Bekijk originele versie : Help me A.U.B
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
settatia20
20-11-2002, 09:45
ik heb een grote probleem...
Namelijk met mijn ouders!Ik ben tenhuwelijk gevraagd door mijn vriend..echt een hele goeie jongen niks mis mee..Hij studeerd ook nog.Maar mijn ouders zijn er tegen.Waarrom?omdat hij uit een andere gedeelte komt van marokko!Ik vind dat echt triest gewoon.
Ik ben van plan om van huis weg te gaan.Want ik heb van alles geprobeerd.Met mijn moeder gepraat maar het kam uit tot een ruzie.Mijn vader zegt dat hij zelf wel iemand kiest met wie ik ga trouwen maar dat is haram!!!!!!!!
Ik ga over een paar maanden weg en ik ga dan bij mijn vriends ouders wonen (hij woont ook nog bij ziin ouders.We zijn van plan om ons te laten trouwen zonder mijn ouders.Het probleem is,ik ben minderjarig in mijn papieren (NL en Marokaanse)...hoe gaat dat dan in marokko???kan ik gewoon een trouwakte maken zonder mijn ouders???
help me please :(
GekkeTurk
20-11-2002, 09:48
Hou oud ben je als ik vragen mag?
settatia20
20-11-2002, 09:49
ik ben in het echt 20 maar in papieren minderjarig
faya...weet je wat...ik ga nu naar skool, ga ik heel goed hierover nadenken, en dan kom ik terug met mn antwoord, ok???
Ondertussen veel sterkte..:zwaai:
shit ik weet niet hoe ik hier op moet reageren misschien moet je een oom of tante die relaxt is gaan vragen of ze met je ouders willen praten of naar een imam ofzo probeer gewoon zoveel mogelijk dingen ik bedoel als hij moslim is en goed voor je wil zorgen dan is er toch geen probleem
settatia20
20-11-2002, 09:58
ja hij is een moslim en ook een marokkaanse....maar mijn familie is niet zo dat ze mij gaan helpen vooral de familie van mijn vader (de meerderheid hier in NL) toen zij hoorden dat ik weeeer voor de zoveelste keer ben gevraagd dan keren ze mij de rug toe van jaloezie....ik heb van alles geprobeerd..en wat moet een imam nou weer doen??mijn vader is eigenwijs die luisterd naar niemand
shit lekker lullig man ik heb het zelf gelukkig niet maar ja wat kan ik zeggen je raakt hierdoor wel je familie kwijt
settatia20
20-11-2002, 10:03
ik heb liever mijn familie kwijt te raken dan hem kwijt te raken wallah..zo een man vind je niet meer in deze maatschappij..en wat moet ik doen dan??zeker met zo'n stomme boer gaan trouwen die ik niet eens ken en die me elke dag verrot slaat.(dat vind mijn vader pas een man!) gewoon 1 woord tfoeeeeee..nee dat zie ik mezelf niet doen dan wil ik liever dood
settatia20
20-11-2002, 10:13
niemand die me advies wil geven????is het toch altijd ikke ikke en de rest kan stikke???
nee sorry ik weet niet hoe ik je kan helpen
settatia20
20-11-2002, 10:16
dank je voor je aandacht Lutanic
GekkeTurk
20-11-2002, 10:18
Wat kies jij hem boven je familie sorry maar dan maak je een hele verkeerde keuze dat vindt ik dan hoor
Ten eerste zou ik echt niet weglopen,
want daar krijg je alleen maar spijt van.
Als je bij de ouders van je vriend gaat wonenkrijg je later ook spijt,
want vroeg of laat en hoe lief ze ook zijn,
ze zullen het tegen je gebruiken. O, jij was dat meisje dat omwille van een jongen wegliep.
En bovendien misschien zie je dit op dit moment niet in, maar ooit zul je je ouders nodig hebben en dan krijg je echt spijt.
ik zou inderdaad gewoon een tante of oom met hem laten praten. en rustig afwachten ze draaien echt wel bij.
Good luck!
settatia20
20-11-2002, 10:23
Origineel gepost door GekkeTurk
Wat kies jij hem boven je familie sorry maar dan maak je een hele verkeerde keuze dat vindt ik dan hoor
dus jij vind dat ik hem moet dumpen na wat hij allemaal voor mij heeft gedaan??dat ik gewoon thuis moet blijven en wachten maar totdat mijn vader een man heeft voor mij (het zou dus een van de mannen zijn die hij kent) :( en dat ik de rest van mijn leven ongelukkig blijf leven en dat stel wanneer mijn ouders er niet meer bestaan dan heb ik helemaal niemand meer...
Maar jij zou het beter begrijpen wanneer je in het zelfde beschuitje zat jongeman.Hoe zou jij het vinden als je de ware tegenkomt,echt een meisje van je dromen en jullie houden 100% van elkaar en je gaat haar om haar hand vragen maar haar ouders zijn er tegen of jouw ouders zijn er tegen!!Wat zou je dan gaan doen??haar dumpen en iemand kiezen die jouw moeder wel een ''geschikte'' voor jou vind???ik denk het niet.
tabdarst
20-11-2002, 10:24
ik raad je een ding aan niet weg lopen, want vroeg of laat heb je toch je ouders nodig en je bent toch nog jong dus je kan beter afwachten, als die jongen echt van jou houd dan wacht hij wel
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.