Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : To Catch A Wolf

LZN
01-06-2004, 16:36

deze tekst is in de krant gekomen voor meer weten log in www.volkskrant.nl/binnenland/1083301763463.html gebruikersnaam: peterjouhan wachtwoord: e472cc3x ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- E-mail roept op tot jihad in Nederland Van onze verslaggeefsters Janny Groen Lidy Nicolasen AMSTERDAM - Onbekenden verspreiden via mailadressen een oproep tot de jihad in Nederland. Gerechtstolk en beëdigd vertaler Arabisch Hamdy Abdel Gawad heeft bij de politie Haaglanden aangifte gedaan. 'Ik wil dat dit wordt uitgezocht', aldus Abdel Gawad De wereldleiders, ook premier Balkenende, wordt in de mail aangeraden zich te onderwerpen aan de islam of anders af te treden. De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD), die deze week de dreiging van islamitisch terrorisme aanzienlijk noemde, wil geen commentaar geven. In moslimkringen wordt naarstig gezocht naar de herkomst van de mail en het boek De ware moslim, dat erbij is gevoegd. Abdel Gawad is een van de tolken van de twaalf moslims die in Rotterdam werden aangeklaagd voor terroristische plannen, maar vorig jaar wegens gebrek aan bewijs zijn vrijgesproken. Hij zegt geschrokken te zijn van de toon in de jihad-mail. De oproep en de vertaling van het boek staan op naam van Abu Zubair. De schrijver van het boek heet Diyaaud'deen Al'Qudsee. Namen die rechtstreeks verwijzen naar Bin Ladens Al Qa'ida . Mogelijk betreft het hier een nieuwe groep . Steeds vaker wordt de boodschap verspreid per e-mail, omdat de voor dit doel gebruikelijke websites overgave.nl of supportersharia.nl zijn geblokkeerd. De islam is de waarheid en zal de westerse samenleving overwinnen, staat in de oproep. 'Het democratisch stelsel is niets anders dan een systeem dat tot doel heeft de mensen tot slaaf van zichzelf te maken, zodat een paar bloedzuigers hierop kunnen inspelen om hen te onderwerpen.' De media worden gezien als de satan die het gedrag van de massa manipuleert. Integratie wordt de enige oplossing genoemd, integratie in de zin van islamitische onderwerping. 'Bush, Blair, Chirac, Balkenende kunnen met hun integratie-concept niet tippen aan dat van de islam, dus moeten ze plaatsmaken. Zij zullen in het hiernamaals de geest van de vernedering proeven. De geest van Jihaad waart over de aarde' ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ÅÊÞ Çááå Ýí äÝÓß ÃáÇ ÊÎÝ Çááå Ãã Ãäß áÇÊÎÝ ÇáãæÊ Åä ÇáÏäíÇ æÇááå ÝäíÉ æÇááå Åäß ÓÊãæÊ ÚÇÌáÇ Çæ ÇÌáÇ æÓÊáÞí Çááå æÇä ßäÊ ÊÑíÏ Çä ÊáÞí Çááå æÇäÊ ãæÍÏ ØÇåÑ ÝÊÚáã ÇáÊæÍíÏ æÇÚãá Èå æÅä ÝÖáÊ ÇáÏäíÇ Úáí ÇáÇÎÑÉ ÝÚáã Çäß ÓÊãæÊ æÓÊæÖÚ Ýí ÇáÞÈÑ æÍÏß æÓíÚÇÞÈß Çááå æÇááå ÔÏíÏ ÇáÚÞÇÈ æÃäÕÍß Çä ÊÊæÈ Åáí Çááå æÅáíß åÐå ÇáåÏíÉ ÚÓí Çááå Çä íåÏíß Beste broeders, en zusters in naam van Allah Vrees Allah in jouw zelf, ben je soms niet bang van Allah of ben je niet bang van de dood. Ik zweer bij Allah dat de wereld zal vergaan en vroeg of laat zul je sterven en Allah ontmoeten op de dag des oordeels. Als je wilt dat je Allah ontmoet als een schone moewahied(geen deelgenoten toekennen aan Allah) dan moet je de tawhied leren en het ook praktiseren.En als je het aardse leven boven het hiernamaals hebt gekozen moet je weten dat je zult dood gaan en in een graf word gezet en door wormen verteerd word. En Allah zal je bestraffen en Allah is streng in het straffen. Hierbij geef ik je een advies om vergiffenis bij Allah te vragen, ik geef je dit boek zodat je het bestudeerd en ik vraag Allah dat Hij jouw behoedt..

tarifisht
01-06-2004, 16:52
zoooo eindelijk iemand die de waarheid duft te uiten... ik ben het helemaal met je mee eens broeder elke dag als me vader ALJAZIRA zit te kijken en ik kijk mee dan krijg ik van zelf tranen, tranen om onze broeders en zusters die op de meeste afschuwelijkste manier worden gedood, en gemarteld.!!! en wat doen de konings van de islamitishce landen???? niks, niks en helemaaaaal niks behalve kijken en slijmen bij BUCH, en zo genaamd vergaderingen voeren om over VREDE te praten :confused: elmohim ik heb er geen woorden voor we zijn verdwaald in deze donya, en iedereen denkt alleen maar aan zich zelf.. ooit zullen onze broeders en zusters die deze pijn lijden verlost worden.. allah zal het nooit zo lang laten duren... asalamo aleikom wr wb

1807butterfly
01-06-2004, 16:57
voetballer2 ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen je hebt het ook mooi geschreven er is gewoon zo veel verdriet maar vergeet niet '' de wereld is een spel'' en moslims zullen nog beloond worden Insha Allah.

smartie4
01-06-2004, 17:01
die mailtjes krijg ik ook