Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : me zusje is een ****

Pagina's : [1] 2

dzarra
20-11-2002, 11:51

sinds me ouders zijn gescheiden is ze echt erg geworden ze slaapt steeds bij ene jeffrey thuis en komt soms pas over drie of vier dagen thuis me moeder heeft scheit aan haar en ik weet het niet meer vooral die roddels wat moet ik doen ik wordt er gek van ze is pas 17 jaar en ieder dag komen er jongens langs die om haar vragen ze is wel super mooi maar jammer dat ze er misbruik van maakt

Nadir
20-11-2002, 12:03
Het is wel triest.....waarom stel jezelf dan niet als voorbeeld? Als je moeder niets doet, dan doe jij dat toch...het is je zusje. Maar ik kan me niet voorstellen dan een moeder alleen maar zit toe te kijken.

dzarra
20-11-2002, 12:43
wat kan ik nog doen ik heb al van alles geprobeerd ze wilt maar niet luisteren, ik heb zelfs ruzie gehad met haar vrienden en met haar het is gewoon een drama.

tasniem
20-11-2002, 14:11
me vader die woont niet meer in Nederland dus hij weet ook dat ze zo erg is want toen hij nog bij ons woonde was ze ook al erg maar nu is het nog erger geworden. bedankt voor je steun ik fadouwa

microsoft
20-11-2002, 14:47

geef je adres maar dan leer ik haar wel een lesje zodat ze nooit meer het woordje overnachten bij jeffrey of iets anders wat niet goed is in haar te boven komt wil je graag helpen

METALSIA
20-11-2002, 23:44
TEN EERSTE, PROBEER ER MET HAAR EN JE MOEDER OVER TE PRATEN, LEG HAAR UIT DAT ZE VERKEERD BEZIG IS EN DAT ZE ZO ECHT NIET VERDER KOMT IN HET LEVEN ENZ ENZ, PRAAT ER OOK HEEL GOED OVER MET JE MOEDER EN ZEG TEGEN JE ZUSJE DAT JE HAAR WIL HELPEN EN NIET WIL DAT ZE HET SLECHTE PAD OP GAAT ENZ, WAJAAAAAW, ALS HET MIJN ZUSJE WAS ZOU IK HAAR LEVEND OPETEN!!!! :zwaai: CIAO MENSEN!!!

Amira010
21-11-2002, 00:37
Je moet echt goed met haar en jouw moeder praten. Iksnap niet dat jouw moeder dat niet erg vindt. Als je praat moet je proberen niet te schreeuwen maar probeer met gevoel (emotie) te praten. Laat zien hoe erg jij dat vindt en dat dit heel veel impact zou hebben op haar toekomst en op jouw gevoelens. Zeg ook tegen jouw moeder dat het heel erg is en dat de Islam het verbied en hoe het eigenlijk moet gaan. En noem haar aub geen **** het is en blijft jouw zusje. Als de buurman het zegt dan neem je ook de nodige maatregelen dus ontwijk dat woord. Dat is namelijk een heel pijnlijk woord. Praat heel goed met ze beiden, anders zoek je iemand in de familie die dat voor je wil doen.

dzarra
21-11-2002, 10:17
:confused: wat kan ik nog meer doen slaan doe ik niet dan wordt het alleen maar erger ik heb geprobeerd te praten met familieleden en me beste vriendin maar het help mij vriendin heeft haar een keer opgesloten in haar huis ze is toen uit een de raam geklommen we hebben er echt alles aan gedaan maar het helpt niet. me moeder heeft al zoveel aan haar hoofd ze is haar meer dan zat. en ze is heel erg ziek door alle problemen ik kan niet eens normaal studeren ik moet er steeds aandenken maar bedankt voor jullie medeleven amira je hebt gelijk ik moet haar niet zo noemen maar het is gewoon zo.

Socky
21-11-2002, 10:19
Die Jeffrey heeft een pak slaag nodig denk ik!Wat betreft je zusje, je moeder moet actie ondernemen!Anders wordt dit niks!

dzarra
21-11-2002, 10:58
me vader is opnieuw getrouwt me een vrouw uit Donzere (frankerijk). me zusje gaat meestal met nederlandse vrienden om en ze heeft gewoon scheit aan wat we zeggen. me opa heeft haar laatst gesproken en ze zei tegen hem je bent me vader niet, wat bemoeie met mij leven. ik heb geen flauw idee wat ze allemaal doet met die vrienden van haar. maar ik heb haar een knal verkocht gisteren want ze nam die stomme jeffrey mee naar huis en me moeder was er gelukkig niet maar ik heb die jeffrey uit het huis gestuurdt en toen ging ze ook met hem mee, ik zei toen tegen haar je hoeft niet meer terug te komen blijf maar bij hem. als je hem belangrijker vindt dan je familie. oja ik sta altijd voor haar klaar natuurlijk maar dit gaat te ver soms moet ik haar in de nacht ophalen en dan is ze helemaal dronken ik zit dan echt te kijken is dit een droom. ik bel me vader iedere dag op maar hij kan moeilijk wat doen.

Overspel
21-11-2002, 11:12
Shit he, dit is echt erg hoor!!! Hoe lang is dit al aan de gang eigenlijk?? P.S. Heb je geen broers???

zakia_1984
21-11-2002, 11:55
stuur haar maar terug naar marokko, dan leert ze misschien wat. Enkeltje marokko is mijn advies. Ze is nog minderjarig neem ik aan? Dus dat kan je wel maken

Pagina's : [1] 2