Bekijk originele versie : spiraal plaatsen pijn of niet
ik wel graag en spiraal laten plaatsen nu is de vraag aan de dames doet dat pijn want ik moest en pijnstiller innemen en dag van te voren voor het slapen en 2ur voor de plaatsing eerlijk zeggen:traan1:
Zinebbbb
09-10-2009, 10:17
Jaaa, ik vond het een pijnlijke ervaring. Achteraf hoorde ik dat het eruit halen ervan nog pijnlijker is. Als ik dat had geweten was ik er niet aan begonnen:hihi:
weet je meid, ik denk dat dit bij vrouw tot vrouw afhangt of je pijn hebt of niet
ik had het in ieder geval niet de pijn en je moet denken, het is voor een goed doel, :banana:
moedertjelief2
09-10-2009, 12:04
ik wil ook een spiraal maar durf niet.
Nassima mag ik vragen waarom je niet durft?
Zusterke
09-10-2009, 14:27
ik heb em laten plaatsen, maar voelde er helemaal niets van! ik zou het zo nog een keer doen, scheelt je een hoop gezeur met die stomme pil.
Chaouniyya
09-10-2009, 14:35
Is per vrouw verschillend, hangt van de pijngrens af. Mijn tante zei dat het helemaal geen pijn deed, een lichte steek maar verder niets :kweetnie:
hadja1983fatoch
09-10-2009, 16:40
Ik heb 'm al een tijdje en hij zit goed voor het inzetten was een beetje pijnlijk niet erg hoor dus vrees maar niet. Maar ik ben wel bang voor het eruit halen ik heb 'm nu bijna 3 jaar. Het klopt het scheelt je zoveel gedoe en voor je partnes is het erg prettig. SUCCES MEID
moedertjelief2
09-10-2009, 16:53
Nassima mag ik vragen waarom je niet durft?
vindt het gewoon eng dat ze het gaan inbrengen,vond het toucheren met me bevalling al pijnelijk:( ik hoorde dat ze het met een eende bek doen.maar moet me misschien toch over me angst heen zetten.
sunamila
09-10-2009, 17:17
voorwat die spiraal?sorry
hadja1983fatoch
09-10-2009, 17:21
voorwat die spiraal?sorry
Om geen kinderen te krijgen. en ik heb het gedaan om geen bijwerkingen te krijgen. wat je van de pil wel krijgt.
En om niet dik te worde :D
moedertjelief2
09-10-2009, 17:32
Om geen kinderen te krijgen. en ik heb het gedaan om geen bijwerkingen te krijgen. wat je van de pil wel krijgt.
En om niet dik te worde :D
daarvoor wil ik het ook ben in bijna 2 jaar tijd al 5 keer van pil verrandert.heb gewoon elek maad zware migrane.en depil die ik nu slik wordt ik niet eens ongi van:moe:
Maffiia_
09-10-2009, 17:42
ik wel graag en spiraal laten plaatsen nu is de vraag aan de dames doet dat pijn want ik moest en pijnstiller innemen en dag van te voren voor het slapen en 2ur voor de plaatsing eerlijk zeggen:traan1:
Ik vind die spiraal prima, maar ze gaan er zo slordig mee om, als hij los schiet richting je baarmoeder, PIJN! En dan is het noch geen geslaagde zaak. Echt lelijk
hadja1983fatoch
09-10-2009, 17:54
daarvoor wil ik het ook ben in bijna 2 jaar tijd al 5 keer van pil verrandert.heb gewoon elek maad zware migrane.en depil die ik nu slik wordt ik niet eens ongi van:moe:
dat bedoel ik nu ben ik nog blijer :D ;)
moedertjelief2
09-10-2009, 17:58
dat bedoel ik nu ben ik nog blijer :D ;)
had je ook last van migrane?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.