik durf dat gewoon niet maar ik durf wel een duikje te nemen in het ondiep :D

Pagina's : [1] 2