Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Yoehoe........Yahoo ?

Pagina's : [1] 2

Kais
20-11-2002, 01:26

Salaam, Ik had een vraagje aan jullie. Ik heb em zelf nog niet zo lang maar ik heb laatst yahoo messenger gedownload en ik gebruik em zelf niet vaak maar wel ga ik vaak naar chatrooms waar je voice chats kan houden. Ik hield er eigenlijk niet zo van maar nu ben ik bijna verslaafd :rolleyes: . Vanmiddag sprak ik bijvoorbeeld met een paar palestijnen........en dat geeft toch een heel ander gevoel dan chatten op msn. Maar er zijn heel veel dingen waar je van kan leren, discussies over Islam, culturen, media enz enz enz. Yahoo is heeeeeeeel bekende dus misschien denken de meeste nu van " :confused: ja dus" Maar ik vroeg me af of er ook yasmina leden er kwamen ?! Ik hoor van jullie........ Ma3a Salaam, :) Kais

Dida
20-11-2002, 01:28
Origineel gepost door Kais Salaam, Ik had een vraagje aan jullie. Ik heb em zelf nog niet zo lang maar ik heb laatst yahoo messenger gedownload en ik gebruik em zelf niet vaak maar wel ga ik vaak naar chatrooms waar je voice chats kan houden. Ik hield er eigenlijk niet zo van maar nu ben ik bijna verslaafd :rolleyes: . Vanmiddag sprak ik bijvoorbeeld met een paar palestijnen........en dat geeft toch een heel ander gevoel dan chatten op msn. Maar er zijn heel veel dingen waar je van kan leren, discussies over Islam, culturen, media enz enz enz. Yahoo is heeeeeeeel bekende dus misschien denken de meeste nu van " :confused: ja dus" Maar ik vroeg me af of er ook yasmina leden er kwamen ?! Ik hoor van jullie........ Ma3a Salaam, :) Kais nee ik niet..maar lijkt me wel leuk..zo met verschillende mensen uit verschillende landen enzo..:)

Kais
20-11-2002, 01:32
Ja toch........... Ik vond het in ieder geval heeeeel boeiend om met Palestijnen te praten, wel vond ik ze moeilijk te verstaan. Want hun arabisch is iets anders en mijn arabisch is ook niet geweldig, maar vele kennen ook engels dus dat is geen probleem. Maar dit is gewoon 1 van de vele voorbeelden. Kais

Tnawie
20-11-2002, 01:32
Origineel gepost door Kais Salaam, Ik had een vraagje aan jullie. Ik heb em zelf nog niet zo lang maar ik heb laatst yahoo messenger gedownload en ik gebruik em zelf niet vaak maar wel ga ik vaak naar chatrooms waar je voice chats kan houden. Ik hield er eigenlijk niet zo van maar nu ben ik bijna verslaafd :rolleyes: . Vanmiddag sprak ik bijvoorbeeld met een paar palestijnen........en dat geeft toch een heel ander gevoel dan chatten op msn. Maar er zijn heel veel dingen waar je van kan leren, discussies over Islam, culturen, media enz enz enz. Yahoo is heeeeeeeel bekende dus misschien denken de meeste nu van " :confused: ja dus" Maar ik vroeg me af of er ook yasmina leden er kwamen ?! Ik hoor van jullie........ Ma3a Salaam, :) Kais welke taal spraken jullie met elkaar :confused:

Kais
20-11-2002, 01:36

Ze spreken Arabisch, en ze zijn best te verstaan hoor dus dat is geen probleem maar sommige hebben een soort accent, dus met die sprak ik engels. Ik vond het echt zielig........sommige begonnen echt te vloeken over Sharon en zo............want 2 van hun die ik sprak woonden ook echt in Palestina. Ik voelde me bijna verwend toen ik zei dat ik uit Amsterdam kwam. Kais :(

Tnawie
20-11-2002, 01:41
Origineel gepost door Kais Ze spreken Arabisch, en ze zijn best te verstaan hoor dus dat is geen probleem maar sommige hebben een soort accent, dus met die sprak ik engels. Ik vond het echt zielig........sommige begonnen echt te vloeken over Sharon en zo............want 2 van hun die ik sprak woonden ook echt in Palestina. Ik voelde me bijna verwend toen ik zei dat ik uit Amsterdam kwam. Kais :( ik heb egt sympatie met die gasten man. ik voel me egt machtloos, ik draag al 3 jaar een plo shjaal als symbool van mede leven, daar hebben ze nix aan maar jaaaa k ben van plan ooit daar als vrijwilleger te gaan werken. k versta wel hun dialect ik luister al jaren naar palastijnse muziek, meestal over lkoeds en zo

