Bekijk originele versie : Hoeveel Zijn Jullie Aangekomen Tijdens De Zwangerschap !
hoi,
ik zou graag willen weten hoeveel jullie aangekomen zijn tijdens de zwangerschap ik zelf ben 30 weken zwanger en ben 11 kilo aangkomen
ik vind dit een beetje veel ik ben van 63 naar 74 kilo gegaan. Ze zeggen dat je voooral de laatste 2 maanden aankomt :( :( ik hoop niet dat ik de 80 kilo ga bereiken :rolleyes: :rolleyes:
dikke kus
ouassilla24
01-06-2004, 16:29
ik ben in totaal 20 kilo aangekomen, en inderdaad de laaste maanden krijg je heel snel veel kilo s bij... Maar ik ben ze weer allemaal kwijt en weeg 49 kilo...
groetjes
zo 20 kilo dat is best wel veel maar ik zal er ook niet zo ver van gaan liggen maar is het ook zo dat je sneller afvalt dan normaal
en heb je borstvoeding gegeven ??? want ze zeggen dat je daar ook van afvalt
Origineel gepost door ouassilla24
ik ben in totaal 20 kilo aangekomen, en inderdaad de laaste maanden krijg je heel snel veel kilo s bij... Maar ik ben ze weer allemaal kwijt en weeg 49 kilo...
groetjes
Heb je iets bijzonder gedaan, gesport of zo? Want ze zeggen dat je na de bevalling wel een paar kilo's blijft houden van je oud gewicht...
Ben 20 weken en tot nu toe maar 5 kilo's aangekomen, en die zie je echt alleen maar aan mijn buik. Verder (benen, armen, schouders) zie je niet echt veel.
Heb me zo'n fitnessapparaat besteld van Tell Sell zodat ik na de bevalling kan sporten.
rommaysa
01-06-2004, 19:36
hoi ik ben nou 39 weken en ik ben 14 kilo aangekomen, dus bij mij valt het wel mee.
Hai meiden,
Ik ben 22 weken zwanger en 4,5 kilo aangekomen. Ik maakte me juist zo een zorgen dat het er niet meer waren,. ik bedoel je hoort toch wat aan te komen als je zwanger bent?
Nihaad
Origineel gepost door smurfi
Heb je iets bijzonder gedaan, gesport of zo? Want ze zeggen dat je na de bevalling wel een paar kilo's blijft houden van je oud gewicht...
Ben 20 weken en tot nu toe maar 5 kilo's aangekomen, en die zie je echt alleen maar aan mijn buik. Verder (benen, armen, schouders) zie je niet echt veel.
Heb me zo'n fitnessapparaat besteld van Tell Sell zodat ik na de bevalling kan sporten.
toen ik 20 weken zwanger was was ik ook 5 kilo aangekomen maar geloof mij daarna gaat het echt snel !! je hebt gelukkig dat je alleen bij je buik bent aangekomen, bij mij zie je het ook niet dat ik 11 kilo aangekomen ben maar toch de weegschaal geeft het aan maar ik ben vooral bij mijn armen aangekomen en dat is lelijk en heel moeilijk weg te krijgen na de geboorte ik ben ook van plan om er echt tegen te gaan na de geboorte ik wil mijn oude kilootje terug en als het kan zelfs minder :zwaai: :zwaai:
Origineel gepost door rommaysa
hoi ik ben nou 39 weken en ik ben 14 kilo aangekomen, dus bij mij valt het wel mee. ..
hoi romayssa
oh dat valt mee!! daar kom ik echt zeker wel over heen ik zit nu al op de 11 kilo en moet nog 10 weken :( :( maar ik zelf eet niet zoveel en let op wat ik eet
en hoe voelt het nu je bijna gaat bevallen?? ik wou dat ik al een paar weken vederop was ik begin het echt zat te worden en die buik word alleen maar groter en zwaarder begin pijn in mijn dijen en mijn rug te krijgen ik zou zo graag willen dat het tijd is om te bevallen :)
Dag ladies
ik ben nu 41 weken zwanger, ik wacht op de bevalling. Ik ben 20 kilo aangekomen.En ik voel me echt dik, vooral nu op het laatst hou ik vocht vast, alles is opgezet. Ik had altijd maatje 38 gehad, ik moet weer neiuwe kleren gaan kopen want die pas ik zeker niet meer. Ik ga er echt alles aan doen om weer mijn oude figuur terug te krijgen. Dus als iemand advies heeft, en weet hoe je zo snel mogelijk van die overtollige kilo s afkomt. Vertel het ons.
ouassilla24
02-06-2004, 09:01
Hoi dames
Nou na mijn zwangerschap kwam ik maar niet van de kilo s af...
Na de bevalling ben ik maar 7 kilo kwijt geraakt, en ja ik heb borstvoeding gegeven maar dat hielp niet veel om af te vallen.... want als je borstvoeding geeft eet je ook meer, en ik kwam maar niet van de kilo s af..... En ik heb eigenlijk helemaal geen sport gedaan of zo....
