Bekijk originele versie : Liegen
mimi_tangaouia
19-11-2002, 21:40
stel je voor iemand lieg tegen je en je komt er achter dat diegene ook tegen andere liegt
je komt er niet echt achter want je weet het niet zeker je twijfelt nog!!
maar het ergste is nog het is geen leugentje om eigen bestwil
wat doe je dan??
NaDoR.ZiNa
19-11-2002, 21:41
Tot de bodem uitzoeken ;)
mimi_tangaouia
19-11-2002, 21:43
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Tot de bodem uitzoeken ;)
ja ok makkelijk gezegd dan gedaan wat nou als je onderzoek niet uit kunt voeren omdat de midellen er niet voor zijn
Hindaatje
19-11-2002, 21:44
Das zwaar kloote mimi...Zeker als je diegene goed denkt te kennen..Ik heb d8 eerst ook iemand heel goed te kennen..Later bleek alles 1 grote leugen te zijn...maarjah..
Boussa Hinda
NoreJihan
19-11-2002, 21:46
Origineel gepost door Hindaatje
Das zwaar kloote mimi...Zeker als je diegene goed denkt te kennen..Ik heb d8 eerst ook iemand heel goed te kennen..Later bleek alles 1 grote leugen te zijn...maarjah..
Boussa Hinda
Waar wil je heeeeeen Hindaatje
gaat het on yasmina lid???????????????//
want ik heb ookz oiets dat iemand liegt maar weet het nietz eker
NaDoR.ZiNa
19-11-2002, 21:46
Origineel gepost door mimi_tangaouia
ja ok makkelijk gezegd dan gedaan wat nou als je onderzoek niet uit kunt voeren omdat de midellen er niet voor zijn
Jah je zou gewoon met diegene moeten praten waarvan jij denkt dat diegene liegt!!! maar jah ik kan er niet egt een goed antwoord op geven eigenlijk want ik weet niet hoe de situatie is ;)
Eerst hem of haar proberen te snappen en te achterhalen waarom hij/zij dat doet. Blijft diegene doorgaan dan heeft hij/zij gewoon ziekte en kunnen ze het niet afleren. Zit in hun bloed denk. Zo lijkt het wel. Ik vraag me af waarom je dan lieg.. Je kan tegen andere mensen liegen maar je kan toch niet tegen jezelf liegen en Allah (swt).. ????
Hindaatje
19-11-2002, 21:48
Origineel gepost door NoreJihan
Waar wil je heeeeeen Hindaatje
gaat het on yasmina lid???????????????//
want ik heb ookz oiets dat iemand liegt maar weet het nietz eker
Nee hoor meid..Ik bedoel niemand van Yasmina... :rolleyes:
Wees gerust :D
Ik zeg je eerlijk was een harde klap toen ik erachterkwam :(
:zwaai:
mimi....de waarheid komt altijd naar boven......ga je zelf niet gek lopen maken....kus
mimi_tangaouia
19-11-2002, 21:54
Origineel gepost door rahmona
mimi....de waarheid komt altijd naar boven......ga je zelf niet gek lopen maken....kus
allah straft altijd
allen is knap irritant als je twijfelt als je het niet zeker weet en niet weet hoe je twijfels weg kan nemen
NoreJihan
19-11-2002, 21:57
Origineel gepost door mimi_tangaouia
allah straft altijd
allen is knap irritant als je twijfelt als je het niet zeker weet en niet weet hoe je twijfels weg kan nemen
Jij bent niet de enige die twijfelt dusssssssssss
Waarheid komt zeker naar boven
En als dat het is wat ik denk mimmie tangaouia dan vind ik het heeeeeel triest :o
Origineel gepost door graptrui
luister naar slimme rahmona... :D :zwaai:
mimi_tangaouia
19-11-2002, 22:00
Origineel gepost door NoreJihan
Jij bent niet de enige die twijfelt dusssssssssss
Waarheid komt zeker naar boven
En als dat het is wat ik denk mimmie tangaouia dan vind ik het heeeeeel triest :o
liegen om eigen bestwil dat kan maar echt extreem liegen over iets wat echt erg is dat is gewoon triest
Origineel gepost door RaZer
Eerst hem of haar proberen te snappen en te achterhalen waarom hij/zij dat doet. Blijft diegene doorgaan dan heeft hij/zij gewoon ziekte en kunnen ze het niet afleren. Zit in hun bloed denk. Zo lijkt het wel. Ik vraag me af waarom je dan lieg.. Je kan tegen andere mensen liegen maar je kan toch niet tegen jezelf liegen en Allah (swt).. ????
AANDACHT IK WIL AANDACHT HALLO...
LANGSTE REACTIE EN IK KRIJG NIETS TE HOREN NIET EENS VAN.. JA RAZER JE HEB GELIJK OFZOIETS, IS DAT TEVEEL GEVRAAGD :confused: :confused:
EN NOREJIHAN VAN JOU HAD IK HET NIET VERWACHT :(
;) :D ;)
Razer ik ben het 100% met je eens, echt waar....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.