Bekijk originele versie : uitleg droom van een dode schaap in huis waar een rat aan knaagt
ladysweetsugar
08-10-2009, 12:49
Ik zit met een droom die ik gedroomd heb.
Ik was voor een uitje naar Marokko naar een feest gegaan met een bus vol met meiden en jongens.
Toen we eenmaal daar aan kwamen, zei ik hey daar achter heb ik een huis.
Nou we toch hier zijn, dan ga ik even mijn vest halen die ik vergeten had.
Eenmaal bij mijn huis aangekomen, zag het heel mooi uit (het leek net alsof die net geverfd was) en ik zei nog die grijs vind ik niet mooi. Dat moet zwart worden. Want roze met zwart is veel mooier. Eenmaal de buiten deur opengemaakt.
( even kort uitleggen als je binnen komt heb je meteen zo een kleine douche als je van het strand komt kan je meteen douchen bij mijn.) Mohiem de deur ging open en het stonk,
En er lag een dood schaap zonder vacht op de grond helemaal zo rood met bloed zonder 2 achterste poten. En er zat een rat eraan te knagen. Ik schrok me dood in die droom het leek net echt. Toen zei ik tegen een jongen die ik niet ken in de werkelijkheid. Een rat een rat!!
Die rat rende naar buiten en de buurt jongentjes die ik ken in Marokko die gingen hem met een trekker kappot doden. Dat schaap hadden we opgepakt en weggedaan. Waar weet ik niet meer? Eenmaal toen ik naar boven ging waar de woonkamer is, zag het helemaal rommelig uit. En besloot om alles op te ruimen en schoon te maken. Mensen die ik samen mee reisde naar Marokko die gingen me helpen. En ik werd wakker.
Ik wil graag weten. Wat de betekenis is. Ik droom niet vaak maar als ik droom heeft het vaak een betekenis. Maar deze kan ik niet ontcijferen:confused: .
Als jullie me kunnen helpen graag.
Amiraatje19
08-10-2009, 21:59
Pfff, dit meen je toch niet.... En als iemand je wat zegt, neem je dat dan series, meid het is allemaal bijgeloof. Jah, ik had vannacht gedroomd dat iemand henna bij me had gezet, maar toevallig had ik het er ook gister over... Meid, niet al teveel van aantrekken.....
hanan_007
09-10-2009, 10:00
Pfff, dit meen je toch niet.... En als iemand je wat zegt, neem je dat dan series, meid het is allemaal bijgeloof. Jah, ik had vannacht gedroomd dat iemand henna bij me had gezet, maar toevallig had ik het er ook gister over... Meid, niet al teveel van aantrekken.....
hoe kom je erbij dat het bijgeloof is :confused: ?? als iemand bidt, lwodoe doet voor het slapen gaan en zich houdt aan de regelgeving betreft dromenuitleg, kan het echt wel een betekenis hebben.. ma dromen uitleggen is zo simpel nog niet..
voor de TS, voor je het weet, krijg je die betekenis wel te zien of horen.. ik heb ook af en toe van die aparte dromen en dan denk ik ook hoe of wat en voor ik het weet komt het wel degelijk uit of krijg ik een antwoord daarop.. je kan zo'n boek kopen met de uitleg van dromen bij zo'n islamitische boekenhandel..
ie koun elghair inshallah.. en nog een tip, ga geen slechte dromen vertellen dat mag niet.. goede dromen mag je wel vertellen aan de mensen van wie je houdt..
kijk ook op de site www.walidin.com, daar staat ook een rubriek met dromenuitleg ..
xx
misbaksel
09-10-2009, 10:06
up.
ik ga zoeken
misbaksel
09-10-2009, 11:00
Ik zit met een droom die ik gedroomd heb.
Ik was voor een uitje naar Marokko naar een feest gegaan met een bus vol met meiden en jongens.
Toen we eenmaal daar aan kwamen, zei ik hey daar achter heb ik een huis.
Nou we toch hier zijn, dan ga ik even mijn vest halen die ik vergeten had.
Eenmaal bij mijn huis aangekomen, zag het heel mooi uit (het leek net alsof die net geverfd was) en ik zei nog die grijs vind ik niet mooi. Dat moet zwart worden. Want roze met zwart is veel mooier. Eenmaal de buiten deur opengemaakt.
