Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat vinden jullie van naima uit den haag

Pagina's : [1] 2

riffia19
01-06-2004, 12:26

salaam wie kan mij meer vertellen over negaffa naima uit den haag hoe duur haar jurken zijn en de stoelen en voor hoeveel ze de sieraden en make up alleen laat zetten dus zonder jurken met mijn eigen jurken alvast bedankt :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: ;) ;) :p :p

missy_magrebia
01-06-2004, 17:28
sorry ik niet

Mysticalia
01-06-2004, 17:29
ik ook nie. ik ken haar nie :D. :belgie:

beppie_truus
01-06-2004, 17:35
Ik ken haar aardig en ik kan je vertellen dat het eentop vrouwtje is die naar je wensen luistert. Ik denk dat je haar moet bellen om te weten wat ze vraagt voor alleen de juwelen als ze dat al doet. Wat de stoelen betreft ze heeft hele mooie stoelen :goedzo:

ismahane26
01-06-2004, 19:48

Hoi Riffia, Naima heeft mijn zus gedaan op haar verloving. Mijn zus betaalde voor elke jurk 125 e Mijn zus had ook een galajurk gedaan zo'n sisigeval die had mijn zus ergens anders gehuurd en daar rekende ze make up en sieraden ook voor 125 dus wij protesteren ze bedoelde dus eigenlijk oef je nou mijn avondkleed doet of niet de volle prijs betaal je daar gewoon voor. Maar daar gingen wij niet akkoord mee dus prijs moest lager deed ze het voor 75 euro vind ik persoonlijk nog veel maar ja. Ze had wel leuke stoelen met podium maar dan in het zilver. Hoop je ene beetje geholpen te hebben Riffia beslama

beni_bouyachie
01-06-2004, 19:53
Naima is ook een leuke vrouw , met wat mij in ieder geval is opgevallen goede make-up en kapsels .. :goedzo: Suc6,

riffia19
01-06-2004, 20:53
ok bedankt alllemaal voor jullie reacties nog meer mensen graag

Faatje_Zohra
02-06-2004, 01:06
Meid, waar moet ik beginnen?? Hoe kan ik het jou nou het best duidekijk maken? Eeeeeeh......... IK HOU VAN HAAR!!!! Safie, voor mij staat er 1 ding vast; ZIJ WORDT MIJN *****, inchaallah!! Ik heb haar meegemaakt en zij is gewoon ongelooflijk. Niet alleen haar spullen, jurken, kapsels en make-up, maar ook zij als persoon. Zij is gewoon zichzelf. Altijd opgewekt en vrolijk. Je lacht je echt helemaal scheef om haar! Een paar weken terug heeft zij mijn vriendin onder handen genomen. Elke keer als zij binnenkwam na een metamorfose door Naima, keek iedereen zo :wow: Zij is echt te WAUW voor woorden. Dus bel haar en maak een afspraak. Ik garandeer je dat je echt geen spijt zal krijgen!!! Liefs, Faatje_Zohra

beppie_truus
02-06-2004, 12:31
Origineel gepost door Faatje_Zohra Meid, waar moet ik beginnen?? Hoe kan ik het jou nou het best duidekijk maken? Eeeeeeh......... IK HOU VAN HAAR!!!! Safie, voor mij staat er 1 ding vast; ZIJ WORDT MIJN *****, inchaallah!! Ik heb haar meegemaakt en zij is gewoon ongelooflijk. Niet alleen haar spullen, jurken, kapsels en make-up, maar ook zij als persoon. Zij is gewoon zichzelf. Altijd opgewekt en vrolijk. Je lacht je echt helemaal scheef om haar! Een paar weken terug heeft zij mijn vriendin onder handen genomen. Elke keer als zij binnenkwam na een metamorfose door Naima, keek iedereen zo :wow: Zij is echt te WAUW voor woorden. Dus bel haar en maak een afspraak. Ik garandeer je dat je echt geen spijt zal krijgen!!! Liefs, Faatje_Zohra :goedzo: heb er niks aan toe te voegen ben het met alles met je eens :D

ougtilamya
02-06-2004, 12:39
Origineel gepost door riffia19 salaam wie kan mij meer vertellen over neggafa naima uit den haag hoe duur haar jurken zijn en de stoelen en voor hoeveel ze de sieraden en make up alleen laat zetten dus zonder jurken met mijn eigen jurken alvast bedankt :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: ;) ;) :p :p NAIMA S EEN NEGAFFA MET BALLEN SIRIEUS ZE IS ECHT TOPPIE

ramses
08-12-2004, 12:54
Zelf ben ik 17 April getrouwd en zij was mijn neggafa. Ik had alle vertrouwen in haar, ze heeft zo goed werk verricht. Ik ben echt blij met haar. Als je een neggafa zoekt raad ik je echt aan om haar te nemen. Je krijgt absoluut geen spijt, al haar spullen zijn mooi, je grijgt goenoeg gelegenheid om op je gemak je jurken en sieraden enz uit te zoeken. Ik zou haar nemen. Groetjes en succes Samra Heeft zij ook sissiejurken? Wat is haar telefoonnummer?

angad
08-12-2004, 17:38
Heeft zij ook sissiejurken? Wat is haar telefoonnummer? Haar nummer is 0651830828, ze heeft dit weekend mijn zusjes bruiloft gedaan

marocina
09-12-2004, 10:47
wie kan me vertelen hoe oud naima is en of ze allen werkt

ramses
09-12-2004, 17:17
Heeft zij ook Sissiejurken?

ramses
09-12-2004, 17:21

Ik ga op 14 mei 2005 trouwen dus ik heb daarstraks Naima gebeld en zij werkt rond die tijd niet, jammer het zit me niet mee, eerst Meysa gebeld, die werkt niet op gemixte bruilofte en nu Naima ook niet.

Pagina's : [1] 2