Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stage.

Abydos
08-10-2009, 20:29

Beste mensen, Sinds 13 Augustus 2009 volg ik aan de ROCasa de studie Marketing & Communicatie MBO niv 4. Het is gebruikelijk dat studenten van deze opleiding tijdens hun studie stage lopen om op deze wijze praktijkervaring op te doen. Ben nu een beetje aan het oriënteren voor de mogelijkheden om stage te lopen bij een bedrijf wat moet beginnen per november 2009. Op dit moment zit ik in de beginfase van mijn studie en ik zou graag meer ervaring willen opdoen op dit vakgebied, bekend raken met de werkzaamheden en meer inzicht krijgen in de middelen en methoden die iemand in dit vak hanteert. De werkzaamheden bij een bedrijf moeten het liefst goed aansluiten op mijn interesses en hetgeen in de studie Marketing & Communicatie aan bod is gekomen. Naast het organiseren en onderzoeken. Een aspect dat mij aanspreekt en waar ik reeds veel ervaring mee heb opgedaan bij mijn jongerenorganisatie- zie ik in deze werkzaamheden en alles wat daarbij komt kijken een interessante en leerzame uitdaging. Op deze wijze kan ik de kennis en vaardigheden die ik de afgelopen tijd tijdens mijn studie en tijdens de jongerenorganisatie heb verworven in de praktijk toepassen. Het werken met meerdere collega’s en klanten lijkt mij tevens leuk en interessant door de verschillende karakters waarmee je te maken kan krijgen. Weet iemand misschien een leerzame en interessant bedrijf voor mijn studierichting in en omgeving Amsterdam? Ik hoop graag van jullie te horen Bij voorbaat dank, Abydos