Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : a vieze vunzige mensen

DaNGeRouZLy
01-06-2004, 13:16

Damn wat zijn sommigen hier gefrustreerd zeg:jammer: jullie verkrachten het woord sex gewoon. Sex is iets moois tussen 2 getrouwden maar door jullie klinkt het vunzig en vies. waarom posten jullie niet op fok.nl of sex.nl tfoe geen schaamte :rolleyes: Denk je dat Allah niet ziet wat je uitspookt of hier typt :confused: ookal gaan jullie me nu uitschelden dat kan me geen donder schelen het moet toch niet veel gekker worden hier.

mazhar
01-06-2004, 13:21
Origineel gepost door DaNGeRouZLy Damn wat zijn sommigen hier gefrustreerd zeg:jammer: jullie verkrachten het woord sex gewoon. Sex is iets moois tussen 2 getrouwden maar door jullie klinkt het vunzig en vies. waarom posten jullie niet op fok.nl of sex.nl tfoe geen schaamte :rolleyes: Denk je dat Allah niet ziet wat je uitspookt of hier typt :confused: ookal gaan jullie me nu uitschelden dat kan me geen donder schelen het moet toch niet veel gekker worden hier. :goedzo:

IkBenSaliha
01-06-2004, 13:51
Origineel gepost door DaNGeRouZLy Damn wat zijn sommigen hier gefrustreerd zeg:jammer: jullie verkrachten het woord sex gewoon. Sex is iets moois tussen 2 getrouwden maar door jullie klinkt het vunzig en vies. waarom posten jullie niet op fok.nl of sex.nl tfoe geen schaamte :rolleyes: Denk je dat Allah niet ziet wat je uitspookt of hier typt :confused: ookal gaan jullie me nu uitschelden dat kan me geen donder schelen het moet toch niet veel gekker worden hier. Ik zie het ook precies zo. :kwaad: Maar weetje sommige willen hier gewoon de leuke uithangen... :maf: Lukt hun aardig bij sommige... jammer genoeg niet bij mij :ego:

DaNGeRouZLy
01-06-2004, 14:03
Origineel gepost door IkBenSaliha Ik zie het ook precies zo. :kwaad: Maar weetje sommige willen hier gewoon de leuke uithangen... :maf: Lukt hun aardig bij sommige... jammer genoeg niet bij mij :ego: ja schijnbaar :( en dan met de stelling: leef je uit je leeft maar 1 keer :rolleyes: wat iemand zelf doet boeid me niet maar die shit elke keer opgedrongen krijgen dat is wat me stoort. Mjlr is erger dan bijna alle Nederlandse forums en dan vraag ik me af waar zijn we met zijn allen als moslims zijnde mee bezig. ciao xxx :zwaai:

DaNGeRouZLy
01-06-2004, 14:07

Origineel gepost door marjam123 :goedzo: hee lang niet gesjien :zwaai:

DaNGeRouZLy
01-06-2004, 14:08
Origineel gepost door mazhar :goedzo: oke het is er uit :) terug naar de orde van de dag:hihi:

DaNGeRouZLy
01-06-2004, 14:09
Origineel gepost door ik_oke_is :maf: whatever :D