Bekijk originele versie : pc doet heel erg irritant, wie ken me hier aub mee helpen
--------------------------------------------------------------------------------
zou een pc-mens me hier mee kunnen helpen >> als k me lap aandoe gaat alles goed, inet doet nie traag etc, maar zodra k een programma wil openen zoals msn etc loopt dat hele venster vast en zie k bv staan nog 9 sec, maar het worden er nie minder, het blijft gewoon zo in beeld, en dan staat er rechtsonder in me tablad dat k online sta maar kzie geen moer, en als k er op klik doet ie helemaal niks maar dat beeld blijft er gwn staan, en ineens begint de inet traag te doen, kbegrijp er niks meer van, kheb me lap een hele tijd nie gebruikt , ken het hier aan liggen? en nou beginnen de letters pas uren erna te verschijnen, heel erg irritant
en dat venster dat vast loopt staat er al een uur maar hij doet helemaal niks
ken iemand me aub hiermee helpen
asalamo alaikum
en ja dit is islamen ik sorry daarvoor,
marocieboy
08-10-2009, 21:57
Heb je al gecheckt of de harde schijf gedefragmenteerd moet worden? (niet te verwarren met formatteren)
zo niet, doe dit als nog. (volg de link in mijn o.t voor meer info over hoe dat te doen.)
succes
oke kga dat nu proberen, hoe lang duurt het?
nou? gaat het tijdens dat defragmenteren gek doen, ken je intussen je pc nog gebruiken of moeten alle pogrammas afgesloten worden
firewall heb k al uitgeschakeld, maar anti-virus wil nie? en onderaan op een van die icoontjes, als k er met me muis langs ga, staat er updates worden gedownload 5% voltooid?? en me muis gaat als een gek heen en weer, wats dat nou weer, kbegrijp er niks meer van
kwil graag beginnen met dat defragmenteren, hoe gaat precies te werk a3ibaddallah is er dan helemaal niemand die even ken zeggen hoe dat precies in elkaar zit
TheInvisibleMen
09-10-2009, 00:52
Gewoon alles updates :)
Kan je niet gewoon met je rechtermuisknop op dat icoontje klikken en dan uitschakelen?
hij doet niks, hij pakt hem nie
marocieboy
09-10-2009, 20:47
firewall heb k al uitgeschakeld, maar anti-virus wil nie? en onderaan op een van die icoontjes, als k er met me muis langs ga, staat er updates worden gedownload 5% voltooid?? en me muis gaat als een gek heen en weer, wats dat nou weer, kbegrijp er niks meer van
Ik zou als ik jouw was niet je firewall of antivirus uitzetten, dat maakt je kwetsbaar voor malware/virussen/spyware.
Wanneer je jouw harde schijf defragmenteert dan kan dat een paar uur duren. Dit hangt af van de grootte van je harde schijf o.a. Ik adviseer je om tijdens het defragmenteren verder niks te doen: omdat je daardoor alleen maar de tijd langer maakt van het defragmenteren, bovendien gaat alles veel langzamer.
Als je pc aangeeft dat het nodig is, is het zeker de moeite waard om te doen.
succes
kwil graag beginnen met dat defragmenteren, hoe gaat precies te werk a3ibaddallah is er dan helemaal niemand die even ken zeggen hoe dat precies in elkaar zit
Ik had je al verteld in mijn vorige reactie dat je uitleg vind in de topic in mijn o.t, maar goed speciaal voor jou nog dat gedeelte hieronder:
1: Defragmenteer je pc, klik op de knop "analyze" om te kijken of het nodig is om te defragmenteren. Wat is defragmenteren?->klik
Dit kan via het ingebouwde programma van windows. Dit is het beste programma daarvoor.
let op: het kan enkele uren duren voordat dat programma klaar is met defragmenteren.
voor windows xp doe je het volgende:
ga naar start>alle programma's>accessoires>syteem tools>disk defragmenteerder
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.