Bekijk originele versie : FF Serieus mensen ...ik heb geesten gezien
tatata_matata
01-06-2004, 13:16
Hallo allemaal....
Als ik er aan denk krijg ik de rillingen over me lichaam....het begon allemaal op een klaarlichte dag...ik kwam thuis van me werk...niemand was toen thuis....ik roepen...geen antwoord..ik sterfde van de honger en ging naar voedsel zoeken in het huis .....eenmaal junkfood op tafel...begon ik te eten voor de tv...op een gegeven moment verslikte me....ik snakkend naar adem...niemand thuis...me huidskleur werd op een gegeven moment helemaal blauw...safi de laatste uur was aangeslagen...ik kon nergens aan denken dan me ouders...echt waar..op dat moment vliegt je leven in een flits voorbij...en toen kwam er een wonder...een wonder die jij zelf...met je ogen zou zien..niet zou geloven...walah....ik zag..zag een geest...een vrouw...in het rood en wit gekleed...kwam naar me toe...glimlachte naar me...knuffelde me...en kwam achter me staan....en sloeg heel hard in me rug...2 keer zelfs...ik voelde dat stukje restje..dat vastzat in me keel...naar beneden zakken...ze kwam voor me staan...glimlachte...omhelsde me weer...en ging weg....ik was zo bang..geschrokken...verbaasd...ben ik op een geven moment flauwgevallen...toen me moeder thuis kwam...vond ze me levenloos op de grond.....ze schreeuwde het uit...ze werd hysterisch....het was zo erg....dat ik wakker werd van me moeders geschreeuw.....ik stond op alsof er niks gebeurd was...me moeder keek me stomverbaasd aan...en zei wat is dit voor poppenkast...ik zei er is niks aan de hand....en heb het op de dag van vandaag heb ik het aan niemand verteld...echt waar...het zit al heel lang im me hart dwars....van hoe het kan gebeuren dat zoiets bestaat...zo een wonder...dat me leven heeft gered...en daar dank ik Allah swt. voor...dat het leven echt met een reden is....alleen die moet we nog ontdekken....
Maar heeft iemand zoiets meegemaakt......alleen serieuze antwoorden graag...want ik ben bloedserieus....
TemsoenT
01-06-2004, 13:28
Origineel gepost door tatata_matata
Hallo allemaal....
Als ik er aan denk krijg ik de rillingen over me lichaam....het begon allemaal op een klaarlichte dag...ik kwam thuis van me werk...niemand was toen thuis....ik roepen...geen antwoord..ik sterfde van de honger en ging naar voedsel zoeken in het huis .....eenmaal junkfood op tafel...begon ik te eten voor de tv...op een gegeven moment verslikte me....ik snakkend naar adem...niemand thuis...me huidskleur werd op een gegeven moment helemaal blauw...safi de laatste uur was aangeslagen...ik kon nergens aan denken dan me ouders...echt waar..op dat moment vliegt je leven in een flits voorbij...en toen kwam er een wonder...een wonder die jij zelf...met je ogen zou zien..niet zou geloven...walah....ik zag..zag een geest...een vrouw...in het rood en wit gekleed...kwam naar me toe...glimlachte naar me...knuffelde me...en kwam achter me staan....en sloeg heel hard in me rug...2 keer zelfs...ik voelde dat stukje restje..dat vastzat in me keel...naar beneden zakken...ze kwam voor me staan...glimlachte...omhelsde me weer...en ging weg....ik was zo bang..geschrokken...verbaasd...ben ik op een geven moment flauwgevallen...toen me moeder thuis kwam...vond ze me levenloos op de grond.....ze schreeuwde het uit...ze werd hysterisch....het was zo erg....dat ik wakker werd van me moeders geschreeuw.....ik stond op alsof er niks gebeurd was...me moeder keek me stomverbaasd aan...en zei wat is dit voor poppenkast...ik zei er is niks aan de hand....en heb het op de dag van vandaag heb ik het aan niemand verteld...echt waar...het zit al heel lang im me hart dwars....van hoe het kan gebeuren dat zoiets bestaat...zo een wonder...dat me leven heeft gered...en daar dank ik Allah swt. voor...dat het leven echt met een reden is....alleen die moet we nog ontdekken....
