Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn ex wil me slecht maken bij mijn ouders.....

ouassilla24
01-06-2004, 15:24

Hallo allemaal... Ik zit met het volgende... ik ben een gescheiden vrouw met een kind... Mijn ex komt soms onze kind opzoeken, en daar heb ik ook geen problemen mee... Nu is het zo dat hij afgelopen weekend geweest is en hij heeft zijn moeder meegenomen, zonder dat ik het wist en ze deden erg stiekem en zo, ze verstopte zich.... Toen ik er achter kwam dat ze er bij was, werd ik erg pissig en reageerde ik overdreven..... ik stuurde mijn broertje en zei haal mijn dochter naar binnen, want ze bleven met de hele famillie voor de deur hangen, en hebben ons gewoon voorschut gezet bij alle buren.... En hij wou haar niet geven, dus ik liet hem gewoon, maar ik kreeg gezeik van mijn famillie dat ik overdreven reagerde en waarom ik ze niet naar binnen wou laten en zo.... Nadat hij naar huis was gegaan, heeft hij mijn pa gebeld, en hij heeft dingen tegen hem gezegd wat niet waar zijn.... Hij heeft mijn vader zo opgefokt dat toen ik naar huis kwam, mijn pa gewoon tekeer tegen me ging, en hij zei dingen tegen mij waar hij me heel veel pijn mee heeft gedaan.... Ik heb toen de hele avond zitten huilen, en ik was zo boos over mijn ouders dat ze daar in trapten en zich tegen mij keerden.... Mijn vraag is aan jullie wat moet ik doen? Want hij betaalt geen alimentatie voor ons kind, geen rooie cent en als hij haar komt zien, dan veroorzaakt hij mij problemen.... Ik zorg alleen voor mijn kind... Hij heeft mij toen we gingen scheiden gedreigd dat hij mij zo slecht gaat maken bij mijn ouders, dat ze gaan denken dat ik de foute persoon ben... En daar is hij nu mee bezig, en hij heeft het bijna zo ver gekregen... Help me mensen wat moet ik doen? liefs een verdrietige moeder

Azzzizzz
01-06-2004, 15:46
eerlijk is eerlijk, mannen van tegenwoordig (albenikereenvan) Getverrrrr. wij, (ik) zouden je heel graag willen helpen, maar jij begrijpt natuurlijk dat dat in zeer beperkte mate kan.. (hoogstens een advies) Er is maar een die je met woord en daad kan helpen, en dat is de Schepper, richt je tot hem en vraag hem om hulp. heb geduld en Sabr, ooit is de dag des oordeels zover, en je zult ervoor beloont worden dat je dit in je leven mocht mee maken. het is geluk hier en boeten daar of boeten hier en geluk daar... of een zeeer sterke imaan, dat je zowel hier als daar geluk heb... moge allah je bijstaan.. Geef die kleine een kus van mij.

ouassilla24
01-06-2004, 16:08
Dankje wel voor je mooie woorden.... liefs

Leila1982
01-06-2004, 16:11
Ja lieverd, je moet je niet druk maken. Allah ziet alles, maar dan ook echt alles. En sorry dat ik het zeg hoor, maar wat heb jij rare ouders. Mijn ouders zouden niemand geloven als ze iets slechts over mij zouden vertellen. Ze zouden ze gelijk het gat van de deur wijzen. Vooral als het mijn ex-man zou zijn. Eerst mijn dochter dumpen en vervolgens nog over haar ouwehoeren ook. Als je man tof blijft doen moet jij maar dreigen dat hij jullie kind niet meer mag zien. Geloof mij, dan kapt ie wel met z'n duivelse praktijken. Want officieel moet hij alimentatie betalen en zo kun je dan je kind bij m weghouden. Sterkte!!! Elhamdoelilah voor de ouders die ik heb. Ze staan altijd achter mij, omdat ze weten wat er in mijn hart is.

ouassilla24
01-06-2004, 16:21

Lieve meid... Je hebt wat verkeerd begrepen, mijn ouders staan vol achter mij en ze steunen mij echt in alles... maar die dag had hij mijn pa echt tien keer achter elkaar gebeld en hem zo opgefokt je moest eens weten... Was ik thuis geweest had hij de kans niet gekregen om mijn vader op te fokken.... groetjes

