Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe geil???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

mohaha
01-06-2004, 15:16

uit biologisch onderzoek blijkt dat vrouwen over het algemeen veel geiler zijn dan mannen...en dat ze tijdens de se.x meer genieten dan de mannen?????? heel raaar....dat het nog geiler kan worden dan dat ik soms ervaar bijmezelf is toch een raar idee....... vin je niet???

ssalima
01-06-2004, 15:19
hehehehehhehe.....................

RIF_CHICKIE
01-06-2004, 15:20
neem je dat nou???

mohaha
01-06-2004, 15:21
Origineel gepost door RIF_CHICKIE neem je dat nou??? ......jij hebt zeker nog nooit over je broekje gewreven....... :confused:

guppie
01-06-2004, 15:22

Origineel gepost door mohaha uit biologisch onderzoek blijkt dat vrouwen over het algemeen veel geiler zijn dan mannen...en dat ze tijdens de se.x meer genieten dan de mannen?????? heel raaar....dat het nog geiler kan worden dan dat ik soms ervaar bijmezelf is toch een raar idee....... vin je niet??? HSoema man! Ik heb niets bij mezelf ervaren en dat houden we zo totdat de dag aanbreekt!! Ik hoef geen geile pik, die even komt om goed te scoren!!!

mohaha
01-06-2004, 15:23
Origineel gepost door guppie HSoema man! Ik heb niets bij mezelf ervaren en dat houden we zo totdat de dag aanbreekt!! Ik hoef geen geile pik, die even komt om goed te scoren!!! ...niet meteen zo persoonlijk reageren...het is maar een topic.....

gideon_tanjaoui
01-06-2004, 15:24
vrouwen kunnen het beter verbergen dan mannen!!! wij mannen zeggen alles wat op onze gedachten komen... maar inderdaad..vrouwen kunnen even erg zijn of soms erger!!! maar dus, wat is dan de probleem?

guppie
01-06-2004, 15:24
Origineel gepost door mohaha ...niet meteen zo persoonlijk reageren...het is maar een topic..... Ik vind het een hsoema topic!! Wallah mekethsem wello?

mohaha
01-06-2004, 15:26
Origineel gepost door gideon_tanjaoui vrouwen kunnen het beter verbergen dan mannen!!! wij mannen zeggen alles wat op onze gedachten komen... maar inderdaad..vrouwen kunnen even erg zijn of soms erger!!! maar dus, wat is dan de probleem? ..op het forum worden niet alleen problemen besproken...anders had ik wel veel problemen zien voorbij komen...

gideon_tanjaoui
01-06-2004, 15:26
Origineel gepost door guppie Ik vind het een hsoema topic!! Wallah mekethsem wello? waarom reageer je dan??????

guppie
01-06-2004, 15:27
Origineel gepost door gideon_tanjaoui waarom reageer je dan?????? Zoals ik al zei om me mening te geven! Ik vind t zulke topics gewoon echt HSOEMA vindt en dat jongens en meisjes van tegenwoordig gewoon niet meer grenzen weten te leggen!!!!!! Echt llainhar esselha

gideon_tanjaoui
01-06-2004, 15:29
grenzen leggen zit tussen je oren!! gevoelens zoals geilheid is iets natuurlijks..... waarom moet je dat onder controle houden!

mohaha
01-06-2004, 15:31
Origineel gepost door guppie Zoals ik al zei om me mening te geven! Ik vind t zulke topics gewoon echt HSOEMA vindt en dat jongens en meisjes van tegenwoordig gewoon niet meer grenzen weten te leggen!!!!!! Echt llainhar esselha juist door het bespereekbaar te maken...voorkom je vaak veel ellende....daarnaast denk ik dat we allemaal volwassen genoeg zijn om te weten of je wel of niet moet bezig houden met deze topic...daarnaast vind ik het frustrerend om aan te horen dat je graag je menin kwijt wil...maar tegelijk andermasn visies (topics) het liefst wilt laten verdwijnen........en ik ga uit van een wetenschappelijk onderzoek....je weet wel dikke verslag, met veel moeilijke woorden en veel cijfers..........

guppie
01-06-2004, 15:34
Origineel gepost door gideon_tanjaoui grenzen leggen zit tussen je oren!! gevoelens zoals geilheid is iets natuurlijks..... waarom moet je dat onder controle houden! Oke saf dan houd je het niet onder controllen dan is het iets tussen jouw en Allah swt en niet iets tussen JOU en Marokko.nl!!! Ewa kijk je nar programma's boven de 18 dan vraag je er zelf om en je kan je heus wel bedwingen, Zoals men al zegt WAAR EEN WIL IS IS EEN WEG!!! Maar sommige meiden en veel jongens echt tfellesh en dat vindt ik wallah illa echt zonde!

guppie
01-06-2004, 15:38

Origineel gepost door mohaha juist door het bespereekbaar te maken...voorkom je vaak veel ellende....daarnaast denk ik dat we allemaal volwassen genoeg zijn om te weten of je wel of niet moet bezig houden met deze topic...daarnaast vind ik het frustrerend om aan te horen dat je graag je menin kwijt wil...maar tegelijk andermasn visies (topics) het liefst wilt laten verdwijnen........en ik ga uit van een wetenschappelijk onderzoek....je weet wel dikke verslag, met veel moeilijke woorden en veel cijfers.......... Dat DIKKE rapport wil je wel lezen!! Omdat dat allemaal over geile ballen gaat!! Waarom pak je niet eens de KORAN, om te kijken hoe Allah swt er naar kijkt ipv waarde te hechten aan onderzoeken van Kaffirs!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6