Kais
20-11-2002, 01:45
Hey TNAwie...........ik ga bijna pitten maaruh heb je misschien msn of yahoo ? En nog een vraag ....waar kan ik zo een sjaal kopen. ik heb nu een palestijnse vlag op mn rugtas maar ik word niet heel vaak vies aangekeken, waar kan ik zo een sjaal kopen om me compleet te voelen. Je luister muziek over Lkoeds..............wat vind je van Fairuz : Zahrat Almaden ? Kais

Tnawie
20-11-2002, 01:52
Origineel gepost door Kais Hey TNAwie...........ik ga bijna pitten maaruh heb je misschien msn of yahoo ? En nog een vraag ....waar kan ik zo een sjaal kopen. ik heb nu een palestijnse vlag op mn rugtas maar ik word niet heel vaak vies aangekeken, waar kan ik zo een sjaal kopen om me compleet te voelen. Je luister muziek over Lkoeds..............wat vind je van Fairuz : Zahrat Almaden ? Kais mn msn is aziztnawie404@hotmail.com sjaaltjes kan je of in waterloopplein kopen of in dat een soevenier winkel in de hoek naast victoria hotel(van een egyptenaar) ik luister ook naar fayroez.en vooral anashid ps: mn beste vriendin, is als vrijwilligster naar palastina gegaan en ze is terug, ze voelt zich helemaal vernedert door wat ze daar zag. msakien diegene die dat elke dag hun hele leven lang ondervinden :(

Kais
20-11-2002, 02:15
Origineel gepost door Mustapha AA weejooo die mensen daar hebben het zwaar te voorduren!! maar ik ga eens een kijkje nemen op yahoo You go boy.............het is de moeite waard. Dat meen ik. :) kais

Hanaetje
20-11-2002, 06:51
Origineel gepost door Kais Salaam, Ik had een vraagje aan jullie. Ik heb em zelf nog niet zo lang maar ik heb laatst yahoo messenger gedownload en ik gebruik em zelf niet vaak maar wel ga ik vaak naar chatrooms waar je voice chats kan houden. Ik hield er eigenlijk niet zo van maar nu ben ik bijna verslaafd :rolleyes: . Vanmiddag sprak ik bijvoorbeeld met een paar palestijnen........en dat geeft toch een heel ander gevoel dan chatten op msn. Maar er zijn heel veel dingen waar je van kan leren, discussies over Islam, culturen, media enz enz enz. Yahoo is heeeeeeeel bekende dus misschien denken de meeste nu van " :confused: ja dus" Maar ik vroeg me af of er ook yasmina leden er kwamen ?! Ik hoor van jullie........ Ma3a Salaam, :) Kais KEN IK !!! :D Héél tof, Yahoo.....zeker voice chat, is totaal anderzz... Vorig keer met iemand uit Australië "gepraat" .....en jaa ik heb er toch véél van geleerd , ...hoe het daar zo wat gaat enz...... Wist je dat ze maar school hebben tot hun 16de ?...Enne ze kunnen super slecht franssss....Ik zei is een keertje " ...et toi?" En ze wist nog niet eens wat "dat" betekende......:D En ook met mensen uit Canada , Dubai,Californie,Marokko ,Schotland,enz.....met éél landen op voice chat gepraat.....héél leukkkkkkkkk , moet jullie eens proberen :D Thalla

Kais
20-11-2002, 08:52
Origineel gepost door Hanaetje KEN IK !!! :D Héél tof, Yahoo.....zeker voice chat, is totaal anderzz... Vorig keer met iemand uit Australië "gepraat" .....en jaa ik heb er toch véél van geleerd , ...hoe het daar zo wat gaat enz...... Wist je dat ze maar school hebben tot hun 16de ?...Enne ze kunnen super slecht franssss....Ik zei is een keertje " ...et toi?" En ze wist nog niet eens wat "dat" betekende......:D En ook met mensen uit Canada , Dubai,Californie,Marokko ,Schotland,enz.....met éél landen op voice chat gepraat.....héél leukkkkkkkkk , moet jullie eens proberen :D Thalla Yeah.......een aanhanger :D . Maaruh, wat is et toi ? Mijn Frans is ook waardeloos. :rolleyes: Kais

Lunatic
20-11-2002, 09:27
haha lijkt mij ook leuk zolang ze maar engels spreken

Kais
20-11-2002, 09:37
Origineel gepost door Lunatic haha lijkt mij ook leuk zolang ze maar engels spreken Jawel, de meeste wel ja. :D Groetjes Kais

Lunatic
20-11-2002, 09:50
ok dan thnx voor je mail

Kais
20-11-2002, 09:52

Origineel gepost door Lunatic ok dan thnx voor je mail No, Thank you :) kais

Pagina's : [1] 2