( even kort uitleggen als je binnen komt heb je meteen zo een kleine douche als je van het strand komt kan je meteen douchen bij mijn.) Mohiem de deur ging open en het stonk,
En er lag een dood schaap zonder vacht op de grond helemaal zo rood met bloed zonder 2 achterste poten. En er zat een rat eraan te knagen. Ik schrok me dood in die droom het leek net echt. Toen zei ik tegen een jongen die ik niet ken in de werkelijkheid. Een rat een rat!!
Die rat rende naar buiten en de buurt jongentjes die ik ken in Marokko die gingen hem met een trekker kappot doden. Dat schaap hadden we opgepakt en weggedaan. Waar weet ik niet meer? Eenmaal toen ik naar boven ging waar de woonkamer is, zag het helemaal rommelig uit. En besloot om alles op te ruimen en schoon te maken. Mensen die ik samen mee reisde naar Marokko die gingen me helpen. En ik werd wakker.
Ik wil graag weten. Wat de betekenis is. Ik droom niet vaak maar als ik droom heeft het vaak een betekenis. Maar deze kan ik niet ontcijferen:confused: .
Als jullie me kunnen helpen graag.
dromen uitleggen kan ik niet en doe ik dus ook niet, maar ik kan wel voor je opzoeken in een boek wat het allemaal eventueel kan betekenen. ik vind dat nl. enorm interessant want het likjkt erop dat je droom vol met symbolen zit.
het boek heet: "de uitleg van dromen" geschreven door
"ibn sirin" uitgever noer.
wat je ermee doet, moet jezelf weten maar zie mijn stuk niet als droomverklaring aub.
het zien van een onbekend persoon:
"een onbekend persoon vertegenwoordigt als hij jong is een vijand. maar als hij oud is, verwijst dat naar het fortuijn en succes van de dromer in hetgeen hij op dit moment verwikkeld is"
een onbekend huis:
"als iemand droomt dat hijin een huis is,waarvan de fundamenten, de plaats en de bewoners onbekend zijn, symboliseert het zijn verblijfplaats in het hiernamaals. elk aspect van zo een huis-d.w.z. de engte of ruimte, wijsheid, schoonheid of lelijkheid- is een identieke nabootsing van zijn verblijfplaats in het hiernamaals. daarom is dit een weerspiegeling van zijn daden en handelen in de wereld."
een bekend huis:
"als de dromer een huis ziet, dat bekend is, symboliseert het zijn positie en omstandigheden in deze wereld. de aspecten- of ze plezierig of omnplezierig zijn, bijbvoorbeeld het huis kan recht of krom zijn, groot en klein, geordend of ongeordend, zijn een weerspiegeling van zijn gedrag en karakter"
(vergeten vest:
er staat veel over kleding...........gaat het om vrouwen kleding, oud, nieuw, vies, schoon, wol etc? ook de kleur is belangrijk.)
zwart:
(m.b.t. tot jou(en dus bekend)huis)
zwart wordt bij alle dingen als iets goeds en plezierig gezien, behalve bij druiven. daar kan niets goeds van verwacht worden.
een deur:
een deur symboliseert het hoofd van het huishouden en soms iemand die de huiselijke zaken regelt (wat in de meeste gevallen de echtgenote is) elke plezierige of onplezierige eigenschap van zo een verwijst eenzelfde eigenschap bij haar. een gebroken of verplaatste of verbrande deurkan bijvoorbeeld ruzie of scheiding tussen man en vrouw betekenen.
het openen van een dichte of afgesloten deur:
als het huis, waarvan de deur geopend wordt, bekend voor hem is betekend dat hij zal trouwen. zoniet dan betekent het dat zijn doe'as verhoord zullen worden.
een schaap:
symboliseert een fit en gezond persoonb die de mensen kent. iemand die benijdenswaardig is en waar de mensen tegenop kijken. het is ook een eerbaar, rijk en en dapper iemand, zichzelf op alle mogelijke manieren in acht neemt.
(over een rat vind ik niets, een muis wel)
een ladder of een trap:
het beklimmen van een ladder of een trap symboliseert de islamitische godsdienst, waardoor men een hogere status in het hiernamaals zal verkrijgen.
er staat nog zoveel meer wat wel in de buurt komt van jou beschrijvingen maar net niet gaat over hetgeen in je droom is.
moge Allah je wijsheid schenken.
