Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb hulp nodig bij t formatteren!!

Shop_and_Shine
10-10-2009, 15:50

Salaam Alykoum.. ik ben bezig met formatteren en ik ben bij stap 1. nu kan ik niet verder want ik krijg steeds de melding dat er geen apparaatsuurprogrammas zijn gevonden. wat moet ik doen?

mride
10-10-2009, 15:55
wat wil je formatteren?

Shop_and_Shine
10-10-2009, 16:13
wat wil je formatteren? De hele pc... maar hoe kom ik aan die stomme apparaatsuurprogramma's.. ik kan ook bladeren als dat je helpt.??

mride
10-10-2009, 16:19
je wilt jou pc formatteren om een ander versie windows dr'op te installeren...ewa je gaat dat niet via windows doen maar via bios >> boot vanuit cd >>> krijg je een scherm of je de hardschijf wilt formatteren >> opnieuwe installeren >>> en klaar

Shop_and_Shine
10-10-2009, 16:31

je wilt jou pc formatteren om een ander versie windows dr'op te installeren...ewa je gaat dat niet via windows doen maar via bios >> boot vanuit cd >>> krijg je een scherm of je de hardschijf wilt formatteren >> opnieuwe installeren >>> en klaar Maar als ik m opstart dan krijg ik een scherm en dan word er gevraagd of ik op een toets wil drukken om verder te gaan.. dan krijg ik een scherm met -windows instaleren -windows herstellen -en informatie over windows voor het installeren... wat moet ik dan doen om het juiste scherm te krijgen,, degene die je bedoeld.. moet ik dan de volgorde bij boot veranderen?

mride
10-10-2009, 16:34
choose: windows installeren

Shop_and_Shine
10-10-2009, 16:42
choose: windows installeren oke daar heb ik op gelikt.. maar nu krijg ik dus dat scherm en dan staat er kan geen apparaatstuurprogramma vinden.. ik moet bladeren naar t stuurprogramma.. welk bestand moet ik dan aanklikken?