Bekijk originele versie : Hoofddoekendebat in Rotterdam
salouaatje
31-05-2004, 22:04
Beste dames
Ik organiseer in Rotterdam samen met een paar andere meiden een hoofddoekendebat. Wat vind jij van de media aandacht rond hoofddoeken. En wat vind jij van de uitspraken dat hoofddoeken nu ook maar eens in nederland verboden moeten worden. Onzin toch. Mohim kom gewoon op 18 juni 2004 naar Rotterdam en geef jou mening.
P.S alleen vrouwen zijn welkom dus heren helaas. :zwaai:
Voor meer info kun je me mailen. marocaine_1985@hotmail.com
Beslama
wat goed van jullie dat jullie dit soort dingen organiseren. enshallah ik zal kijken of ik kan komen.
groetjes hanady
salouaatje
31-05-2004, 22:58
ewaaa lady'ss.......... Trouwens ook de meiden die tegen zijn mogen komen. Het gaat er om dat zowel tegens en voors tegen elkaar worden afgewogen. Het word kei gezellig. Daar ben ik van overtuigd.
meknessia86
31-05-2004, 23:09
He ik woon ook in Rotterdam en ik vraag me af waar het dan wordt gehouden???????
En is het ook een probleem :confused: dat ik geen hoofddoek draag, maar ik zou wel aanwezig willen zijn. Ik hoop ook dat je me kan vertellen wanneer het wordt gehouden en op welk tijdstip etc.
Shokran :zwaai:
meknessia86
31-05-2004, 23:16
Huhhhhh ik wist niet dat het ook toegankelijk is voor mannen! :confused:
Maar ja hoe meer zielen hoe meer vreugd :Iluvu: (of zo iets :D )
meknessia86
31-05-2004, 23:18
Maar natuurlijk :D
meknessia86
31-05-2004, 23:21
Safi is goeddddddddddddddddddd, daar doe ik het voor :Iluvu:
meknessia86
31-05-2004, 23:28
Hahaha weet ik :zwaai:
Je meent het toch niet serieus???????? :Iluvu:
Origineel gepost door salouaatje
Beste dames
Ik organiseer in Rotterdam samen met een paar andere meiden een hoofddoekendebat. Wat vind jij van de media aandacht rond hoofddoeken. En wat vind jij van de uitspraken dat hoofddoeken nu ook maar eens in nederland verboden moeten worden. Onzin toch. Mohim kom gewoon op 18 juni 2004 naar Rotterdam en geef jou mening.
Beslama
Niet doen. Zijn we net van dat gezeik van die rechtse islamhatende politici af, en dan gaan jullie misschien de discussie weer opstarten. Ook al zijn jullie bedoelingen goed.
salouaatje
02-06-2004, 10:50
heee mensennn waarom reageren jullie zo negatief. Het is alleen voor vrouwen bedoeld en je komt niet in de media of zo??? Het word trouwens in het vrouwenhuis georganiseerd. Een ontmoetingsruimte voor alleen maar vrouwen. Het is op 18 juni en het is van 4 uur tot 8 uur. Lady's nogmaals voor meer info moet je me maar effe mailen. En ook meiden zonder hoofddoek zijn welkommmm
Thalla mensen
IkBenSaliha
02-06-2004, 10:56
Beste dames
Beslama
Dat vind ik echt heel gaaf.
Ik wil er zeker zijn!!!
Waar, wanneer en hoe laat??
IkBenSaliha
02-06-2004, 10:57
Origineel gepost door Najib26
Niet doen. Zijn we net van dat gezeik van die rechtse islamhatende politici af, en dan gaan jullie misschien de discussie weer opstarten. Ook al zijn jullie bedoelingen goed.
Als het gewoon een discussie onder de dames blijft... dan kan het toch geen kwaad???
:maf:
salouaatje
02-06-2004, 11:01
Origineel gepost door IkBenSaliha
Dat vind ik echt heel gaaf.
Ik wil er zeker zijn!!!
Waar, wanneer en hoe laat??
Lieve schat lees eens terug
vrijdag 18 juni in Rotterdam van 4 uur tot 8 uur.
IkBenSaliha
02-06-2004, 11:04
Lieve schat lees eens terug
vrijdag 18 juni in Rotterdam van 4 uur tot 8 uur.
Ow sorry
:D
heee mensennn waarom reageren jullie zo negatief. Het is alleen voor vrouwen bedoeld en je komt niet in de media of zo??? Het word trouwens in het vrouwenhuis georganiseerd. Een ontmoetingsruimte voor alleen maar vrouwen. Het is op 18 juni en het is van 4 uur tot 8 uur. Lady's nogmaals voor meer info moet je me maar effe mailen. En ook meiden zonder hoofddoek zijn welkommmm
Thalla mensen
Dacht je dat er geen vrouwen zijn die het naar buiten kunnen brengen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.