Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mo Squad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xMojox
01-06-2004, 14:51

ik wou ff jullie mening weten van deze nummers maar t zijn we oude nummers en als je de nieuwe wil horen stuur me maar een pm dan zal je die wel krijgen en vertel ff wat je ervan vind en waarom dus veel luisterplezier http://www.soundclick.com/bands/4/mosquadmusic.htm

xMojox
02-06-2004, 15:15
Origineel gepost door meknesiagirl ik vind ze te gek ik zal zeggen cool :bril: maar wel een beetje oud maar toch nice ;) see yaaa :zwaai: okey dan :D en oud??? jah een beetje wel maar er zijn nog een paar die ik nog moet krijgen van de drukkers, dus deze zomer zal de hele cd af zijn ;)

-Reda-
02-06-2004, 15:29
Ik voel "What's Going On" wel, dope flows! Ook lekkere uptempo beat, zelf geproduceerd? "It's all about the $" vind ik wel OK, jammer van de slechte kwaliteit. "Weet niet wat ik wil" heeft een dope beat, lyrics zijn ook goed. Alleen die gozer op de hook moet niet zo met z'n stem spelen. "Let Me" heeft weer een lekkere beat, alleen is de track niet zo goed afgemixt. Maar ja, minor detail. "Ziggy Ziani" vind ik niet zo, af en toe gaan jullie off beat. Jullie zijn goed bezig, vooral jullie beats zijn erg dope en de vocalen matchen de tracks bijna perfect (Behalve op "Ziggy Ziani"). Ik ben benieuwd naar de rest, keep it up!

xMojox
05-06-2004, 15:39
Origineel gepost door Aart goede shyte, je zou niet zeggen dat het mokers waren :goedzo: haha je bent niet de eerste die dat zegt maar dat zijn we wel yo en thnx

xMojox
07-06-2004, 12:48

Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO Ik voel "What's Going On" wel, dope flows! Ook lekkere uptempo beat, zelf geproduceerd? "It's all about the $" vind ik wel OK, jammer van de slechte kwaliteit. "Weet niet wat ik wil" heeft een dope beat, lyrics zijn ook goed. Alleen die gozer op de hook moet niet zo met z'n stem spelen. "Let Me" heeft weer een lekkere beat, alleen is de track niet zo goed afgemixt. Maar ja, minor detail. "Ziggy Ziani" vind ik niet zo, af en toe gaan jullie off beat. Jullie zijn goed bezig, vooral jullie beats zijn erg dope en de vocalen matchen de tracks bijna perfect (Behalve op "Ziggy Ziani"). Ik ben benieuwd naar de rest, keep it up! jij weet blijkbaar waar je over praat :D

xMojox
21-06-2004, 16:22
keep it up

Moe
21-06-2004, 16:28
Goeie muziek man!! :idee:

miss_mimi
21-06-2004, 18:32
stelletjes zerferssssSS...SLaat nergens op!!!wannabee busta rhymess..laat het grote werk maar aan de proffesionele mensen over!!

xMojox
21-06-2004, 18:42
Origineel gepost door miss_mimi stelletjes zerferssssSS...SLaat nergens op!!!wannabee busta rhymess..laat het grote werk maar aan de proffesionele mensen over!! jealousy is misery, sufery is gread-----> van tupac en sta er ff bij stil

infamous
21-06-2004, 22:14
ja jullie zijn wel dope..zag jullie nog laatste bij die blokparty toch..

DazDillinger
22-06-2004, 00:57
Topppp!...Go On....:goedzo: ....::Respect::....

xMojox
22-06-2004, 15:33
Origineel gepost door infamous ja jullie zijn wel dope..zag jullie nog laatste bij die blokparty toch.. jah klopt we waren op joubertplansoen en newtonplein maar newtonplein waren we helemaal weg :rolleyes: :D

xMojox
25-06-2004, 00:52
Origineel gepost door DazDillinger Topppp!...Go On....:goedzo: ....::Respect::.... thnx girl ;)

xMojox
29-06-2004, 15:31
keep it up :D