Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Van Jullie...

HaYaT123
31-05-2004, 22:46

Wie Van Jullie Bid Er..?? Ik Self BiD Wel :D

sweet_nadoria
01-06-2004, 10:09
Nouh ik Alhamdoullah ook :o

Al_islam
01-06-2004, 10:22
selaamhalikoem broeders en zusters kijk broeders en zusters subhanallah eerlijk gezegt is het niet goed om te zeggen ik bidt wel zonder dat men het vraagt dus je showt ermee en dat is ook niet toegestaan hier een hadith er waren 3 mannen een geleerde en een martelaar een man die de 5 zuilen doet ze waren alle 3 dood dus allah riep de geleerde en zei waarom moet ik jouw belonen en niet straffen de geleerde zei: omdat ik de islam ging bestuderen en ik ging het aan mensen leren en deed het voor jouw allah(Swt) alla(Swt)zei: je liegt je deed het zodat de mensen denken subhanallah hij is een geleerde en je wou een hoge naam en je deed het niet in mijn ogen en de mensen werden jaloers dus jij gaat de vuur in allah(Swt)riep de martelaar en zei: waarom moet ik jouw belonen de martelaar zei:omdat ik in jouw naam heb gevochten dus allahomea bismieka amoetoe wa ahjaa ik leefde in jouw naam en ging dood in jouw naam subhanallah allah(Swt)zei toen: je deed het niet voor mij je deed het zodat de mensen denken hij is niet bang voor de dood en ze werden jaloers op jouw je wou een hoge naam krijgen en dat kreeg je dus de vuur in allah(Swt)riep de laaste man de man die aan alles ging houden de 5 zuilen dus hij zei(swt)waarom moet ik jouw belonen de man zei: ik deed alles wat je ons heb oppgedragen in uw naam allah(swt)zei: nee je ging bidden en je deed het niet voor mij je wou dat mensen dachten subhanallah hij is goed wil ook zo worden neem een voorbeeld ook met de zakaat hadj enz enz dus de hel in zien jullie het al of niet de profeet(Saws)heeft gezegt: als een broeder of zuster iets doet voor zichzelf en voor allah(Swt) krijgt hij 100 zegeningen maar seytan wilt dat hij of zij het aan mensen verteld en als hij of zij het gaat doen dan gaat er 99 zegeningen weg en dan krijgt hij of zij maar 1 zegening wat hij of zij heeft gedaan nu weten jullie het alhamdouhillah voor het volgende keer ghair incha allah

Oegtfouzia
01-06-2004, 12:12
Masha allah....................dajazakallahoe ghairan

alhoceimachaima
01-06-2004, 15:08

:goedzo: mach'ALLAH en over heb bidden ik probeer het maar soms ben ik gewoon so moe (weer so dom excuus) ik weet dat ik fout zit doe me best er mee insallah gaat het lukken heel veel liefs Chaimaa

marokkaansenerd
01-06-2004, 16:05
sed ajub

marokkaansenerd
01-06-2004, 16:05
emajub emajub emajub