Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Just In Love

Pagina's : [1] 2 3

NaDoR.ZiNa
19-11-2002, 23:53

Nou ik wil ff zeggen dat ik heeeeeeeeeeeeel veel van me schatje hou en dat ik hem heel erg mis :( en dat ik hem nooit meer kwijt wil!!!!! dat was ff wat ik wilde zeggen :D hmmmm wat een geslijm he!!!! :D Maar jah het is de waarheid :Iluvu: :zwaai:

NaDoR.ZiNa
19-11-2002, 23:56
????????????????????????????????

NaDoR.ZiNa
19-11-2002, 23:59
Jullie verpesten mijn topic met jullie slaapprobleempjes :huil:

NaDoR.ZiNa
20-11-2002, 00:06
Origineel gepost door Mustapha AA hahahahahahaha chilll als je maar wakker blijft vul ik al jouw topics. hahahaha is mister romantic al naar je vader geweest??? hahahaha pas op meisje laat je niet in de maling nemen Hahahhaha neej maar dat kom nog wel!!! inshallah!!! en bedankt voor de tip maar ik kijk heel goed uit hoorz ;)

NaDoR.ZiNa
20-11-2002, 00:13

is dat zo??????? jah maar ik vertrouw hem op ze woorden weet je en alsik het fout heb ben ik wel een hele domme koe maar jah dat is dan pech voor mij he!!!! Maar nee ik vertrouw hem gewoon je moet tog luisteren wat je gevoel zegt ewa mijn gevoel zegt dat het serieus is en dat hij meent wat hij zegt dusssss en mijn gevoel liegt nooit tegen me :D

Mr_Amir
20-11-2002, 00:18
Origineel gepost door Mustapha AA hahahahahahaha chilll als je maar wakker blijft vul ik al jouw topics. hahahaha is mister romantic al naar je vader geweest??? hahahaha pas op meisje laat je niet in de maling nemen overloper.... :kwaad:

NaDoR.ZiNa
20-11-2002, 00:24
Origineel gepost door Mustapha AA snik ik krijg echt tranen in mijn ogen hiervan. wollahi ik hou van je omwille van allah. jongens zijn goed in het bespelen van gevoelens. geef je alleen een nasee7a laat hem bij je vader komen. of is het niet zo serieus???? Neej tuurlijk is het wel serieus weet je maar jah ik durf eigenlijk hem nog niet te laten komen al zou ik dat graag willen en hij wil ook wel (denk ik) maar jah zijn ook andere dingen wat meespeelt waardoor het nu niet het geschikte moment is dat heeft trouwens nix met ons te maken maar andere zaken!!! maar jah vraag hem het anders zelf maar :D

Mr_Amir
20-11-2002, 00:24
Origineel gepost door Mr_Amir overloper.... :kwaad: ik maak natuurlijk alleen maar een geintje .. :D maar ik sluit me volledig aan bij A noniemA lcholist Mustapha... tegenwoordig is het moeilijk te vertrouwen in relaties ..maar ik hoop het natuurlijk het beste voor je ... :zwaai:

GekkeTurk
20-11-2002, 00:31
eh brada zogenaamde jongen ik ben heel serieus met mijn chick nador zina dus alsjeblieft geen rare replies op haar ding weetje en ja voor het geval als je het wil weten ik ga binnenkort naar haar vader maar alles opzijn tijd

Mr_Amir
20-11-2002, 00:32
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Neej tuurlijk is het wel serieus weet je maar jah ik durf eigenlijk hem nog niet te laten komen al zou ik dat graag willen en hij wil ook wel (denk ik) maar jah zijn ook andere dingen wat meespeelt waardoor het nu niet het geschikte moment is dat heeft trouwens nix met ons te maken maar andere zaken!!! maar jah vraag hem het anders zelf maar :D Wij willen je vriendje wel graaag aan zijn tand voelen ....:D wij jongens moeten toch ons naam hoog houden...dus ...waar is ie ;)

Mr_Amir
20-11-2002, 00:34
Origineel gepost door GekkeTurk eh brada zogenaamde jongen ik ben heel serieus met mijn chick nador zina dus alsjeblieft geen rare replies op haar ding weetje en ja voor het geval als je het wil weten ik ga binnenkort naar haar vader maar alles opzijn tijd aha ... :o jij GekkeTurk...lucky you . :kwaad:

GekkeTurk
20-11-2002, 00:34
IK BEN HIER en nu?

Mr_Amir
20-11-2002, 00:35
Origineel gepost door GekkeTurk IK BEN HIER en nu? wallouu... we weten wel genoeg .. ik zou zeggen ...be a gentlemen ;)

NaDoR.ZiNa
20-11-2002, 00:36
Zie je wel ik zij het tog :D daarom geloof ik zijn woorden ook :D

NaDoR.ZiNa
20-11-2002, 00:47

Origineel gepost door Mustapha AA geloof jij turken??? hahahahahah ik begin steeds meer medelijden te krijgen met je Tazzz waar slaat dat nou weer op!!!

Pagina's : [1] 2 3