Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : GeKsTe FLiRt.....

Pagina's : [1] 2 3 4 5

_SiMa_FoR_LiFe_
01-06-2004, 13:37

Hejjj Wat is jullie GeKsTe FLiRt....die jullie ooit hebben gehad van die zielige jongens :hihi: Ik hoop dat ik gekke reacties krijg!!!!!! LaTeRzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZ

jamilatje2002
01-06-2004, 13:42
als een jonge zo geil naar je kijkt tfoeeeeee en tergelijke tijd tussen zijn bennen moet krabben.

Chyhaan
01-06-2004, 13:46
Ik liep met mijn dochter uit een winkel... Toen schreeuwde een Marokkaanse jongen... HEY HEY Wacht ff jij... JE hebt iets gestolen... Ik zo NEE ik heb afgerekend, ik kijk me dochter aan zeg ik heb je iets gepakt schat!! Zegt hij ja je hebt MIJN HART GESTOLEN ik wil m graag terug... Hij zette me voor paal die SUKKEL!

mazhar
01-06-2004, 13:50
Beeld je in Je haast je naar de bus, slehtgehuleurd, want je bent te laat De bus is bijna leeg, je zit op'n plekje Je doet effe je ogen toe Je voelt warme adem in je nek correctie: warme STINKENDE adem Zit er een Illi van formaat achter je die je goedemorgen wil wensen Ja3oek :auw: Ik haat ze

IkBenSaliha
01-06-2004, 13:59

Origineel gepost door _SiMa_FoR_LiFe_ Hejjj Wat is jullie GeKsTe FLiRt....die jullie ooit hebben gehad van die zielige jongens :hihi: Ik hoop dat ik gekke reacties krijg!!!!!! LaTeRzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZ Als ik ze ga opnoemen dan lig ik weer helemaal in de deuk... :D Echt een beetje slunzige mensen. :maf2: De verschutste was dat ik in de trein tegen een open raampje stond en een jongen pakte mijn handen vast en begon te zingen... Ik had zo een neiging om hem een klap te geven! :zweep: Maar dat durfde ik weer niet... :(

ik_oke_is
01-06-2004, 14:00
Origineel gepost door mazhar Beeld je in Je haast je naar de bus, slehtgehuleurd, want je bent te laat De bus is bijna leeg, je zit op'n plekje Je doet effe je ogen toe Je voelt warme adem in je nek correctie: warme STINKENDE adem Zit er een Illi van formaat achter je die je goedemorgen wil wensen Ja3oek :auw: Ik haat ze ben je eens vriendelijk :ego: :maf:

mazhar
01-06-2004, 14:03
Origineel gepost door ik_oke_is ben je eens vriendelijk :ego: :maf: Die illi's doen lastig Of was jij dat dan? :giechel:

IkBenSaliha
01-06-2004, 14:03
Origineel gepost door mazhar Beeld je in Je haast je naar de bus, slehtgehuleurd, want je bent te laat De bus is bijna leeg, je zit op'n plekje Je doet effe je ogen toe Je voelt warme adem in je nek correctie: warme STINKENDE adem Zit er een Illi van formaat achter je die je goedemorgen wil wensen Ja3oek :auw: Ik haat ze Kih Kih Kih... :hihi: Groot gelijk!!! :kwaad: Ja3oek :zweep:

Hadria
01-06-2004, 14:04
Origineel gepost door Chyhaan Ik liep met mijn dochter uit een winkel... Toen schreeuwde een Marokkaanse jongen... HEY HEY Wacht ff jij... JE hebt iets gestolen... Ik zo NEE ik heb afgerekend, ik kijk me dochter aan zeg ik heb je iets gepakt schat!! Zegt hij ja je hebt MIJN HART GESTOLEN ik wil m graag terug... Hij zette me voor paal die SUKKEL! Was het misschien niet bedoeld tegen je dochter? Of hij heeft 2 jaar in de cel gezeten en al die tijd geen vrouw gezien.

Chyhaan
01-06-2004, 14:07
Origineel gepost door Hadria Was het misschien niet bedoeld tegen je dochter? Of hij heeft 2 jaar in de cel gezeten en al die tijd geen vrouw gezien. Ik zal hier maar niet op in gaan! PUKKEL!

ik_oke_is
01-06-2004, 14:08
Origineel gepost door mazhar Die illi's doen lastig Of was jij dat dan? :giechel: :D :maf: moet ik daar nu echt op antwoorden

mazhar
01-06-2004, 14:11
Origineel gepost door ik_oke_is :D :maf: moet ik daar nu echt op antwoorden Ja mohiem, in't vervolg poets je tanden, en je krijgt je aandacht :melig:

ik_oke_is
01-06-2004, 14:12
Origineel gepost door mazhar Ja mohiem, in't vervolg poets je tanden, en je krijgt je aandacht :melig: :engel: hou ik je aan :maf:

mazhar
01-06-2004, 14:14
Origineel gepost door ik_oke_is :engel: hou ik je aan :maf: :romance: zit meestal op'n 2zitje

ik_oke_is
01-06-2004, 14:18

Origineel gepost door mazhar :romance: zit meestal op'n 2zitje mag ik er dan bij komen zitten :o :o ? :maf:

Pagina's : [1] 2 3 4 5