Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Op wat voor een manier presenteer jij je??

Pagina's : [1] 2 3

Military_Minded
20-11-2002, 11:57

Als jij op zoek bent naar een partner....op wat voor een manier presenteer jij je??? Probeer je lief, stoer, zorgzaam, etc.etc over te komen??? Want het presenteren van jezelf....is een naar mijn mening zeer interessant iets!! Die gene die dat het best kunnen.....zijn heel vaak "Players" Maar wat is Presentatie nou?? Veel mensen vinden het maar wat mooie woorden....een poging tot een hartje te veroveren!! Het komt vaak voor dat de persoon zijn woorden niet meent......ben jij dan die persoon die het doorheeft...en die "luchtbel" doorheen prikt?? Want wat zijn we nou eigenlijk aan het presenteren??...Waar draait het uiteindelijk om?? Het draait om de inhoud!!! Jullie hebben toch ook allemaal weleens een boek gelezen??? En dan leer je toch ook, dat je een boek nooit moet oordelen op basis van zijn kaft, geef een midere kaft een kans!!! En met kaft bedoel ik niet het uiterlijk ervan.....maar de presentatie daarvan!! Er zijn zoveel inhoudelijke en heel mooie mensen op deze wereld....die zich heel slecht kunnen presenteren!!!! Geef ze een kans, want je weet niet wat je mist!!! P-

RaZer
20-11-2002, 12:01
Geld deze topic alleen voor de dames of ook voor de mannen? :confused:

Military_Minded
20-11-2002, 12:02
Origineel gepost door RaZer Geld deze topic alleen voor de dames of ook voor de mannen? :confused: Iedereen mag reageren!!! P-

zakia_1984
20-11-2002, 12:04
presenteer me als mezelf

angel19
20-11-2002, 12:10

hoi gewoon hoe ik altijd ben ik ga me niet opeens anders gedragen :zwaai:

Military_Minded
20-11-2002, 12:17
Maar als je een persoon heel erg leuk vindt...zo erg...dat je verliefd wordt!! Zul je je dan nog steeds als jezelf presenteren??? Vergeet niet...verlifd zijn...maakt heel veel mensen onzeker!! P-

Lunatic
20-11-2002, 12:19
is dat jou overkomen dan military? ikke heb gelijk door dat het gladde praatjes zijn en ik moet er gewoon van kotsen zulke mensen zijn niet serieus

Military_Minded
20-11-2002, 12:23
Origineel gepost door Lunatic is dat jou overkomen dan military? ikke heb gelijk door dat het gladde praatjes zijn en ik moet er gewoon van kotsen zulke mensen zijn niet serieus Wat is mij overkomen?? Dat ik voorgelogen ben geworden....of dat ik tegen iemand heb gelogen?? P-

Lunatic
20-11-2002, 12:30
allebei

Military_Minded
20-11-2002, 12:35
Origineel gepost door Lunatic allebei Vroeger loog ik wel veel tegen meisjes.....maar ik ben volgens mij nooit voorgelogen(tenminste dat denk ik) En JIJ?? P-

Itsjustme
20-11-2002, 12:48
als ik iemand leuk vind dan heb ik het echt niet in de hand hoe ik mezelf presenteer ik word dan wel snel verlegen maar, ik blijf gewoon mezelf behalve dat verlegenheid maar daar kan ik niks aan doen en ik zou niet weten waarom ik mezelf anders voor zou moeten doen dan dat ik ben ofzo ik ben trotst op mn zelf PS: actions speak louder than words praatjes kan iedereen hebben maar of ze ook daadwerkelijk waar zijn???????

Lunatic
20-11-2002, 12:48
nee, ik zie daar gelijk doorheen zoals ik al eerder zei ik moet niets van mensen hebben die dom doen tegen mij

Military_Minded
20-11-2002, 13:03
Presentatie is en blijft heel belangrijk......mensen die verlegen zijn kunnen zich minder goed presenteren!!! Wat natuurlijk niet betekent dat ze minder inhoudelijk zijn(zoals ik al eerder heb vermeld) Daarom zijn er ook "Players"......de goede presentatie werkt gewoon!! Lunatic zegt wel dat ze zich niet laat verleiden door die mooie praatjes.....maar dat is makkelijk gezegd!!! P-

Lunatic
20-11-2002, 13:06
ja tuurlijk waarom denk je mij te kennen??? want dat doe je namelijk echt niet je weet niet hoe ik ben ik ben heel erg afstandelijk en als iemand naar me toekomt wil ik sowieso niets van hem weten en als je het etgen mij hebt moet je tegen mij praten en niet tegen de anderen door mij als voorbeeld te gebruiken

Military_Minded
20-11-2002, 13:09

Origineel gepost door Lunatic ja tuurlijk waarom denk je mij te kennen??? want dat doe je namelijk echt niet je weet niet hoe ik ben ik ben heel erg afstandelijk en als iemand naar me toekomt wil ik sowieso niets van hem weten en als je het etgen mij hebt moet je tegen mij praten en niet tegen de anderen door mij als voorbeeld te gebruiken Ik had het tegen iedereen(inclusief jij)....en je hebt gelijk ik ken jou niet!!! P-

Pagina's : [1] 2 3