Bekijk originele versie : Michael spoort echt niet
SaraZena
20-11-2002, 12:55
Michael Jackson laat eigen kindje uit hotelraam bungelen 20-11-2002
Popster Michael Jackson, die momenteel een bezoek brengt aan Berlijn om er de Bambi-prijs voor zijn liefdadigheidswerk voor kinderen in ontvangst te nemen, heeft zijn fans dinsdag voor het eerst een blik gegund op zijn jongste zoon - door de nog geen jaar oude Prince Michael II over de rand van zijn balkon op de vierde verdieping te laten bungelen, met slechts één arm om hem heen.
Jackson verblijft in het chique Adlon Hotel, in het hartje van Berlijn. Circa 200 fans hadden zich voor het hotel verzameld in de hoop een glimp van hun idool op te vangen. Hij verraste de fans door een paar tellen met zijn jongste zoon op het balkon te verschijnen en het kind even over de rand te laten bungelen. Veel meer dan de spartelende beentjes en het blauwe hansopje van de dreumes konden de aanwezigen trouwens niet van Prince Michael II zien. Vader Michael hield een doek over het hoofdje van de jongen.
Jackson betuigde later in een schriftelijke verklaring spijt over zijn gedrag en zei zich te hebben laten meeslepen door het enthousiasme van zijn fans. Ik zou de levens van mijn kinderen nooit opzettelijk in gevaar brengen, aldus de zanger.
Over Prince Michael II, het derde kind van Jackson, is weinig bekend. In augustus meldde het Amerikaanse People Magazine op gezag van een ingewijde dat het jongetje zes maanden oud was en dat hij niet was geadopteerd. Wie zijn moeder is, is onduidelijk. Jacksons andere twee kinderen, allebei verwekt bij zijn ex-vrouw Debbie Rowe, zijn het jongetje Prince Michael I (5) en het meisje Paris (4).
http://www.nieuws.nl/news/NEWS/images/apfoto.11-19-2002.0468.jpg
beppie_truus
20-11-2002, 13:04
ik heb het ook gezien die kerel spoort echt niet.
zo iemans zou je toch moeten castreren.
manal18meknes
20-11-2002, 13:06
hij deed net of zijn kind een pop was niet normaal
layla_moegroer
20-11-2002, 13:18
who's bad who's baaaaaaahad
you know it
you know it :D
:zwaai:
Origineel gepost door beppie_truus
ik heb het ook gezien die kerel spoort echt niet.
zo iemans zou je toch moeten castreren.
Blijft er nog minder van hem over. :o
layla_moegroer
20-11-2002, 13:53
Origineel gepost door Junkie
:D :D :D
Origineel gepost door rifboy020
Michael spoort niet????
Weet je wel over wie je het hebt, the one and only king of pop.
die man moet je in zin waarde laten. wat hij voor de wereld heeft gedaan, heeft nog geen ene andere *** artiest kunnen doen. Denk je dat zo een kind een paar honderd kilo weegt ofzo. Hij weet heus wel wat hij doet, en dat ie een halve neus heeft hoeft meteen ook niet te betekenen dat hij verleden tijd is zoals veel mensen zeggen en denken. Mr michael is dan wel 44 jaar maar hij danst nog steeds al die gasten van 20 uit. kijk jij maar hoeveel artiesten hem proberen na te doen met zijn zang en DANS. Hoe dan ook MICHAEL JACKSON is gewoon the best.
Wat hij gepresteerd en aan albums verkocht heeft zal niemand meer kunnen.
I always feel like, sombody's watching me
Hebben we het hier over zn geschiedenis?NEE,hebben we het hier over hoe goed hij nog naar zn ballen kan grijpen op zo n leeftijd?NEE!
We hebben het hier over een achterlijke actie van iemand die mentaal zeker niet 100% is!Je gaat toch niet als een idioot je kind boven een balkon houden met een doek over zn hoofd heen?Gatverdamme die gozer is zwaar ziek!
Origineel gepost door Soulmen
Hebben we het hier over zn geschiedenis?NEE,hebben we het hier over hoe goed hij nog naar zn ballen kan grijpen op zo n leeftijd?NEE!
We hebben het hier over een achterlijke actie van iemand die mentaal zeker niet 100% is!Je gaat toch niet als een idioot je kind boven een balkon houden met een doek over zn hoofd heen?Gatverdamme die gozer is zwaar ziek!
Toch zijn er wel verzachtende omstandigheden aan te voeren. Hij staat al vanaf zijn achtste in de schijnwerpers. Heeft dus feitelijk nooit een jeugd of een priveleven gekend. Blijf dan nog maar eens 'normaal'.
Toch zijn er wel verzachtende omstandigheden aan te voeren. Hij staat al vanaf zijn achtste in de schijnwerpers. Heeft dus feitelijk nooit een jeugd of een priveleven gekend. Blijf dan nog maar eens 'normaal'.
Dat wordt er niet van hem gevraagt,defenitie van normaal is zowizo al ver te zoeken bij elk mens.Maar dat geeft hem nog geen recht om zulke bespottelijke actie's uittehalen,zo n persoon moet weggehouden worden van elk kind!Van mij part magti de inrichting in waar ze hem elke dag prozac, librium, valium of morphine in zn reet spuiten totdati gaat beginnen te zwaaien wanneerti een vogeltje langs ziet vliegen.
Soulmen(die hiermee duidelijk hoopt te maken hoe te omgaan met dit soort loonetics)
SaraZena
20-11-2002, 23:12
Origineel gepost door rifboy020
Jullie sporen zelf niet joh achtelijke dieren.
pardon??????????
dieren???????
Origineel gepost door sabrinat
pardon??????????
dieren???????
Ja, vooral jij Sabrinat. Lelijke aap. :D
Origineel gepost door Soulmen
Dat wordt er niet van hem gevraagt,defenitie van normaal is zowizo al ver te zoeken bij elk mens.Maar dat geeft hem nog geen recht om zulke bespottelijke actie's uittehalen,zo n persoon moet weggehouden worden van elk kind!Van mij part magti de inrichting in waar ze hem elke dag prozac, librium, valium of morphine in zn reet spuiten totdati gaat beginnen te zwaaien wanneerti een vogeltje langs ziet vliegen.
Soulmen(die hiermee duidelijk hoopt te maken hoe te omgaan met dit soort loonetics)
Pffft, ik had het toch al tussen aanhalingstekens gezet. :zwaai:
beppie_truus
21-11-2002, 13:29
ach wat er van hem overblijft is toch zooi.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.