sweetnisrin
01-06-2004, 10:53
Maar schijn bedriegt. We spraken af... Hij stond al te wachten toen ik aan kwam bij de plaats waar we hadden afgesproken. Hij had een chagrijnige gezicht. Hij reed naar me toe en ik stapte in... Het eerste wat hij zei was HET HUWELIJK KAN JE VERGETEN.Zonder er bewust van te zijn gaf ik hem een klap in zijn gezicht... Ik zag de vlammen uit zijn ogen komen van woede". Ik huilde, HOE KAN JE ME DIT AANDOEN? ''Ik dacht dat je met mij had afgesproken om alles recht te zetten, maar blijkbaar ben jij iemand die nooit van waarden en normen heeft gehoord!''. Ik vertrouwde je... ik wilde uitstappen, hij pakte bij mijnarm en zei: ''Wacht even" hij liet mij een videoband zien. Hij zei met een bedreigende stem: ''Je moet vooral zoo doorgaan...met dit bandje zal ik jou leven kapot maken''. Ik vroeg hem wat er op die videoband stond. Hij zei spottend dat het een verassing was en dat hij het niet wou verklappen. Hij wilde dat ik zelf, de verassing zou ontdekken en dus zag wat er op die videobandje stond. We gingen naar datzelfde appartement....Ik moest wel mee...Ik moest weten wat er op die band stond. Wallah! Ik raakte bijna bewusteloos toen ik zag wat er op stond. Die jongen die me zo gelukkig had gemaakt, had alles opgenomen wat we die vorige keer hadden gedaan in dit appartement... Ik was even in een andere wereld toen ik mezelf daar zag staan op die band...Alles werd stil om me heen...ik keek om naar die jongen en zei waarom wil je me dit aandoen? Waarom? Hij antwoordde heel koel: ''er is niks aan de hand, een paar verborgen camera’s hebben dit werk gedaan, als je met me meewerkt, zal je echt niks overkomen, maar als je koppig, interessant en dapper gaat doen dan kan het fout gaan! Ik stortte in elkaar......Niet alleen ik ging eraan, maar mijn familie ook. Ik kon niets doen. Om mezelf en de reputatie van mijn familie te redden moest ik gewoon meewerken. Met meewerken bedoelde hij dat ik voor hem moest gaan werken als h0er. Ik moest elke dag van de ene man naar de andere man om geld voor hem te verdienen. Mijn familieleden wisten nergens van, omdat zij mij altijd vertrouwden. Die jongen die mijn hele leven heeft kapot gemaakt, had kopietjes gemaakt van die band, waarvan 1 terecht kwam bij mijn eigen neef. Kort nadat mijn neef deze videoband zag, kwam mijn familie erachter. Ook de mensen in onze buurt kregen uiteindelijk alles te horen. Ik verliet ons huis voorgoed. Later hoorde ik dat mijn vader en mijn zussen verhuisd waren. Ik kwam ook er ook later achter dat ik niet de enige slachtoffer was van deze jongen die je leven in het begin zoo mooi maakt en aan het eind alles kapot maakt wat je ooit dierbaar is geweest. Maar daar denk je dan niet verder over na op zo een moment het enige waar ik aan kon denken op was wraak. Ik ging op me zelf wonen in een kamer. Die jongen had op de ene of andere manier mijn adres achterhaald en kwam me dus op een dag dronken naar mij toe. Ik maakte gebruik van het feit dat hij helemaal dronken was en liet hem binnen. Ik liep naar de keuken en pakte een mes. Toen ik de woonkamer inliep stak hem dood. Ik had een jongen gedood die eigenlijk een duivel in de gedaante van een mens is. Ik heb hiermee andere meisjes verlost van deze jongen, waarvan hij ook hun leven had kunnen vernietigen. Ondanks zijn dood had ik mij nooit beter gevoeld. Door de spijt die ik heb blijft mijn hart wel voor altijd branden. Maar aan die spijt heb ik niks. Ik heb mijn verhaal op papier gezet om alle meisjes te waarschuwen, die liefdesbriefjes van jongens ontvangen of mooie beloftes van hen horen. Ik wil alle meisjes voor die valse romantische telefoongesprekjes waarschuwen. Tegen elk meisje wil nadrukkelijk het volgende zeggen: Als een jongen naar je toe komt om je uit te vragen met wat voor smoesjes dan ook, plaats dan mijn verhaal voor je ogen. Denk aan mijn verhaal dat mij en mijn familie heeft kapot gemaakt, denk aan mensen die om je geven, je familie en je ouders en denk aan de laatste woorden die mijn vader op zijn sterfbed zei: 'Ik zal haar tot op de Dag Des Oordeels nooit vergeven''. Oorverdovend en hartverscheurend!!! Dit verhaal is echt gebeurd, ik vertel het door namens het meisje die het is overkomen, om te laten weten dat je moet uitkijken. WEET WAAR JE GRENZEN LIGGEN! Want je zult spijt krijgen... Het leven is een examen, maar er is wel 1 verschil, je hebt geen herexamen. | | | | | Postvak IN MSN - Je thuis op het web Startpagina | Mijn MSN | Hotmail | Zoeken | Auto | Entertainment | Het weer | Snel surfen? Feedback | Help © 2004 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Gebruiksrechtovereenkomst TRUSTe Goedgekeurde privacyverklaring