Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Billenknijpen....

Pagina's : [1] 2 3 4

Benkiro
31-05-2004, 23:00

Ik open de topic n.a.v. dat billenknijp- kwestie rondom Ruud Lubbers. Wie doet het wel eens; wie heeft het wel 'ns meegemaakt?

Miss_Honey
31-05-2004, 23:06
Pfff heb het 1 keer meegemaakt dat een jongen op straat in m'n bil kneep...en hij heeft het geweten ook! Ik had 'm eerst gewoon geschreeuwd: wat geeft jou het recht om aan mijn bil te zitten en bla bla bla! Hij keek me echt verstomd aan dus ik wilde weglopen en toen deed-ie het weer...toen kreeg-ie echt een klap van me (in z'n gezicht)! Hij was booooooooooooooooos...hij wilde me terugslaan. Maar gelukkig stond er ook een buurjongen van me bij die hem tegen hield...anders was ik zwaar in elkaar geslagen! :( Maja mannen moeten hun poten gewoon bij zich houden...:jammer:

SABRI_Y
31-05-2004, 23:06
hahahahaha turk...met j rare topics

Miss_Honey
31-05-2004, 23:13
Origineel gepost door Marockid Miss_honey....als een jongen in je billen knijpt, betekent dat dat je gewoon een dodelijke reet hebt....dus dat is een compliment!!!!!!!!!!!! Nou...lekker compliment! :rolleyes: Kon-ie dat niet gewoon zeggen in plaats van aanraken...idioot! :jammer:

Miss_Honey
31-05-2004, 23:22

Origineel gepost door Marockid tjaa ik zeg het meestal eerst, daarna knijp ik, dat geeft de compliment extra pit... Ik vind het gewoon respectloos...jullie mannen mogen weleens wat meer respect voor vrouwen opbrengen! We zijn geen vlees dat je kunt keuren...:jammer:

OuJdAbOyX
31-05-2004, 23:22
Liekrrr :zweep:

missWIZA
31-05-2004, 23:27
aTEGZAAA MAROKAAN EN VEGATARIER HOE ZIT HET MET L3IED HAHHAHAHAHAHA HEB DAAR MAAR VAN TROEGGG ;)

OuJdAbOyX
31-05-2004, 23:27
Origineel gepost door Miss_Honey Ik vind het gewoon respectloos...jullie mannen mogen weleens wat meer respect voor vrouwen opbrengen! We zijn geen vlees dat je kunt keuren...:jammer: Ja ben ik helemaal met je eens Miss_Honey die mannen van tegenwoordig willen alleen maar "piep" en zo veel geld.. :rolleyes: Mensen vergeten al agira :cool:

lailalaila
31-05-2004, 23:30
b.v. vrijmarkt, kunnen mannen perongeluk langs je bil...perongeluk geloof je het zelf:ergleuk:

Miss_Honey
31-05-2004, 23:31
Origineel gepost door OuJdAbOyX Ja ben ik helemaal met je eens Miss_Honey die mannen van tegenwoordig willen alleen maar "piep" en zo veel geld.. :rolleyes: Mensen vergeten al agira :cool: Juist! ;)

Miss_Honey
31-05-2004, 23:36
Origineel gepost door lailalaila b.v. vrijmarkt, kunnen mannen perongeluk langs je bil...perongeluk geloof je het zelf:ergleuk: Ja ik haaaaat dat! Want soms gebeurt het echt per ongeluk. Ik had een keer bijna een kinds arm uit z'n kom getrokken! De hele tijd voelde ik steeds iets tegen me bil...en het waren ook gewoon steeds mannen die zogenaamd "per ongeluk" tegen me bil kwamen. Op een gegeven moment was ik het zat...en er kwam dus weer iemand tegen me bil en ik pakte zijn hand en trok hem zeg maar voor me...maar het bleek dus een jochie van 8 ofzo te zijn en hij vloog helemaal mee! Ik schrok me rot! Heb dat kind meteen getroost en een ijsje gekocht...:o :(

lailalaila
31-05-2004, 23:38
Origineel gepost door Miss_Honey Ja ik haaaaat dat! Want soms gebeurt het echt per ongeluk. Ik had een keer bijna een kinds arm uit z'n kom getrokken! De hele tijd voelde ik steeds iets tegen me bil...en het waren ook gewoon steeds mannen die zogenaamd "per ongeluk" tegen me bil kwamen. Op een gegeven moment was ik het zat...en er kwam dus weer iemand tegen me bil en ik pakte zijn hand en trok hem zeg maar voor me...maar het bleek dus een jochie van 8 ofzo te zijn en hij vloog helemaal mee! Ik schrok me rot! Heb dat kind meteen getroost en een ijsje gekocht...:o :( Wel lief opgelost.... :Iluvu:

Miss_Honey
31-05-2004, 23:43
Origineel gepost door lailalaila Wel lief opgelost.... :Iluvu: Ben ook lief :engel: Marockid...dat kan best, maar dat geeft een man nog geen recht om aan een vrouws billen te zitten (tenzij het zijn wettelijke vrouw is)!

Miss_Honey
31-05-2004, 23:47
Origineel gepost door Marockid Marokkaanse billen.....zijn mooier dan die van Nederlandse meisjes Ik ben half Nederlands...zijn mijn billen nou half mooi? :rolleyes:

Miss_Honey
31-05-2004, 23:51

Origineel gepost door Marockid de ene bil is mooi...de andere niet Shit nou moet ik ook maar plastische chirurgie ondergaan...:rolleyes: :maf3:

Pagina's : [1] 2 3 4