Bekijk volle/desktop versie : garage/ occasionhandel



31-05-2004, 21:58
Salaam alaikom warahmatollah,

Ik ben op zoek naar mensen die onlangs een garage hebben opgezet of iets in de autobranche doen ( Export, occasions etc) om daar wat ervaringen mee uit te wisselen...

Mensen die met de gedachte rondlopen binnenkort iets voor zichzelf te beginnen in de autobranche zijn ook van harte welkom.

wasalaam

04-06-2004, 22:34


hoi meid,

mijn vader die handelt in auto onderdelen etc...tussen nederland en marokko! en hij is automonteur...hij heeft jarenlang een garage gehad maar die is 2 jaar terug afgebrand. als je wat m eer wilt weten dan hoor ik het wel!! xxx

04-06-2004, 23:14

Citaat:
Origineel gepost door islamietje114
hoi meid,

mijn vader die handelt in auto onderdelen etc...tussen nederland en marokko! en hij is automonteur...hij heeft jarenlang een garage gehad maar die is 2 jaar terug afgebrand. als je wat m eer wilt weten dan hoor ik het wel!! xxx
Salaam alaikom zuster,

Ow wat erg dat ie is afgebrand, ik hoop niet dat het zo'n hopeloze actie was van iemand die jaloers was of iets dergelijks.

Maar wel jammer dat je vader dat deed, ik had liever gewild dat jij erin zat ( in de handel).

Maar toch bedankt!

wasalaam

06-06-2004, 22:21
de handel in tweede auto's is niet meer van het geweest is ...de euro heeft het moeilijk gemaakt ... mijn vriend handelt ook in auto's hij heeft een golf 4 tdi bj 2000 voor 6700 euro gehaalt de prijzen zijn dalen alleen maar..

07-06-2004, 00:29



Citaat:
Origineel gepost door AbdelMO
de handel in tweede auto's is niet meer van het geweest is ...de euro heeft het moeilijk gemaakt ... mijn vriend handelt ook in auto's hij heeft een golf 4 tdi bj 2000 voor 6700 euro gehaalt de prijzen zijn dalen alleen maar..
Het handelen in tweede hands auto's is tot voorheen wel winstgevend als je de goede connecties hebt en over de goede vaardigheden beschikt.

Maar er zit zeker wel een teruggang in de aankoop van auto's. Mensen beschikken over veel minder uit te geven geld voor luxe goederen, zoals een nieuwere auto's e.d.

Normaal gesproken gaat het harstikke goed in de maanden april, mei en juni, omdat de meese Marokkanen dan op zoek zijn naar een goede auto om daarmee op vakantie te gaan, maar dit jaar viel het harstikke tegen, maar dat zagen wij wel aankomen.

Het verkopen van auto's voor export is nog te doen!

07-06-2004, 00:31

Citaat:
Origineel gepost door AbdelMO
de handel in tweede auto's is niet meer van het geweest is ...de euro heeft het moeilijk gemaakt ... mijn vriend handelt ook in auto's hij heeft een golf 4 tdi bj 2000 voor 6700 euro gehaalt de prijzen zijn dalen alleen maar..
Trouwens prijs en type zegt niet veel, het gaat meer om de bijkomende aspecten ( kleur, originele km stand, onderhoud e.d.)

je kan geen conclusies trekken uit het bovenstaande, maar je hebt gelijk wat betreft het dalen van de prijzen van auto's.

wasalaam

09-06-2004, 23:27
Klinkt interresant!

Ik heb al een aantal vaste exporteurs die verschillende merken van me afnemen. En eerlijk gezegd zit ik ook al jaren in de autohandel en je hebt zeker gelijk dat er meer geld zit in het verkopen van auto's die het land uitgaan. Ik bedoel particulieren hebben altijd wel wat te klagen (niet allemaal hoor).

Ik pm je zo, ik denk wel dat wij zaken kunnen doen

gegroet,

10-06-2004, 18:40
Ik zoek een vw golf type 3 3 deurs moet goed eruit zien bj tussen de '95/'98 diezel graag weet iemand ereen staan of heeft ereen pm me.

13-06-2004, 11:51

Citaat:
Origineel gepost door CharLie_Da
Ik zoek een vw golf type 3 3 deurs moet goed eruit zien bj tussen de '95/'98 diezel graag weet iemand ereen staan of heeft ereen pm me.
Dag mijn heer Charlie,

Je bent dus opzoek naar een Golf 3, ik neem aan een TDI, ik heb er eentje staan van bouwjaar '96 met fulloption dus elekt.ramen alarm cv 18" porchcup velgen AIRCO ( de meeste golf 3 hebben geen AIRCO ) verlaagd dus een compleet auto voor een redelijk prijs, mocht jij willen inruilen is dat voor ons geen probleem, ik stuur jou dan een formulier op waar jij je gevens van de auto kunt plaatsen die u graag wil inruilen, dan kijk ik wat uw auto waard is, wij garanderen altijd de hoogste inruilprijs voor uw auto. Mocht u interesse hebben mail mij dan even.

Vraagprijs voor mijn auto is 5750 euro incl.BTW, tevens hebben wij ook andere merken te koop bv. Golf lV TDI '98 5 deurs zwart mett. 110 pk, Golf lV TDI 2002 180 pk 6 versnellingen 5 deurs beige lerenbekleding, Schade auto Golf V TDI 2.0 6 versnellingen 3 deurs schade +/_ 5000 euro vaste prijs 22750 euro incl.BTW.

Tevens zijn wij opzoek naar alle gebruikte auto's/bussen/terreinwagens voor export.

Met vriendelijke groet

Lex auto's Import/Export Holland

03-01-2005, 21:12
Kzit een beetje in de scooterhandel maar zodra ik het geld heb en in de goede leeftijd zit zal ik inshallah een autobedrijf beginnen en vooral auto's laten exporteren......