Amiraatje19
09-10-2009, 11:27
[QUOTE = hanan_007; 72121695] [I] Hoe kom je erbij DAT het bijgeloof is: confused:? als iemand bidt, lwodoe doet voor het slapen gaan en Zich houdt aan de regelgeving betreft dromenuitleg, kan het echt wel een betekenis hebben .. ma dromen uitleggen is zo simpel nog niet ..
voor de TS, voor je het weet, krijg je die betekenis wel te zien van het horen .. ik heb ook af en toe van die aparte dromen en dan denk ik ook van hoe wat en voor ik het weet komt het wel degelijk uit van krijg ik een antwoord Daarop .. Je kan zo'n boek kopen met de uitleg van dromen bij zo'n islamitische boekenhandel ..
dwz Koun elghair Inshallah .. en nog een tip, ga geen slechte dromen vertellen dat mag niet .. Goede dromen mag je wel vertellen aan de mensen van wie je houdt ..
Kijk ook op de site [url] www.walidin.com [/ url], rubriek daar staat ook een voldaan dromenuitleg ..
xx [/ I] [/ QUOTE]
Zo bedoel ik het niet...Bijgeloof, maar mensen gaan bij het minste wat ze dromen meteen zoeken naar een verklaring...
Je zegt: en zich houdt aan de regelgeving van de dromenuitleg......Leg eens uit....
sousia12
09-10-2009, 13:23
ik heb ooit op tv gezien dat zolang je niet al wodoo hebt verricht en dan meteen in slaap bent gevallen, de meeste dromen van chitaan komen. vooral dromen die tegen de ochtend hebt. die zijn altijd van chitaan.
dus meid ik weet niet hoe je reinheid op dat moment was, en of je ook bidt en vast.
misbaksel
09-10-2009, 15:39
Moest je daarvoor een nieuw account aanmaken? :haha:
Slechte dromen moet je niet aan jan alleman doorvertellen. Je kan er schade door krijgen
ook goede dromen niet denk ik. maar was dit een slechte droom dan?
en kun je niet begrijpen dat wanneer iemand op deze site een bepaalde "reputatie" heeft opgebouwd en wellicht in real-life vrienden/famillie heeft die haar kennen op deze site, die dan een nieuw account aanmaken voor zoiets intiems als een droom?
ik kan dat wel begrijpen eigenlijk.
Droomde dat iemand aan mijnt anden zat en dat er toen drie tanden uitvielen.. wat betekend dat? en over muizen al sje droomd dat je muizen vrij laat?
Een ding weet ik zeker, een rat kan nooit een positieve betekenis hebben. Allahoe3lem Ik kan een droom zowieso niet uitleggen, puur omdat ik daarvoor de persoon in kwestie en zijn/haar (toestand) situatie niet ken.
Ik herkende het ook van mezelf vandaar dat ik even zo melig was. Ik ben namelijk ook niet het type die al mijn dromen aan bekenden door ga vertellen.
:moe: want ja iedereen kent elkaar hier ook
daarom i shet ook een forum omdat wij elkaar allemaal kennen en bekenden zijn
van elkaar :rolleyes:
mag ik mij even moeien.
ik heb een paar weken terug een droom gehad over 3 schapen waarvan er 1 aan mij vader werd gegeven door een bekende. iemand enig idee wat deze droom betekend????
alvast bedankt
Een schaap alleen staat denk ik voor goed/positief/zegening. Maar wat het inhoud zou ik niet weten. Je moet ook niet bij elke droom wat achter zoeken, misschien is het wel onzin :maf2:
Jaa heel weird maar bedankt:D
misbaksel
30-10-2009, 05:11
mag ik mij even moeien.
ik heb een paar weken terug een droom gehad over 3 schapen waarvan er 1 aan mij vader werd gegeven door een bekende. iemand enig idee wat deze droom betekend????
alvast bedankt
zie #6
een schaap:
symboliseert een fit en gezond persoonb die de mensen kent. iemand die benijdenswaardig is en waar de mensen tegenop kijken. het is ook een eerbaar, rijk en en dapper iemand, zichzelf op alle mogelijke manieren in acht neemt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.