Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 3 vrouwen

Pagina's : [1] 2

mazhar
01-06-2004, 14:10

Drie mannen hadden een felle discussie. Alledrie beweerden ze de ergste van de wereld te zijn. Om dit te bewijzen viel de eerste een vrouw aan. Hij sloeg haar tot haar tanden er uit vielen en het bloed uit haar oren en neus stroomde. Hij sloeg haar zo wild dat ze flauwviel. Vervolgens draaide hij zich om naar de andere twee mannen en zei: "Zie je wel, ik ben de ergste van allemaal!" De tweede liep naar de gewonde vrouw toe en verkrachte haar. Om er nog een schepje bovenop te doen sloeg hij haar nogmaals totdat ze bijna dood ging. Hij draaide zich naar de anderen om en zei: " Niemand kan nu nog erger zijn dan mij." De derde kwam , lachte koelbloedig, en zei, " Ik ben de ergste ook al stond ik erbij en keek ernaar, omdat deze vrouw mijn zuster is." De vrouw is al-Iraq. De eerste man is Saddam. De tweede is het Westen. De derde de Moslimwereld dat er bij stond en er naar keek!

Sjemmelia
01-06-2004, 14:12
:tranen: so true

DaNGeRouZLy
01-06-2004, 14:31
de trieste waarheid :( Ik zag vorige week een irakeze man op tv. Hij schreeuwde: Waar zijn mijn moslimbroeders? Waarom komen de moslims om niet helpen? Dat was echt hartverscheurend om te zien

Life_sucks
01-06-2004, 19:49
Origineel gepost door mazhar :traan1: broederschap is verdwenen!! :(

Benkiro
01-06-2004, 19:53

..Dat komt omdat die sex topics leuker zijn..

Life_sucks
01-06-2004, 19:57
Origineel gepost door Benkiro ..Dat komt omdat die sex topics leuker zijn.. Ik heb het over broeders fi dien over de gehele wereld, en niet over de topics die jij leuker vindt.

Benkiro
01-06-2004, 19:58
...DIT MOET JE OOK NIET LETTERLIJK NEMEN!

Benkiro
01-06-2004, 20:03
Er werkt bij mij op werk ook een gast die zo denkt (mijn eigen vader ook, maar goed), we waren dus weer 'ns ff leze over Irak enzo, en hij zegt: Moeten gewoon daarheen of palestina gaan, maar is MOEILIJK! MOEILIJK! zeg tie! Wat is moeilijk?! ernaar toe gaan? Of het deel dat je daar je leven moet wagen?! Ik weet nie, je voelt natuurlijk met ze mee; en elke moslim zou elkaar waar dan ook moeten helpen, maar.... Dat is het probleem, dat 'maar'; iedereen heeft zijn eigen 'maar'...

Life_sucks
01-06-2004, 20:08
Origineel gepost door Benkiro Er werkt bij mij op werk ook een gast die zo denkt (mijn eigen vader ook, maar goed), we waren dus weer 'ns ff leze over Irak enzo, en hij zegt: Moeten gewoon daarheen of palestina gaan, maar is MOEILIJK! MOEILIJK! zeg tie! Wat is moeilijk?! ernaar toe gaan? Of het deel dat je daar je leven moet wagen?! Ik weet nie, je voelt natuurlijk met ze mee; en elke moslim zou elkaar waar dan ook moeten helpen, maar.... Dat is het probleem, dat 'maar'; iedereen heeft zijn eigen 'maar'... dat is t m Het is ze3ma een: ver van me bed show. alleen kunnen we niks beginnen!!!

Benkiro
01-06-2004, 20:14
Maar je ziet het overal; Moslims die elkaar niet helpen, zelfs elkaar haten (tot de dood). Berbers vs. Arabieren, Turken vs Koerden, Soenni's vs Sjiies, in Somalie slachten ze mekaar af, In Irak slachten ze mekaar af, wallah ik zou over 10 jaar niet opkijken als elk moslimland eruit ziet als Afghanistan. Kijk naar Europa, kijk naam VS; 2 handjes op een buik, waarom is da niet in de moslimlanden? Engeland en Frankrijk kunnen elkaar niet uitstaan, maar kijk ze eens samenwerken; Neder(k*t)land, zijn afmeting kan niet voldoen aan mijn 2 stappen, maar een groot bek dat het heeft in de wereld... pfffff, 'tis gewoon dieptriest en vermoeiend; wallah door al dit sh*t zou ik bijna zeggen: WE VERDIENEN NIET BETER...

Life_sucks
01-06-2004, 20:18
Origineel gepost door Benkiro Maar je ziet het overal; Moslims die elkaar niet helpen, zelfs elkaar haten (tot de dood). Berbers vs. Arabieren, Turken vs Koerden, Soenni's vs Sjiies, in Somalie slachten ze mekaar af, In Irak slachten ze mekaar af, wallah ik zou over 10 jaar niet opkijken als elk moslimland eruit ziet als Afghanistan. Kijk naar Europa, kijk naam VS; 2 handjes op een buik, waarom is da niet in de moslimlanden? Engeland en Frankrijk kunnen elkaar niet uitstaan, maar kijk ze eens samenwerken; Neder(k*t)land, zijn afmeting kan niet voldoen aan mijn 2 stappen, maar een groot bek dat het heeft in de wereld... pfffff, 'tis gewoon dieptriest en vermoeiend; wallah door al dit sh*t zou ik bijna zeggen: WE VERDIENEN NIET BETER... dat is wat ze sterk maakt. Eenheid. ze vormen 1 vuist

Benkiro
01-06-2004, 20:20
eN WIJ MOSLIMS VRETEN MEKAAR OP!

Life_sucks
01-06-2004, 20:27
juist, we zijn te vaak (negatief) met elkaar bezig. In plaats van dat we elkaar helpen, helpen we elkaar naar de afgrond. Kijk maar op straat: jongeren die keihard naar hun broeders/ zusters schreeuwt hAAAAAAAAAAAAA ik heb je geflasht". En dit is nog maar een klein voorbeeldje.

Benkiro
01-06-2004, 20:31
...ik heb het gevoel dat dit onderwerp niemand meer aanspreekt omdat het ze op een gevoelig snaar raakt...

miss_saliha
01-06-2004, 20:37

Wat erg....:schrik2:

Pagina's : [1] 2