Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar gaat dit heen!!!!!BROEDERS EN ZUSTERS>>>>

Pagina's : [1] 2

waima19
01-06-2004, 18:29

NOU BROEDERS EN ZUSTERS IK WIL JULLIE VRAGEN WAAR GAAT DIT ALLEMAAL NAAR TOE MAN...... MAROKKAANSE JONGENS GAAN DE VERKEERDE KANT OP....MAROKKAANSE MEISJES DIE DE VERKEERDE KANT OP GAAN ..... IK VIND DIT ECHT ERG....EN ZELFS DE NEDERLANDERS ZEGGEN HET ...

tanjaouia_3
01-06-2004, 18:32
Ik zie niks, nee geintje maar net als wat er altijd wordt gezegd niet iedereen is het zelfde en ieder heeft zijn eigen ideën.

Flower_Girl
01-06-2004, 18:34
Tja, wat kan ik zeggen??

waima19
01-06-2004, 18:42
NEE ECHT WALLAH SOMS WORDT IK ZO AANGESPROKEN DOOR NEDERLANDERS ENDAN ZEGGEN ZE JULLIE DOEN WEL OF JULLIE MOSLIMS ZIJN MAAR JULLIE DOEN DE ERGSTE DINGEN WALLAH EN DAN KIJK NAAR HUN MET EEN SCHAAMTE GEWOON WALLAIK SCHAAM ME VOOR DIE MEISJES EN JONGENS DENK AAN DE DOOD EN AAN ALLAH WANT JE BLIJFT NIET VOORGOED LEVEN.......

waima19
01-06-2004, 18:45

WALLAH IK KEN EENMEISJE DIE HEEL ERG WAS NOU OP EEN DAG WERD AANGEREDEN DOOR EEN AUTO MAAR WAS NIKS ERNSTIGS OF ZO WALLAH VANAF DIE PERIODE IS ZIJ EEN VOLMAAKTE MOSLIMA GEWORDEN...DRAAGT LANGE WIJDE KLEREN..MET ZWARTE HANDSCHOENEN.....EN JE ZIET ALLEEN HAAR OGEN ..' TERWIJL ZE VROEGER DE GROOTSTE **** WAS VAN DE STAD

MissyOujda
01-06-2004, 19:32
Origineel gepost door waima19 WALLAH IK KEN EENMEISJE DIE HEEL ERG WAS NOU OP EEN DAG WERD AANGEREDEN DOOR EEN AUTO MAAR WAS NIKS ERNSTIGS OF ZO WALLAH VANAF DIE PERIODE IS ZIJ EEN VOLMAAKTE MOSLIMA GEWORDEN...DRAAGT LANGE WIJDE KLEREN..MET ZWARTE HANDSCHOENEN.....EN JE ZIET ALLEEN HAAR OGEN ..' TERWIJL ZE VROEGER DE GROOTSTE **** WAS VAN DE STAD Nou dat is hartstikke mooi voor dat meisje, er zouden er meerdere een voorbeeld aan moeten nemen.. Majah je zegt dat dat meisje nu mach'Allah een volmaakte moslima is.. Nou ik denk niet dat ze het dan zo op prijs stelt dat je nu haar verleden naar voren gaat halen door te zeggen dat ze vroeger h.oer van de stad was en nog wel de grootste.. Majah het is verder niet mijn probleem als ik er maar voor zorg dat ik zelf geen gekke dingen doe.. Wantjah het is de laatste tijd zo dat je geen gekke dingen moet doen, en niet omdat het niet van Allah (swt) mag, maar omdat je anders al gauw weer voor h.oertje wordt uitgemaakt.. Als iedereen nou eens gewoon naar zichzelf kijkt ipv het alleen maar moeilijk hebben met wat andere allemaal wel en niet doen, dan zijn we al een heel eind.. Ma3a Salam..

lala_fatima
01-06-2004, 19:36
Allah Leidt Wie Hij Wil......

