Bekijk originele versie : wie van jullie heeft er een dierbaar iemand verloren??
de titel zegt het zelf..
wie....
hoe....
waneer...
ik ben benieuwd naar jullie bezondere verhalen...
want ik weet heel goed dat het moeilijk is om een dierbaar iemand te moeten verliezen....ik hoop inschallah dat ik het niet te vaak zal meemaken... :(
maar daar heb ik natuurlijk niks over te zeggen...
de titel zegt het zelf..
wie....
hoe....
waneer...
want ik weet heel goed dat het moeilijk is om een dierbaar iemand te moeten verliezen....ik hoop inschallah dat ik het niet te vaak zal meemaken... :(
mn eerste kindje:traan1: is wel doodgeboren maar toch, is mijn vlees en bloed, was voldragen, maar hamdl Allah is groot, en heb nu 2kids,waarvan mn zoon dus de tweede op dezelfde tijd en datum is geboren net als zn broertje subhannalah(1jaar later)
zakia_rotterdam
08-10-2009, 13:42
de titel zegt het zelf..
wie....
hoe....
waneer...
Mijn vader en mijn broer allahierhamhom.. Mijn broer in 2004 en mijn vader in 2006 Allahirhamhoem..!!
Mijn broer allahierahmo was doodgeschoten dus dat was echt een schok voor ons omdat het opeens gebeurde.. En mijn vader allahirahmo was eigenlijk vanaf dat moment ziek geworden en het ging steeds meer achteruit.. uiteindelijk overleden aan uitgezaaide longkanker..
Samira222
08-10-2009, 13:44
@missmiss: allah irhamo, ik had je verhaal al eerder gelezen en het blijft me ontroeren
@zakia: aalh irhamo, was je broer/vader ziek?
mn eerste kindje:traan1: is wel doodgeboren maar toch, is mijn vlees en bloed, was voldragen, maar hamdl Allah is groot, en heb nu 2kids,waarvan mn zoon dus de tweede op dezelfde tijd en datum is geboren net als zn broertje subhannalah(1jaar later)
och lieverd verschrikelijk om het te lezen:traan1: ...
maar alhmd dat je 2 prachtige kinderen hebt...
zakia_rotterdam
08-10-2009, 13:46
@missmiss: allah irhamo, ik had je verhaal al eerder gelezen en het blijft me ontroeren
@zakia: aalh irhamo, was je broer/vader ziek?
Mijn vader allahierahmo wel.. Mijn broer helaas niet.. Zijn leven is hem ontnomen
san_rayane
08-10-2009, 13:47
Mijn hele lieeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvveeeeeeee vader.
Waar ik ziels veel van hou....
Is aan kanker overleden, in december 2007 allahirahmoe...
Die bewuste dag vergeet ik nooit meer, tot mijn graf....
De ziekte en dood van mijn vader heeft behoorlijk veel sporen achter gelaten in mijn leven...Het ergste van alles is, dat mijn vader mijn hand beet had, toen hij zijn laatste adem weg blies, en sahada deed.....
:traan1: oooooooo lieverd allahierahmo wat een verhaal...:( ben je er al een beetje overheen??
Mijn vader en mijn broer allahierhamhom.. Mijn broer in 2004 en mijn vader in 2006 Allahirhamhoem..!!
Mijn broer allahierahmo was doodgeschoten dus dat was echt een schok voor ons omdat het opeens gebeurde.. En mijn vader allahirahmo was eigenlijk vanaf dat moment ziek geworden en het ging steeds meer achteruit.. uiteindelijk overleden aan uitgezaaide longkanker..
Samira222
08-10-2009, 13:50
Mijn vader allahierahmo wel.. Mijn broer helaas niet.. Zijn leven is hem ontnomen
allah irhamoe, Moge Allah(swt) hun ziel genadig zijn!
Is aan kanker overleden, in december 2007.
De ziekte en dood van mijn vader heeft behoorlijk veel sporen achter gelaten in mijn leven...
Het ergste van alles is, dat mijn vader mijn hand beet had, toen hij zijn laatste adem weg blies, en sahada deed.....
:( och schat het moet wel moeilijk geweest zijn voor je miskina...
wat voor een ziekte had die eigelijk??
zakia_rotterdam
08-10-2009, 13:51
:traan1: oooooooo lieverd allahierahmo wat een verhaal...:( ben je er al een beetje overheen??
Nee natuurlijk niet.. Ik huil elke dag nog om ze.. Vooral mijn broer dat was de grootste schrik van mijn leven, opeens kwam de politie aan de deur om te vertellen dat mijn oudste broer doodgeschoten is en in het ziekenhuis lag in Brussel en dat we hem daar konden halen om te begraven.. En mijn vader ben aan zijn zijde gebleven tot hij overleden was.. Ik stond naast hem bij zijn bed toen hij zijn laatste adem uitblies,Ik wist niet wat ik meemaakte opeens zag ik zijn vinger draaien hij was de sahhada aan het doen en ik ging keihard schreeuwen en huilen en toen kneep hij heel zwak in mijn hand en hij was weg.. Ik typ dit met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen.. Met alles denk ik aan hem/hun..
Nee natuurlijk niet.. Ik huil elke dag nog om ze.. Vooral mijn broer dat was de grootste schrik van mijn leven, opeens kwam de politie aan de deur om te vertellen dat mijn oudste broer doodgeschoten is en in het ziekenhuis lag in Brussel en dat we hem daar konden halen om te begraven.. En mijn vader ben aan zijn zijde gebleven tot hij overleden was.. Ik stond naast hem bij zijn bed toen hij zijn laatste adem uitblies,Ik wist niet wat ik meemaakte opeens zag ik zijn vinger draaien hij was de sahhada aan het doen en ik ging keihard schreeuwen en huilen en toen kneep hij heel zwak in mijn hand en hij was weg.. Ik typ dit met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen.. Met alles denk ik aan hem/hun..
hbieba layrehmhom:sjans:
Is aan kanker overleden, in december 2007 allahirahmoe...
De ziekte en dood van mijn vader heeft behoorlijk veel sporen achter gelaten in mijn leven...Het ergste van alles is, dat mijn vader mijn hand beet had, toen hij zijn laatste adem weg blies, en sahada deed.....
jij ook lieverd allaharahmo:sjans:
och lieverd verschrikelijk om het te lezen:traan1: ...
maar alhmd dat je 2 prachtige kinderen hebt...
hamdl:kus:
san_rayane
08-10-2009, 13:54
:( och schat het moet wel moeilijk geweest zijn voor je miskina...
wat voor een ziekte had die eigelijk??
Maagkanker meskien....
Mijn verdriet kon ik niet verwerken, ik nam ook al mijn broers en zussen alles kwalijk.. Kwallijk in de zin dat zij hun leven weer opgepakt hadden...
Ze moesten van mij gewoon gaan rouwen. Ik dacht dat ik doordraaide, ik had ook zo een hechte band met hem. Ik ben de jongste in huis, en heb ook de meeste tijd met hem doorgebracht. Ook tijdens zijn ziekte, ik kon hem aan het lachen brengen, hij kon met mij praten over ze ziekte..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.