Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen en Jetset?

Pagina's : [1] 2 3

GhostRider
31-05-2004, 23:39

Ik dacht dat Marokko een 3e wereldland is en het gross van de Marokkanen in NL zonder werk zitten en daardoor genoodzaakt zijn om bij de Soos hun handje uit te steken :confused: http://img61.photobucket.com/albums/v186/PhotoPRO/Marokko2003.jpg Snappen jullie het of snap ik het? :o

sahira
31-05-2004, 23:43
We snappen het allebei niet!

said_denhaag
31-05-2004, 23:47
Origineel gepost door GhostRider Ik dacht dat Marokko een 3e wereldland is en het gross van de Marokkanen in NL zonder werk zitten en daardoor genoodzaakt zijn om bij de Soos hun handje uit te steken :confused: http://img61.photobucket.com/albums/v186/PhotoPRO/Marokko2003.jpg Snappen jullie het of snap ik het? :o ben je soms ,de kleine kind van piet monderian ? :D ja ik snap het je ben jaloers ,op marokkaanse nederlanders ,die dure auto,s hebben :)

klonbyz
31-05-2004, 23:49
Er lopen genoeg Marokkanen met redelijk wat cash rond...en dan heb ik het niet over de dealers en p1mps,maar over mensen die eigen baas zijn of een dikbetaalde baan hebben. Deze "huisjes" en "autootjes" vallen nog reuze mee met wat je daar soms ziet.

GhostRider
31-05-2004, 23:50

Origineel gepost door said_denhaag ben je soms ,de kleine kind van piet monderian ? :D ja ik snap het je ben jaloers ,op marokkaanse nederlanders ,die dure auto,s hebben :) Eigelijk wel ja, je hebt mij door :o

said_denhaag
31-05-2004, 23:52
Origineel gepost door GhostRider Eigelijk wel ja, je hebt mij door :o ik heb je niet door ,ik kan gewoon nederlandse streken , nederlanders zijn net vosen ,ze verliezen wel hun haren ,maar niet hun streken :giechel:

CitriC
31-05-2004, 23:53
In Marokko heb je zat mensen met volle zakken. Ga maar kijken in Bouznika "bay" of ain sebaa en ain djeb.. Trouwens ik zie steeds vaker dure auto's met Marokkaans kenteken in Nederland rijden :confused:

sahira
31-05-2004, 23:57
Origineel gepost door SennaJameson Ik heb daar maar 1 woord voor: Ktemma. :p :hihi: Nou begrijp ik het...;)

GhostRider
01-06-2004, 00:00
Wat ik niet begrijp is, dat die gozers in NL blijven. Waarom niet voorgoed terug naar Marokko :confused:

sahira
01-06-2004, 00:02
Origineel gepost door SennaJameson :haha: P.S.: Doe de groeten aan Misfit als je hem nog spreekt. Misfit? Ik spreek hem nog zelden...kennen we elkaar?

sahira
01-06-2004, 00:05
Origineel gepost door SennaJameson Wij kennen elkaar niet persoonlijk, maar we kennen elkaar wel van Internet onder een andere naam. Aha...nu begrijp ik het! Kijk, daarom heb ik gewoon mijn eigen naam, zo ben ik altijd te 'herkennen'.... :)

sahira
01-06-2004, 00:07
Origineel gepost door GhostRider Wat ik niet begrijp is, dat die gozers in NL blijven. Waarom niet voorgoed terug naar Marokko :confused: Je begrijpt vandaag niet zo veel he?

GhostRider
01-06-2004, 00:08
Origineel gepost door said_denhaag ik heb je niet door ,ik kan gewoon nederlandse streken , nederlanders zijn net vosen ,ze verliezen wel hun haren ,maar niet hun streken :giechel: Gaan we op de man spelen? Voor het geval je het nog niet wist, deze gozer is een Marokkaan in hart, nieren en longen. Jma3 karrak.

sahira
01-06-2004, 00:09
Origineel gepost door SennaJameson Mijn eigen naam hebben ze verwijderd hier, omdat ze nogal moeite hebben met de waarheid. Maar ja, dan maken we toch een andere aan. Verandering van spijs doet eten. toch geen couscous hé? :D

GhostRider
01-06-2004, 00:10

Origineel gepost door sahira Je begrijpt vandaag niet zo veel he? Jij bent de 3e die het vandaag opviel, jeetje.

Pagina's : [1] 2 3