Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben bang....

Pagina's : [1] 2

IkBenSaliha
01-06-2004, 11:09

Om mijn moeder te verliezen... Nu het zo goed gaat tussen ons. Ik kan haar niet missen. Zo vreselijk. Ik denk er dagelijks aan. En elke avond laat ik een traan. Houd altijd een plekje in je hart... Voor je moeder. Al heeft ze een hekel aan je of jij aan aan haar. Ga dan altijd af op het goede

hanane19
01-06-2004, 11:11
LIEVERD TUURLIJK IEDEREEN IS BANG OM ZIJN MOEDER TE VERLIEZEN MAAR JA HET LEVEN IS NOU EENMAAL ZOO EN WEES BLIJ DAT JE JE MOEDER NOG HEBT EN GENIET VAN DEZE MOMENTEN

nassira_bb
01-06-2004, 11:34
ik hou ook van me ma en laat het elke dag blijken GOED schoonmaken dan word ze heel erg blij

Mouny
01-06-2004, 11:42
Origineel gepost door IkBenSaliha Om mijn moeder te verliezen... Nu het zo goed gaat tussen ons. Ik kan haar niet missen. Zo vreselijk. Ik denk er dagelijks aan. En elke avond laat ik een traan. Houd altijd een plekje in je hart... Voor je moeder. Al heeft ze een hekel aan je of jij aan aan haar. Ga dan altijd af op het goede Je wil niet weten hoe bang ik daarvoor ben.... het idee dat ik straks geen vader en geen moeder meer heb... kan ik letterlijk ziek van worden.. Sbar hbiba.. had ook nooit gedacht dat ik zonder me pa kon.. het is vandaag precies 10 jaar geleden.. sbar meissie

IkBenSaliha
01-06-2004, 11:44

Origineel gepost door nassira_bb ik hou ook van me ma en laat het elke dag blijken GOED schoonmaken dan word ze heel erg blij :gniffel:

DaNGeRouZLy
01-06-2004, 11:46
Insha`allah zina Masha`allah woorden! xxx Aminaatje

nouredinne_el
01-06-2004, 13:09
je moetb lij zijn dat je ze nog hebt

chouroek
01-06-2004, 13:15
Origineel gepost door IkBenSaliha Om mijn moeder te verliezen... Nu het zo goed gaat tussen ons. Ik kan haar niet missen. Zo vreselijk. Ik denk er dagelijks aan. En elke avond laat ik een traan. Houd altijd een plekje in je hart... Voor je moeder. Al heeft ze een hekel aan je of jij aan aan haar. Ga dan altijd af op het goede Gelukkig ben ik du sn iet de enige die hiermee rondloopt! ik heb zelfs slapeloze nachten van echt en vaak krijg ik een huilbui alleen omdat ik daaraan moet denken en het ergste is omdat je ermee bezig bent krijg je van die nachtmerries en dan is het al helemaal erg. Mijn moeder zegt wel eens tussen door van we hebben niet zoveel te leven als we geleefd hebben en dan krijg ik meteen een brok in mijn kil. Ik heb liever dat ik eerst dood ga ik wil haar verlies niet meemaken, want ik weet zeker ik zal het niet verdragen echt waar :( Maar kom op meiden we gaan gewoon van ons moeders genieten en gehoorzamen zover als het kan hihiih(ik weet dat je soms zoiets hebt van hou opppppppppp..) en alles zit in de handen van ALLAH!

marocboy112
02-06-2004, 01:57
gehoorzaam gewoon en probeer haar altijf tevreden te stellen :)

IkBenSaliha
02-06-2004, 09:32
Origineel gepost door SUPERBOMLADEN SOW IK ZOU NIET WETEN WAT IK ZONDER HAAR MOET. ZE IS DE ENIGSTE MENS IN MIJN LEVEN DIE IK ECHT ALLES TOEVERTROUW. ZE STEUNT ME ALTIJD. SHIIT IK WIL ER NIET EENS AAN DENKEN. Dat is echt moeilijk... :( En erg...:traan1:

