Bekijk originele versie : Is het bezoeken van dokters BID3A??????
Is het bezoeken van dokters bid3a?
voor diegenen die de discussie willen volgen:
"Huwelijk en islam", same topic.
Screech_Bep
01-06-2004, 20:53
Volgens Daarom en Bata112 wel..:D
batata112
02-06-2004, 07:35
Origineel gepost door Screech_Bep
Volgens Daarom en Bata112 wel..:D
heb ik dat gezegd? geen woorden in mijn mond leggen agie dat is niet hoe broeders met elkaar omgaan
Origineel gepost door batata112
heb ik dat gezegd? geen woorden in mijn mond leggen agie dat is niet hoe broeders met elkaar omgaan
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet!!!
Waarom noem jij mij dan dom in mijn topic bij huwelijk en islam???? Zie je wel, alleen debielen spreken zichzelf tegen! :giechel: :giechel: :giechel:
batata112
02-06-2004, 13:21
Origineel gepost door jamalb4
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet!!!
Waarom noem jij mij dan dom in mijn topic bij huwelijk en islam???? Zie je wel, alleen debielen spreken zichzelf tegen! :giechel: :giechel: :giechel:
dat je zo over jezelf praat getuigt neit echt van zelfrespect
Origineel gepost door batata112
dat je zo over jezelf praat getuigt neit echt van zelfrespect
weet je wel wat dat betekent? :giechel: :giechel: :giechel:
batata112
02-06-2004, 13:32
weet je wel wat dat betekent? :giechel: :giechel: :giechel:
'haha grappig hahhahaahahah . in plaats van verkeerde fatwas geven moet je cabaratier worden.
ouissam_girl
08-06-2004, 10:14
natuurlijk is dat geen bid3aa. DE islam is voor de wetenschap. En als jij ziek bent en je gaat naar dokter het is niet zo dat je naar een wodoomeester gaat. Je gaat echt naar een wetenschapper die weet hoe het lichaam werkt voor een groot gedeelte. En hij zal je medijnen geven. Hij gaat geen rare praktijen met je doen en magie op je opleggen zodat je beter wordt. Dus volgens mij is het echt onzin hoor om te zeggen dat het bi3daa is.
masalaam
Origineel gepost door ouissam_girl
natuurlijk is dat geen bid3aa. DE islam is voor de wetenschap. En als jij ziek bent en je gaat naar dokter het is niet zo dat je naar een wodoomeester gaat. Je gaat echt naar een wetenschapper die weet hoe het lichaam werkt voor een groot gedeelte. En hij zal je medijnen geven. Hij gaat geen rare praktijen met je doen en magie op je opleggen zodat je beter wordt. Dus volgens mij is het echt onzin hoor om te zeggen dat het bi3daa is.
masalaam
Waarom zijn pijnstillers dan dodelijk?
ouissam_girl
08-06-2004, 10:52
Is dit een grap. Een dokter geeft een bepaalde dosering aan, zo dat je beter wordt, dat is tenminste de bedoeling. Als jij je niet aan die voorschriften houdt, ja dan kan je misschien doodneervalllen. Maar wie is dan de schuldige jij of die dokter????
En nogmaals De islam is VOOR de wetenschap!
zinne_dinne_nr1
08-06-2004, 11:09
Waarom zijn pijnstillers dan dodelijk?
Om dezelfde reden dat uitlaatgassen dodelijk zijn, hoeveel moslim zijn daarom gestopt met autorijden????????????????
Origineel gepost door ouissam_girl
Is dit een grap. Een dokter geeft een bepaalde dosering aan, zo dat je beter wordt, dat is tenminste de bedoeling. Als jij je niet aan die voorschriften houdt, ja dan kan je misschien doodneervalllen. Maar wie is dan de schuldige jij of die dokter????
En nogmaals De islam is VOOR de wetenschap!
Nee, hoor het is namelijk verslavender dan drugs, en waarom is drugs dan haram en pijnstillers dan niet?
Origineel gepost door zinne_dinne_nr1
Om dezelfde reden dat uitlaatgassen dodelijk zijn, hoeveel moslim zijn daarom gestopt met autorijden????????????????
Auto's staat los van bid3a mbt geloof/aanbidding. Heling van zieke mensen is een onderdeel van het geloof.
zinne_dinne_nr1
08-06-2004, 11:13
Koffe is ook verslavend, en teveel eten is ook niet goed voor je.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.