Maar heeft iemand zoiets meegemaakt......alleen serieuze antwoorden graag...want ik ben bloedserieus....
soebhanallah !!! en verder heb ik niks meer te zeggen
Anoniempjeh
01-06-2004, 14:15
Meid je kunt hiervoor alleen Allah bedanken iedere dag en iedere dag vertellen hoe dankbaar je bent in je gebed, als je opstaat als je eet....
meid je hebt duidlijk een wonder meegemaakt.
Als dit allemaal waar is zou ik ten eerste naar men moeder gaan en niet op marokko.nl aan wildvreemde vertellen (met alle respect:o)
ik heb heel veel verhalen gehoord over geesten maar dat zijn allemaal leugens en ik hoop dat dit geen leugen is, want jij bent hier de levende bewijs dat Allah bestaat en dat hij er voor iedereen is.
ik blijf graag ano:banana:
gr. ano:banana:
Soebhanallah... Je moet het wel ff aan je moeder vertellen....
Life_sucks
01-06-2004, 19:52
mascha-allah
MissyOujda
01-06-2004, 20:28
Soubhana Allah..!!!
soubhaan allha
...ik heb ook zo iets mee gemaakt namelijk mijn moeder begon opeens raar te praten als of ze een geest is....de ergste is dat er een geest in haar bezit...en als ze iets raars zoet verteld ze het aleen naar mij net alsof ik iets met haar geest te maken heb!!!wellah ...soms zit ze heel normaal tegen menesen te praten tot dat ze bewusteloos dingen zecht over hun wat echt geheim van ze is...soms schrikken ze maar zij meskina merkt niks van.... ewa jah ...hamdoullah!!!
lailalial
01-06-2004, 21:02
Soubhanna ALLAH
missmocrogirl
01-06-2004, 23:41
Soubhanna Allah...!!
:schrik2:
ClassyCasaouia
01-06-2004, 23:54
Origineel gepost door swirna
soubhaan allha
...ik heb ook zo iets mee gemaakt namelijk mijn moeder begon opeens raar te praten als of ze een geest is....de ergste is dat er een geest in haar bezit...en als ze iets raars zoet verteld ze het aleen naar mij net alsof ik iets met haar geest te maken heb!!!wellah ...soms zit ze heel normaal tegen menesen te praten tot dat ze bewusteloos dingen zecht over hun wat echt geheim van ze is...soms schrikken ze maar zij meskina merkt niks van.... ewa jah ...hamdoullah!!!
Echt waar?! Sub7hana Lah! Blijft je moeder zo door het leven gaan? Kan ze die geest niet verdrijven?
Ik heb ook zoiets meegemaakt, tot 2 keer toe zelfs.
De eerste ervaring was in Marokko vorig jaar. Met z'n allen (mijn zusjes moeder en ik) lagen we te slapen in ons appartement. Niemand van de familie wil meeslapen met ons omdat ze zeggen dat daar kwade geesten wonen. We hebben daarom in de salla waar wij slapen koraan opgehangen. Ik lag dus te slapen en tegen fadjr tijdstip aan werd ik wakker omdat ik dorst had. Toen zag ik 2 meisjes bij de deuropening van de salla zag staan. Ze hadden allebei geen hoofd alleen een lichaam met de dezelfde pyjama's als mijn zusjes aan. Ik zei daarom ook slaperig tegen ze; "doe de deur dicht en ga verder slapen.." En raad es.. mijn zusjes zeiden dat ze de hele nacht niet waren opgestaan. Ik vond het wel heel typisch dat ze niet onze kamer zijn ingekomen omdat we daar koraan hadden opgehangen, Subh7ana lah!!
De tweede ervaring was toen we naar Marrakech waren gegaan. We waren heel laat onderweg naar huis. We reden op een verlaten donkere plek. Ineens helemaal uit het niets stond er een naakte vrouw midden op de weg. De man van mijn nicht reed te hard om te remmen maar dat was niet nodig want we reden zo door haar heen! Ik dacht dat ik droomde maar iedereen in de auto had het gezien.
Ik ken nog meer verhalen van mensen die wat zijn overkomen maar die bespaar ik je. Onthou wel dat ze altijd aanwezig zijn en dat we dat niet moeten negeren. Ik weet er helaas niet veel over dus ik zal verder geen uitspraken doen.
CC.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.