waima19
01-06-2004, 19:39
oke je hebt wel gelijk dame maar wij zijn allemaal broeders en zusters van elkaar en hamdoelilha ook moslims dus hoe kan je gewoon naar jezelf kijken...het doet je ook pijn als een broeder of zuster de verkeerde kant op en jonge dame dat kan jij misschien niet weten want jij hebt geen hart.... ik geef om jullie broeders en zusters en ik wil dat jullie allemaal naar de hemel gaan en niet naar de hel denk daar maar eens aan missy oujda voordat jij een conclusie trekt jah ma3a salama

zinazinazina
01-06-2004, 19:41
ewa that's live

zinazinazina
01-06-2004, 19:42
marokanen vallen weer op met hun extreme acties...maar wat ik niet begrijp waarom vallen de goedde marokanen niet op... daar ligt het probleem ook meid...

waima19
01-06-2004, 19:43
nee dit is een test meisie en wie slaagt zal naar het paradijs gaan en wie verliest naar het vuur

waima19
01-06-2004, 19:48
ach dames ik bemoei me er niet meer mee zoals jullie al zeggen doe maar wat jullie niet laten kunnen ik hoop dat jullie de goeie weg nemen en denk niet alleen wat je morgen gaat doen of aantrekt of met je afspreekt of wath ever. maar denk ook aan de dood je zal niet voor ever leven...

Strijdster
01-06-2004, 19:48
de goede onder ons vallen niet op omdat ze niet HOREN op te vallen.

MissyOujda
01-06-2004, 19:54
Origineel gepost door waima19 oke je hebt wel gelijk dame maar wij zijn allemaal broeders en zusters van elkaar en hamdoelilha ook moslims dus hoe kan je gewoon naar jezelf kijken...het doet je ook pijn als een broeder of zuster de verkeerde kant op en jonge dame dat kan jij misschien niet weten want jij hebt geen hart.... ik geef om jullie broeders en zusters en ik wil dat jullie allemaal naar de hemel gaan en niet naar de hel denk daar maar eens aan missy oujda voordat jij een conclusie trekt jah ma3a salama Taazzz.. Eerst ga je zeggen dat ik gelijk heb en dan weer niet.. Jij weet ook niet wat je hebben wil.. Majah DAME je moet je niet zo opfokken.. Ik zeg alleen maar hoe ik der over denk.. En wie ben ik om jou op te fokken.. Je opent een topic genaamd 'Waar gaat het heen broeders en zuster' Nou, ik zal je vertellen waar het heen is gegaan.. Namelijk; Mevrouwtje Oujda zegt iets en Mevrouwtje waima zegt dan meteen dat Mevrouwtje Oujda geen hart heeft.. WIE TREKT ER HIER NOU DE CONCLUSIES..?!! En zoals je zei, het doet inderdaad veel pijn als je iemand (Broeder/Zuster) iets verkeerd ziet doen.. En daarom doet het me ook egt pijn dat jij gaat zeggen dat ik geen hart heb.. Het doet me geen pijn omdat ik er wakker van lig ofzo dat ene waima voor mij bepaald of ik een hart heb ja of de nee, maar omdat er bij diezelfde waima op het moment weer een zonde bij is gekomen :( Majah ik heb er nog genoeg over te zeggen maar laat ik er maar niet nog meer woorden aan vuil maken, dat is het namelijk niet waard.. En dan bedoel ik het niet zo dat ik geen woorden aan jou meer vuil wil maken voordat je weer begint met dingen verkeerd opvatten!! Elmoehiem laat ik het hier maar bij laten..

lala_fatima
01-06-2004, 20:12

Als je je broeders/zusters de verkeerde kant ziet opgaan dan moet je ze helpen om hun weer op het rechte pad te krijgen. en niet meteen oordelen want daar help je hun niet mee..gewoon met hun praten en naar hun luisteren. en advies geven

Pagina's : [1] 2