Bekijk originele versie : Hellupp!!
Mijn oom wil dat zijn dochter de nederlandse nationaliteit krijgt , alleen ze is in contact met de politie geweest.Kan ze nu nederlands worden of niet?
Mijn oom wil dat zijn dochter de nederlandse nationaliteit krijgt , alleen ze is in contact met de politie geweest.Kan ze nu nederlands worden of niet?
is zij minder jarig? is zij in detentie geweest?
indien zij een proces verbaal heeft dan is niet erg maar hangt van het delict af.
meisje_1988
07-10-2009, 20:07
Als je in het begin eerlijk toegeeft is het niet zo erg. Want voordat je het krijgt gaan ze eerst een onderzoek naar je doen.
ze checke altijd of je in aanmerking bent geweest met politie dus ontkennen hoeft niet alles is geregistreerd gewoon eerlijk zijn is t beste geld voor alles maar kan soms invloed hebben op t wel of niet verkrijgen hang af van wat ze had uitgespookt
De wereld is echt naar de klote, een meisje en dan in aanraking met de politie.
Ja ze had wat gestolen.Ze heeft het wel eerlijk toegegeven.En ze is minderjarig.Ze heeft ook bij Bureau Halt(volgens mij heet t zo) een taakstraf gekregen.
De wereld is echt naar de klote, een meisje en dan in aanraking met de politie.
Verkeerde vrienden noemde mijn oom t.Het is niet zo dat zij vrij is opgevoed,best streng zelfs.Maar volgens mij had die haar harder aan moeten pakken!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.