Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sinds introductie GSM, marok. dames niet te houden??

Pagina's : [1] 2

casanova_hsij
20-11-2002, 11:14

Selem allemaal, Sinds iedereen de beschikking over de GSM heeft, is er voor de marokkaanse dames een nieuwe wereld opengegaan, met mogelijkheden die hiervoor niet mogelijk waren!! Dames en heren aan jullie de vraag wat voor een mogelijkheden zijn er voor jullie opengegaan?? oke ik zie jullie reacties tegemoet!!! :zwaai: :zwaai:

rahmona
20-11-2002, 11:16
GSM? dat je overal en altijd bereikbaar bent...en voor ons meiden is er geen ander wereld opengegaan dan voor de heren..........

zakia_1984
20-11-2002, 11:21
nou rahmona, er is zeker wel een andere wereld open gegaan voor de dames.Ik weet zeker dat door het tijdperk van de gsm marokkaanse dames, veeeeeeel meer contact hebben gekregen met mannen.

casanova_hsij
20-11-2002, 11:24
precies zakia_1984!! Je slaat de spiiker op z'n kop!!! dit kun je toch niet ontkennen dames

ikbenwieikben
20-11-2002, 11:26

haha nou ja zeg een nieuwe wereld opgegaan voor mn ouders ja dat ze me bellen ewa feyenek?? maar voor mij niet en ook al heb ik een gsm zowat wil toch niet zeggen dat mensen mn nr hebben alleen belangrijke verder krijgt niemand hem!! dus voor mij is er niks veranderd en wat dacht je van de introductie van internet en chat laten we het daar eens over hebben want, dat is pas een ramp na 3 cliche vragen is het mag ik je nr?? DESPERATE meeste zijn alleen uit op dates het is echt zelden dat ik een "normaal" iemand tegen kom die normaal overkomt die geen nr vraagt en van die zinloze vraagen stelt ok byeeeee :P:P

mimi_tangaouia
20-11-2002, 11:27
Origineel gepost door ikbenwieikben haha nou ja zeg een nieuwe wereld opgegaan voor mn ouders ja dat ze me bellen ewa feyenek?? maar voor mij niet en ook al heb ik een gsm zowat wil toch niet zeggen dat mensen mn nr hebben alleen belangrijke verder krijgt niemand hem!! dus voor mij is er niks veranderd en wat dacht je van de introductie van internet en chat laten we het daar eens over hebben want, dat is pas een ramp na 3 cliche vragen is het mag ik je nr?? DESPERATE meeste zijn alleen uit op dates het is echt zelden dat ik een "normaal" iemand tegen kom die normaal overkomt die geen nr vraagt en van die zinloze vraagen stelt ok byeeeee :P:P :lol:

zakia_1984
20-11-2002, 11:31
Veel mensen vergeten dat een telnr eigenlijk prive is en dat daar zorgvuldig mee moet worden omgegaan.

Overspel
20-11-2002, 11:32
Origineel gepost door mimi_tangaouia :lol: Gaat het!!? Kan ik je ergens mee helpen :hoedaf:

zakia_1984
20-11-2002, 11:36
Origineel gepost door Overspel Gaat het!!? Kan ik je ergens mee helpen :hoedaf: :D

casanova_hsij
20-11-2002, 11:44
Er is dus wel degelijk een nieuwe wereld opengegaan, zie de reacties!! Dames die tel.nrs. van jongens in damesnamen veranderen! :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

Overspel
20-11-2002, 11:53
Origineel gepost door zakia_1984 :D Origineel gepost door zakia_1984 Veel mensen vergeten dat een telnr eigenlijk prive is en dat daar zorgvuldig mee moet worden omgegaan. He meid, Je hebt helemaal gelijk hoor... ik vind dat je telnr ook prive is en dat daar zorgvuldig mee moet worden omgegaan, maar voor jou maak ik echt een UITZONDERING. Ik geef je gewoon m'n tenr voor het geval dat, echt waar, ik zal je helpen en mocht je een keer problemen hebben!! Bel me dan... bel dan gewoon... Bel 112

RaZer
20-11-2002, 11:57
Wereld is open gegaan voor de vrouwen en voor de mannen... Hadden de mannen dan eerders GSM da?? En zoja?? Wie belden zij dan? Dus voor beiden is er een wereld opengaan.. En je kan dat ook zeggen van chatten is ook moeilijk te controleren door ouders of broers of neven of ooms od achterneven of goeie kennissen.... etc ;) En meisjes die nou (mis) gebruik maken van hen gsm's om met jongens te kunnen praten zouden dat ook doen als die dingen nooit waren uitgevonden. Dan zouden ze het op een ander manier hebben gedaan... Huistelefoon of smoes ik ga naar school of wat dan ook... weet het niet.. Zo denk ik er over in ieder geval.. :zwaai:

zakia_1984
20-11-2002, 12:10
nou huistelefoon en school is wat moeilijker, met je gsm kan je altijd bellen. Geloof mij nou maar, die gsm's waren zeer welkom bij de dames en heren

Lunatic
20-11-2002, 12:12
so waarom gaat deze topic alleen over meisjes er is inderdaad veel veranderd maar dat geld ook voor jongen hoor dus *** niet zo dom

RaZer
20-11-2002, 12:20

Origineel gepost door Lunatic so waarom gaat deze topic alleen over meisjes er is inderdaad veel veranderd maar dat geld ook voor jongen hoor dus *** niet zo dom lees wat beter ok.. en het is een stelling. Die persoon hoeft er niet eens mee te zijn maar iedereen mag zeggen wat hij wil en in plaats van zulke dingen te zeggen kan je beter je energie steken beargumenteren van waarom je het niet eens ben met deze stelling ok.. Of kan je dat niet???

Pagina's : [1] 2