IkBenSaliha
01-06-2004, 16:26
Origineel gepost door ouassilla24 Hallo allemaal... Ik zit met het volgende... ik ben een gescheiden vrouw met een kind... Mijn ex komt soms onze kind opzoeken, en daar heb ik ook geen problemen mee... Nu is het zo dat hij afgelopen weekend geweest is en hij heeft zijn moeder meegenomen, zonder dat ik het wist en ze deden erg stiekem en zo, ze verstopte zich.... Toen ik er achter kwam dat ze er bij was, werd ik erg pissig en reageerde ik overdreven..... ik stuurde mijn broertje en zei haal mijn dochter naar binnen, want ze bleven met de hele famillie voor de deur hangen, en hebben ons gewoon voorschut gezet bij alle buren.... En hij wou haar niet geven, dus ik liet hem gewoon, maar ik kreeg gezeik van mijn famillie dat ik overdreven reagerde en waarom ik ze niet naar binnen wou laten en zo.... Nadat hij naar huis was gegaan, heeft hij mijn pa gebeld, en hij heeft dingen tegen hem gezegd wat niet waar zijn.... Hij heeft mijn vader zo opgefokt dat toen ik naar huis kwam, mijn pa gewoon tekeer tegen me ging, en hij zei dingen tegen mij waar hij me heel veel pijn mee heeft gedaan.... Ik heb toen de hele avond zitten huilen, en ik was zo boos over mijn ouders dat ze daar in trapten en zich tegen mij keerden.... Mijn vraag is aan jullie wat moet ik doen? Want hij betaalt geen alimentatie voor ons kind, geen rooie cent en als hij haar komt zien, dan veroorzaakt hij mij problemen.... Ik zorg alleen voor mijn kind... Hij heeft mij toen we gingen scheiden gedreigd dat hij mij zo slecht gaat maken bij mijn ouders, dat ze gaan denken dat ik de foute persoon ben... En daar is hij nu mee bezig, en hij heeft het bijna zo ver gekregen... Help me mensen wat moet ik doen? liefs een verdrietige moeder Dit vind ik echt niet kunnen. Als ik dit zo lees. Stokt gewoon even mijn adem. :zweep: Weetje ik vind dit echt zo erg dat ik gewoon even niets te zeggen heb. Belachelijk hoe sommige mensen gewoon doen. Ik begrijp het gewoon niet. Ik snap niet wat in zo een persoon rond gaat. Wat voor gevoelens die persoon heeft om zo iets te doen. :auw: Belachelijk!!!! :kwaad:

Life_sucks
01-06-2004, 16:39
hey meid, t is echt schandalig hoe sommige mannen zich na de scheiding gedragen. Uit jouw situatie kan ik uitmaken dat hij nog steeds niet over je heen is en dat zijn geweten tegen hem opspeelt. Dus wat doet hij, hij probeert jouw het leven zo zuur mogelijk te maken zodat het hem voldoening geeft en zijn eigen geweten tydelijk vergeet. IK vind dat hij (als jouw ex) geen contact meer met jouw ouders moet hebben. Neem in dit geval ( je ouders) een ander nummer (en ik hoop dat het geen fam. van je is, anders komt hij er tog weer gemakkelijk achter) dan is hij genoodzaakt alleen jouw te bellen. Maak in dit geval strenge omgangsregels met hem, stel strenge eisen en geef niet aan hem toe. Vraag je familie of ze je daarbij helpen, zo sta je veel sterker in je schoenen en is hij genoodzaakt zich aan jouw wensen te voldoen. Als hij dit niet wilt dan laat je hem die ene week zijn kind niet zien. En kijk je of het die week daarop wel goed gaat. wees sterk meid

ouassilla24
02-06-2004, 08:20
Salaam allemaal Bedankt voor jullie reactie s en advies.... ik heb me voorgenomen, om hem voorlopig te verbieden dat hij haar komt opzoeken... ik ga duidelijke regels met hem opstellen... Betaalt hij niet dan mag hij haar ook niet zien, en vanaf praat ik met hem aan de tel en maak hem duidelijk wat hij wil kan of niet... mijn vader laat ik er nu er buiten, hij kan het allemaal niet aan.. Maar ik ga het hem zo moeilijk mogelijk maken, dat ik hoop dat hij voorgoed uit mijn leven verdwijnt... alvast bedankt allemaal groetjes

Skatje
02-06-2004, 09:08
Ik wil je niet bang maken, maar ik zou uitkijken met de straf dat hij een tijdje zijn kind niet mag zien. Straks krijg je hem zo kwaad, dat wanneer hij je dochtertje wel mag zien, dat hij haar voor een lange tijd bij zich houdt. En dat is niet je bedoeling geweest neem ik aan. Zorg ervoor dat je (misschien via een rechter) goede afspraken maakt, op een normale, menselijke manier. Laat hem weten dat jij niet accepteerd waar hij nu mee bezig is, op een rustige manier. Behandel hem zoals jij behandeld zou willen worden. (ookal is hij de grootste klootzak ter aarde) Je hoort niet voor niets, houd je vijanden altijd dichtbij. Veel sterkte, boesa