JiJi
02-06-2004, 10:10
Kunnen jullie na gaan dat er mensen zijn die helemaal geen respect hebben voor hun ouders. Ik heb echt jongeren gezien die hun ouders uitschelden enz. Die moeders worden dan zooo verdrietig, niet normaal. Dat zien ze dan gewoon niet in...dat ze haar veel pijn doen. Heb respect voor je ouders! Voor je het weet...zijn ze er niet meer, dan heb je echt spijt!!! :(

miss17
03-06-2004, 13:03
so ik zou niet weten wat ik zonder mijn moeder moet ik zou haar achter na gaan denk ik. ik heb een hele goede band met mijn moeder en echt ik heb mijn vader al verloren en ik zou niwet weten wat ik zou doen als ik haar ook al verloor alahi ster .

zeytoena
03-06-2004, 13:10
Origineel gepost door chouroek Gelukkig ben ik du sn iet de enige die hiermee rondloopt! ik heb zelfs slapeloze nachten van echt en vaak krijg ik een huilbui alleen omdat ik daaraan moet denken en het ergste is omdat je ermee bezig bent krijg je van die nachtmerries en dan is het al helemaal erg. Mijn moeder zegt wel eens tussen door van we hebben niet zoveel te leven als we geleefd hebben en dan krijg ik meteen een brok in mijn kil. Ik heb liever dat ik eerst dood ga ik wil haar verlies niet meemaken, want ik weet zeker ik zal het niet verdragen echt waar :( Maar kom op meiden we gaan gewoon van ons moeders genieten en gehoorzamen zover als het kan hihiih(ik weet dat je soms zoiets hebt van hou opppppppppp..) en alles zit in de handen van ALLAH! dIT HEB IK OOK, MAAR HET IS BIJ MIJ ECHT HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG. Ik kan geen dag zonder mijn moeder doorbrengen en ik wil alles voor haar doen. Ik heb ook liever dat ik het eerste van mijn familie doodga. Niet omdat ik geen gelukkig leven heb, je weet HAMDOELILAH, maar ik zou het niet aankunnen. beslama zeytoena

mister_ano
03-06-2004, 15:02
a salaam aleikoum, Mashallah zuster....insha'Allah..zet je die angst om in daden..in goede daden..daden uit liefde voor je moeder...moeders zijn..mashallah...wat zouden we zijn zonder ze....wat is een kind zonder een moeder? geniet van de tijd met haar....voordat je spijt gaat krijgen..van..had ik maar zus gedaan..had ik maar zo gedaan... en als je, je moeder verliest...weet dan dat Allah het zo heeft gewild..en Allah weet het beste keep the good work going zuster a salaam aleikoum

Omaima0
04-06-2004, 16:44

Origineel gepost door chouroek Gelukkig ben ik du sn iet de enige die hiermee rondloopt! ik heb zelfs slapeloze nachten van echt en vaak krijg ik een huilbui alleen omdat ik daaraan moet denken en het ergste is omdat je ermee bezig bent krijg je van die nachtmerries en dan is het al helemaal erg. Mijn moeder zegt wel eens tussen door van we hebben niet zoveel te leven als we geleefd hebben en dan krijg ik meteen een brok in mijn kil. Ik heb liever dat ik eerst dood ga ik wil haar verlies niet meemaken, want ik weet zeker ik zal het niet verdragen echt waar :( Maar kom op meiden we gaan gewoon van ons moeders genieten en gehoorzamen zover als het kan hihiih(ik weet dat je soms zoiets hebt van hou opppppppppp..) en alles zit in de handen van ALLAH! maschallah :( Ik ben gelukkig niet de enigste ik denk er altijd overnakrijg zelfs slaapeloze nachten ervan. en ook vaak huilbuien als ik er aan denk! Ik hou echt zo VEEL van mn moeder! dus ik zou echt niet weten wat ik zonder haar moet doen:huil: k drom ook best wel vaak dat ze is overleden! dan lig ik er de hele nacht wakker van:traan1: en als je, je moeder verliest...weet dan dat Allah het zo heeft gewild..en Allah weet het beste Ma3alsama Omaima :zwaai:

Pagina's : [1] 2