Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geheime dienst

minga
01-06-2004, 13:13

salaam oe geleikoem, ik hoor steeds vaker van mensen (moslims) zowel dames en heren dat ze lastig worden gevallen door de AIVD , dat ze als normale mensen ergens gaan werken en dan gaan spioneren of je wel of niet een terrorist(e) bent.,.... ik zie ze vaak tijdens het vrijdags gebed..... hebben jullie dit ook gehoord van mensen uit je omgeving? http://www.moskeedatabase.com/

Ra3jab
01-06-2004, 13:15
nee niet echt, maar als jij het zegt zou het wel eens kunnen kloppen!!

klonbyz
01-06-2004, 13:50
Origineel gepost door minga salaam oe geleikoem, ik hoor steeds vaker van mensen (moslims) zowel dames en heren dat ze lastig worden gevallen door de AIVD , dat ze als normale mensen ergens gaan werken en dan gaan spioneren of je wel of niet een terrorist(e) bent.,.... ik zie ze vaak tijdens het vrijdags gebed..... hebben jullie dit ook gehoord van mensen uit je omgeving? http://www.moskeedatabase.com/ Gewoon bij een buitenlands bedrijf gaan werken...heb je er geen last van.

DaNGeRouZLy
01-06-2004, 13:51
ik heb er ook nog niks van gemerkt dat ze mij bespioneerden :)

minga
01-06-2004, 14:50

:hihi: ik ook niet zit bij een amerikaanse bedrijf

klonbyz
01-06-2004, 14:55
Origineel gepost door minga :hihi: ik ook niet zit bij een amerikaanse bedrijf Dan mag je van mij aannemen dat de CIA en FBI jou al hebben "gechecked",zonder dat jij dit weet :cool:

AAAbracadaver
01-06-2004, 15:09
The men in black ?

RealMadrid
01-06-2004, 15:10
hahaha Ik heb er niks van gemerkt zeiden ze in koor Ze zouden de titel spionnen niet verdienen,als je er wel iets van merkt :D

klonbyz
01-06-2004, 15:10
Origineel gepost door goddeloos Ik check altijd iedereen die gelovig is.........griezels! :o Hoe de waard is, vertrouwd hij zijn gasten.

minga
01-06-2004, 16:02
:hihi: ey ik ben helemaal geen griezel :maf2: hoe durft u :D :hihi:

hbohuisvrouw
01-06-2004, 17:20
Minga, ik heb die website bekeken en ik vind hem nou niet echt Islam-vriendelijk of zie ik dat verkeerd? Bij voorbeeld dit citaat: De Islam in Nederland Overzicht van de verdeling van moskeeën over Nederland. Klik op het overzicht voor meer details. Tolerantie is voor Nederlanders een groot goed, maar wat is de tolerantie van het islamitisch geloof naar mensen die (quote) "het ware geloof" niet aanhangen? Uit alles wat ik zie en lees blijkt dat het denken van een deel van de moslims altijd als basisonderscheid heeft: moslim of niet-moslim. Een moslim is lid van de eigen groep en wordt met respect behandeld, een ongelovige is duidelijk minderwaardig en hoeft niet op hetzelfde respect te rekenen. Dat betekent daarom dat het voor deze moslims onmogelijk is op een normale manier met andersdenkenden samen te leven. Naast de eerder genoemde vrije meningsuiting is een ander groot voordeel van de westerse samenleving niet alleen dat iedereen mag geloven wat hij wil, maar in het verlengde daarvan dat het je ook vrij staat om niet te geloven. Gelukkig zijn er steeds meer mensen die niet hun hele leven willen laten beheersen door het geloof in een Almachtig Opperwezen (of deze nu God of Allah heet) met alle bijbehorende voorschriften en onverdraagzaamheden. Helaas toont de geschiedenis elke keer weer aan dat veel gelovigen de noodzaak voelen hun geloof en de regels daarvan op te leggen aan anderen, en dat zij niet-gelovigen als minderwaardig beschouwen.

Palestine
01-06-2004, 18:45
Als ik de AIVD hoor dan moet ik gelijk keihard lachen. Het is de MOSSAD of CIA niet. Het is gewoon een gesubsideerde stichting met een paar scholieren achter een bureau die af en toe een paar marokkaanse sites bezoeken. Wanneer ze de opdracht krijgen om verslag uit te brengen schrijven ze een verslag met wat termen als TERRORISME neemt toe, JIHADSTRIJDERS worden geronseld, AL-Qaeda bevindt zich ook op marokko.nl, etc. Want ze weten dat zulke termen als zoetje broodjes bij de VVD en LPF ingaan. Vervolgens hoor je de VVD en LPF zeggen zie je wel dat de ISLAM een gevaar is. We moeten maar die KORANSCHOLEN in Nederland verbieden en die MOSKEE 24 uur in de gaten, want voor je het weet nemen ze Nederland over.