Mijn buik is wel meteen terug getrokken, ik heb nu zo n platte buik net of ik geen kind op de wereld heb gezet..... Doordat ik veel stress had in mijn leven (scheiding) ben ik in een korte tijd van een maand 12 kilo afgevallen, en ik weeg nu wat ik voor mijn zwangerschap woog (49 kilo) ik woog na de zwangerschap 62 kilo... zonder sport te hebben gedaan of zo..... Als ik nu met mijn dochtertje op straat loop, dan denken de mensen altijd dat het mijn zusje is en als ik zeg dat het mijn dochter is, dan zeggen ze altijd hoe kan dat nou?
Maar goed meiden, door jezelf in de gaten te houden, en door te sporten kan je ook van die kilo s afkomen... maar voor degene die nog zwanger zijn denk nu niet aan de kilo s maar aan je kind en eet zo goed mogelijk, zodat je incha allah een gezond kind op de wereld zet..
ik wens jullie veel succes en sterkte toe...
liefs een alleenstaande moeder
Origineel gepost door ouassilla24
Hoi dames
Nou na mijn zwangerschap kwam ik maar niet van de kilo s af...
Na de bevalling ben ik maar 7 kilo kwijt geraakt, en ja ik heb borstvoeding gegeven maar dat hielp niet veel om af te vallen.... want als je borstvoeding geeft eet je ook meer, en ik kwam maar niet van de kilo s af..... En ik heb eigenlijk helemaal geen sport gedaan of zo....
Mijn buik is wel meteen terug getrokken, ik heb nu zo n platte buik net of ik geen kind op de wereld heb gezet..... Doordat ik veel stress had in mijn leven (scheiding) ben ik in een korte tijd van een maand 12 kilo afgevallen, en ik weeg nu wat ik voor mijn zwangerschap woog (49 kilo) ik woog na de zwangerschap 62 kilo... zonder sport te hebben gedaan of zo..... Als ik nu met mijn dochtertje op straat loop, dan denken de mensen altijd dat het mijn zusje is en als ik zeg dat het mijn dochter is, dan zeggen ze altijd hoe kan dat nou?
Maar goed meiden, door jezelf in de gaten te houden, en door te sporten kan je ook van die kilo s afkomen... maar voor degene die nog zwanger zijn denk nu niet aan de kilo s maar aan je kind en eet zo goed mogelijk, zodat je incha allah een gezond kind op de wereld zet..
ik wens jullie veel succes en sterkte toe...
liefs een alleenstaande moeder
Zo is het meid ;) Ik eet juist veel omdat ik bang ben dat het ongeborene niet genoeg voeding krijgt, ook al klopt het niet. Maar ik heb zo iets van als het geboren wordt dan zie ik het wel...Nu heb je tenminst een reden om van alles en nog wat te eten. Dus GENIETEN maar dames!
lilchakir
02-06-2004, 13:56
eerste zwangerschap 16kilo aangekomen
tweede zwangerschap 21kilo aangekomen
derde zwangerschap 23kilo aangekomen
:zwaai:
maznoena
02-06-2004, 14:12
nou wat waren jullie allemaal een stel dikzakken bijelkaar zeg! maar ik ben net zo hooor, ik ben nu 31 weken en al 15 kilo aangekomen!! terwijl ik echt oplet wat ik eet en hoeveel, soms snap ik er niets meer van maar ja, het zal er wel bijhoren. ik ben 10 augustus uitgerekent en jullie.
saadia29
02-06-2004, 16:35
Eerste zwangerschap was ik 12 kilo aangekomen (tweeling)
Tweede zwangerschap 5 kilo aangekomen.
Het beste wat je kunt doen om weer snel op je oude gewicht te komen na de bevalling is borstvoeding dat is het enige wat snel helpt!!!!!
Bij de eerste zwangerschap woog ik al na 1 maand minder dan mijn oude gewicht. (dat kwam ook doordat ik na de bevalling geen eetlust had, ik heb de eerste maand geen hap vaste voedsel door mijn strot gekregen).
Na de tweede zwangerschap was ik ook weer heel snel op mijn oude gewicht.
Dus dames succes met het weer terugdraaien van de kilo's, ik weet het je voelt je vooral aan het eind van de zwangerschap errug dik!!!!!
tangia21
02-06-2004, 20:05
bij mijn 1e zwangerschap was ik negenmaanden zwanger en ik woog maar 55 kg.Nu ben ik 29 weken zwanger van mijn 2e en ik weeg al 64 kg.(maar wel grotere buik dan de 1e)
en ik word maar dikker en dikker ik weet niet hoe dat komt.Ik loop heel erg veel (wel 4 uurtjes per dag) en natuurlijk het huishouden en dan nog is het zoveel.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.