Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe hou je een relatie gezond...??

Maroque
01-06-2004, 18:19

Het is niet gelogen om te vertellen dat tegordig 1 op de 3 relaties helaas ten gronde gaat. Man en vrouw maar vooral de onschuldige kinderen worden hier de dupe van. Nu vraag ik mij af hoe je deze formatie wel bij elkaar kan houden in een gezond verband. Natuurlijk gaat alles biiden Allah...... Allah oe Malaka Alhamd

crazy_TETOUANIA
01-06-2004, 18:20
gewoon om eerlijk en open tegen overelkaar te zijn .. en vooral vetrouwen is belangrijk en naar elkaars mening luisteren

Sundous
01-06-2004, 18:25
Communicatie, is het allerbeste. Als de een iets niet bevalt moet je samen een oplossing vinden. Als de een koppig is moet de ander sbar hebben enz... Eigenlijk moet je elkaar gewoon aanvullen. Denk ik. :)

miss_angelina
01-06-2004, 18:28
en vooral elkaar vrijheid geven binnen de regels van de islam bedoel ik dus.respect voor elkaar tonen en geven en nemen. als je veel geeft zul je ook veel ontvangen en dat maakt een relatie gezond.en inderdaad een goede communicatie dus goed naar elkaar luisteren etc.

MaRouaN
01-06-2004, 19:18

Origineel gepost door Sundous Communicatie, is het allerbeste. Als de een iets niet bevalt moet je samen een oplossing vinden. Als de een koppig is moet de ander sbar hebben enz... Eigenlijk moet je elkaar gewoon aanvullen. Denk ik. :) Je haalt de woorden uit mijn mond :D

miss_saliha
01-06-2004, 20:35
Elkaar vertrouwen... Elkaar alles vertellen...ook als je iets dwars zit! Elkaar genoeg tijd geven... Elkaar genoeg aandacht geven... Kortom, doe er alles aan om het gezond te houden! :rolleyes:

ik_oke_is
01-06-2004, 20:36
Origineel gepost door crazy_TETOUANIA gewoon om eerlijk en open tegen overelkaar te zijn .. en vooral vetrouwen is belangrijk en naar elkaars mening luisteren amaai ; serieuze borsten hangen daar zeg :toink: :maf:

Benkiro
01-06-2004, 20:37
veel lachen, een gezonde doses ruzie, het spel goed spelen om het goed te maken, en dit herhalen.. o, en natuurlijk alle bovenstaande in een gezonde mix.

lailalaila
01-06-2004, 22:44
alles kunnen praten.....goed communiceren...liefde voelen voor elkaar...en daar wat mee doen...... af en toe gek doen...elkaar verassen...eerlijk zijn.....elkaar vertrouwen....en Jaloezie moet uit je hart worden verbannen als je een relatie hebt.... ;) mijn relatie is goed tot zeer goed.... :Iluvu:

mazhar
02-06-2004, 17:37
Als hij naar me luistert, dan is er toch geen probleem? toch :ego:

RIF_CHICKIE
02-06-2004, 17:40
SE X!!!!!!!!!!!!!!!!!!!