Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : LG viewty accu.. help is aub

D_Pink01
06-10-2009, 18:11

haai mensen, ik heb nu al 6 maanden die telefoon, en die accu heeft het nooit langer volg gehouden dan 2 dagen. maar mijn tel kon een tijdje niet oplade, heb m na 3 weken laten maken.. (dus niet de accu vervangen) nu laad hij wel op maar is hij na 5/6 uurtjes helemaaaaal leeg :maf: waar ligt dat aan aan me telefoon ? of is die accu gewoon na 6 maande al toe aan vervanging :rolleyes:

Mourri
06-10-2009, 18:15
dus je hebt een nieuw batterij/accu erin gezet?

D_Pink01
06-10-2009, 18:16
dus je hebt een nieuw batterij/accu erin gezet? nee nee. hij kon niet oplade omdat dat dingetje waar je je oplader in steekt kapot was gegaan.. maar ik dacht misschien heeft dat er iets mee te make vandaar dat ik het erbij vermelde

koekoek
06-10-2009, 18:21
5/6 uurtjes leeg na intensief gebuik is normaal. Zit je constant te gamen of te internetten of andere dingen te doen op je mobiel? Zo niet, ja dan is dat inderdaad een beetje abnormaal, contact opnemen met de fabrikant of winkel waar je het gekocht hebt :). Groeten.

D_Pink01
06-10-2009, 18:25

5/6 uurtjes leeg na intensief gebuik is normaal. Zit je constant te gamen of te internetten of andere dingen te doen op je mobiel? Zo niet, ja dan is dat inderdaad een beetje abnormaal, contact opnemen met de fabrikant of winkel waar je het gekocht hebt :). Groeten. nee zonder te gamen,bellen of smsen.. het probleem is ik heb geen garantie heb hem gekrege van familie uit het buitenland... denk je dat een nieuwe accu kopen helpt? bedankt!

koekoek
06-10-2009, 18:41
nee zonder te gamen,bellen of smsen.. het probleem is ik heb geen garantie heb hem gekrege van familie uit het buitenland... denk je dat een nieuwe accu kopen helpt? bedankt! Werkelijk geen idee, het zou aan de accu kunnen liggen, maar ook aan de telefoon, misschien zelfs beide. Kan je niet toevallig een accu lenen van kennis/familie om uit te proberen? Hoef je geen nieuwe te kopen in dat geval. Succes.

D_Pink01
06-10-2009, 18:48
Werkelijk geen idee, het zou aan de accu kunnen liggen, maar ook aan de telefoon, misschien zelfs beide. Kan je niet toevallig een accu lenen van kennis/familie om uit te proberen? Hoef je geen nieuwe te kopen in dat geval. Succes. jaa goed idee, even iemand zoeken met een LG een accu kan je tog gwn in de mediamarkt kope trouwens :o ? Dank u meneeer