Bekijk originele versie : dames, waarom??>
salaam mensen,
mijn (vak) diploma's zijn niet van dien aard dat ik denk dat ik het met mijn cariere nog wel eens ver kan gaan schoppen en daar zit ik totaal niet mee want ik weet hoever ik het kan gaan schoppen met mijn hart.
mijn inteligentie liegt er echt niet om maar veel geld zal ik nooit gaan verdienen.
welke dame is eerlijk en verteld me waarom geld nu zo belangrijk is voor een vrouw en zijn jullie bereid om in het huwelijksbootje te stappen als je man niet zoveel verdient?
beslama.
berbertje00
19-11-2002, 22:39
Tuurlijk ben ik bereid om met iemand te trouwen die niet veel geld heeft.
De liefde is het belangrijkste
NaDoR.ZiNa
19-11-2002, 22:45
Ik zou egt niet met iemand trouwen voor geld!!!!! Kijk als ik trouw wil ik wel dat diegene mij kan verzorgen enzo maar ik zelf zal natuurlijk gewoon me eigen centen verdienen!!!!! geld vind ik niet belangrijk het gaat mij meer om de persoon zelf dan wat die persoon allemaal bezit !!!!
NaDoR.ZiNa
19-11-2002, 22:55
Origineel gepost door achmad
hmmm, dus kleren van de zeeman of c&a is minder belangrijk dan al je gouden kettingen?
dat is zoals de islam voorstaat ja maar de praktijk wijst toch over het algemeen wel anders uit
Nou ik weet hoe ik ben en als mijn man me alleen zeeman kleding te bieden heb dan heb ik altijd nog me eigen geld om betere kleding te kopen!!!!! daar zit ik egt niet mee maar jah ik denk niet alleen aan me zelf maar ook aan de kinderen die later komen die wil ik wel kunnen geven wat ze willen niet dat ze gezellig op een zaterdag middag met papa bij de zeeman gaan shoppen!!!! Maar hij hoeft heus niet voor mij de PC Hoofdstraat leeg te kopen!!!!
Origineel gepost door achmad
salaam mensen,
mijn (vak) diploma's zijn niet van dien aard dat ik denk dat ik het met mijn cariere nog wel eens ver kan gaan schoppen en daar zit ik totaal niet mee want ik weet hoever ik het kan gaan schoppen met mijn hart.
mijn inteligentie liegt er echt niet om maar veel geld zal ik nooit gaan verdienen.
welke dame is eerlijk en verteld me waarom geld nu zo belangrijk is voor een vrouw en zijn jullie bereid om in het huwelijksbootje te stappen als je man niet zoveel verdient?
beslama
Mooi gezegd Achmad?... Ik ga deze discussie goed volgen!
Mij maakt geld niet uit.. wil er toch zelf voor werken.. Maar ik wil wel samen met mijn mannetje aan de financiele zekerheid werken.. Dus is het meegenomen dat je lekker verdient.. ten eerste gaat het om de leifde..
Nadia
zakia_1984
20-11-2002, 10:07
Feit is dat hoewel de meeste mensen beweren dat geld niet belangrijk is, het erop neerkomt dat een goede financiele situatie meestal voor minder problemen zorgt.
Bovendien gaat het de meeste meiden denk ik niet om geld, maar om het opleidingsniveau van de man. Vaak wordt gedacht dat als een persoon een hoge opleiding heeft gevolgd deze ook intelligent is, hoewel dat soms natuurlijk niets zegt over het intelligentieniveau.
Ik zelf moet eerlijk zeggen dat ik het opleidingsniveau heel erg belangrijk vind. Vooral omdat ik wil dat mijn man (in spe) met mij kan nadenken en zijn eigen visies kan vormen. Zoals ik al zei, een man met een lage opleiding kan dat ook als zijn intelligentieniveau hoog is. Het is wel zo dat hoge opleiding intelligentie vaak samen gaan.
ik doe alleen precies hetzelfde, als iemand een hoge opleiding heeft ga ik er automatisch vanuit dat deze persoon intelligent is.
MAAR LAAT ME JULLIE NU WAT VERTELLEN, DAT JE EEN HBO OF WO OPLEIDING VOLGT ZEGT ALLEEN DAT JE GOED KAN LEREN, HET ZEGT NIETS OVER JE INETELIGENTIE
Thalla :)
Kijk daarom willen de meiden van tegenwoordig, na het huwlijk toch blijven werken. Ik persoonlijk zou wel part-time willen werken als ik ooit ga trouwen, ik ga zelfs stoppen als er kids zijn....Toch wil ik de zekerheid hebben dat ik en mijn kinderen een goed leven krijgen, als een man niet genoeg verdiend dan zou ik graag werken zodat ik toch die zekerheid kan krijgen.
maar ik heb ook een vraag aan de mannen: Hoe zouden jullie het vinden als jullie vrouwen meer zouden verdiennen dan jullie?
Origineel gepost door rahmona
Kijk daarom willen de meiden van tegenwoordig, na het huwlijk toch blijven werken. Ik persoonlijk zou wel part-time willen werken als ik ooit ga trouwen, ik ga zelfs stoppen als er kids zijn....Toch wil ik de zekerheid hebben dat ik en mijn kinderen een goed leven krijgen, als een man niet genoeg verdiend dan zou ik graag werken zodat ik toch die zekerheid kan krijgen.
maar ik heb ook een vraag aan de mannen: Hoe zouden jullie het vinden als jullie vrouwen meer zouden verdiennen dan jullie?
Zodra mijn vrouw meer gaat verdienen dan ik, gooi ik direct het bijltje erbij neer en word ik huisman. Dat meen ik serieus, want ik heb het helemaal gehad na bijna 20 jaar keihard werken. Rugklachten, versleten knieen, flinke portie tegenzin etc. Helaas zal dat nog wel even duren, want ik heb in de afgelopen 10 jaar een redelijk salaris opgebouwd. :(
doei ga niet met iemand trouwen voor zijn geld, het gaat om liefde en als jij minder verdient als ikke dan maakt dat toch niets uit zoalng je het maar probeert en geen uitkeringtrekker bent
Itsjustme
20-11-2002, 14:01
wat maakt het nou uit wat je verdiendt gaat het nou om de liefde of het geld en dat materialistiche gedoe??? tuurlijk moet je samen financieel goed zitten maar daar werk je samen aan nou ik neem iemand voor hoe hij is en hoe hij mij behandelt met respect en liefde en niet voor wat hij heeft en hij hoeft mij toch niet perse te onderhouden ik zelf kan toch ook werken onafhankelijk of samen werken who cares?? Hij kan ook rijk zijn maar ja hoe komt hij aan dat geld geef mij dan maar een mannetje met gewoon een redelijke baatnje veel hoeft het niet te zijn
nee gaat niet om het geld maar wil eigenlijk wel iemand die hoogopgeleid is, gewoon omdat ik dan ook zo ben en omdat je dan ambitieuser bent
zakia_1984
20-11-2002, 14:20
precies lunatic, heb precies hetzelfde, je moet toch een beetje op dezelfde golflengte zitten met je partner, of niet
Fatima_xx
20-11-2002, 14:21
ik zou best wel wille trouwe met iemand die niet veel geld heeft. Wat kan je doen met geld als je geen liefde, genegenheid hebt?
We zullen dan wel gewoon leven van dag tot dag en zien wat God ons brengt.
Fatima_xx
20-11-2002, 14:36
ja daar heb je wel ook gelijk in.
maar had je de keuze tussen geld en liefde, wat zou je dan kiezen?
een leven vol liefde of een leven vol geld?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.