Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : *waargebeurd kortverhaaltje*

Pagina's : [1] 2 3

riffiette
31-05-2004, 21:53

Een marokkaanse meid in frankrijk(achternicht van mijn ma) 19j. ging vorige zomer naar marokko. Een verre familie van dat meisje kwam om haar hand vragen. Zij accepteerde zonder dwang, zonder verplichting, dus met eigen wil. Eens teruggekomen naar frankrijk, begon ze onmiddellijk met de papieren. De jongen is dan gekomen, een paar weken later zei het meisje dat ze hem niet meer moest hebben. En de enige reden waarom ze die niet moest hebben was omdat haar vriendinnen zeiden dat hij een dikke was :rolleyes: . Maar toen hij om haar hand kwam vragen, heeft ze die toch gezien? wist ze toch hoe hij was? mohiem, de jongen zelf was er kapot van, tranen, verdriet. Hijzelf zei dat hij gewoon gelukkig wou trouwen hij moest niet eens haar papieren hebben. Deze jongen gaf haar echt ALLES wat haar hartje wou, echt alles :( en hij was zo lief tegen haar enzo ... Mohiem ze hebben het huwelijk afgelast maar hij behield wel zijn papieren, toch blijf hij nog om haar huilen ,mskien. Na een bepaalde tijd kon het meisje niet meer spreken, allahiester, nu is ze gehandicapt geworden, haar voeten zijn scheef , haar handen mskiena, en dat allemaal door de dnoew(kweetni hoe je dat vertaalt naar het nederlands :confused: ) van die jongen. Ik denk gewoon dat het een straf is van Allah(swt) omdat deze jongen echt een goede intentie had :( Nu mijn vraag is : vinden jullie het rechtvaardig dat een meid zomaar plots weer nee zegt om zo'n domme reden?? omdat ze naar haar vriendinnen luisterde?? :confused:

xxHananxx
31-05-2004, 22:01
Huh best wel raar, maar het kan ook zijn dat iemand shor (zwarte magie) had gedaan om nee te zeggen tegen die jongen door jaloezie bijvorbeeld, want hij vond haar dus echt leuk als hij nog steeds om haar huilt . En natuurlijk is het niet rechtvaardig als ze er van te voren hellemaal achter het huwlijk stond.

riffiette
31-05-2004, 22:04
Origineel gepost door xxHananxx Huh best wel raar, maar het kan ook zijn dat iemand shor (zwarte magie) had gedaan om nee te zeggen tegen die jongen door jaloezie bijvorbeeld, want hij vond haar dus echt leuk als hij nog steeds om haar huilt . En natuurlijk is het niet rechtvaardig als ze er van te voren hellemaal achter het huwlijk stond. mane3ref, kan ook natuurlijk, maar ja is raar EN waargebeurd, ik ken dat meisje persoonlijk en geloof me das effe verschieten :(

tattie
31-05-2004, 22:05
dag meid, Is wel zielig voor die meisje dat het zo moest aflopen ik bedoel een handicap wens je niemand toe eigenlijk, zelf vind ik dat die vriendinnen van haar aangepakt :hammer: moeten worden want die hebben een heilig huwlijk verpest:jammer:

riffiette
31-05-2004, 22:07

Origineel gepost door tattie dag meid, Is wel zielig voor die meisje dat het zo moest aflopen ik bedoel een handicap wens je niemand toe eigenlijk, zelf vind ik dat die vriendinnen van haar aangepakt :hammer: moeten worden :jammer: wat voor vriendinnen zijn dat?? we vinden hem te dik :rolleyes: en wie luistert daar nu naar?? :jammer: allahiester waha :(

xxHananxx
31-05-2004, 22:14
Ja vind het ook heel erg voor haar miskiena. Moge Allah haar beter maken inshAllah!

riffiette
31-05-2004, 22:15
Moge Allah ons van al het kwade behoeden inshallah

SABRI_Y
31-05-2004, 22:15
alatifffffffffffffffffffffffffffffffffff

riffiette
31-05-2004, 22:18
Origineel gepost door SABRI_Y alatifffffffffffffffffffffffffffffffffff allahiester klopt .

xxHananxx
31-05-2004, 22:22
Origineel gepost door riffiette Moge Allah ons van al het kwade behoeden inshallah InshAllah!!

Sweetmocro1
31-05-2004, 22:25
Het heeft 200 tanden en houdt een reus tegen! (Mijn gulp!!!) :lol::haha::haha::haha:

Oujdane
31-05-2004, 22:26
Origineel gepost door riffiette Een marokkaanse meid in frankrijk(achternicht van mijn ma) 19j. ging vorige zomer naar marokko. Een verre familie van dat meisje kwam om haar hand vragen. Zij accepteerde zonder dwang, zonder verplichting, dus met eigen wil. Eens teruggekomen naar frankrijk, begon ze onmiddellijk met de papieren. De jongen is dan gekomen, een paar weken later zei het meisje dat ze hem niet meer moest hebben. En de enige reden waarom ze die niet moest hebben was omdat haar vriendinnen zeiden dat hij een dikke was :rolleyes: . Maar toen hij om haar hand kwam vragen, heeft ze die toch gezien? wist ze toch hoe hij was? mohiem, de jongen zelf was er kapot van, tranen, verdriet. Hijzelf zei dat hij gewoon gelukkig wou trouwen hij moest niet eens haar papieren hebben. Deze jongen gaf haar echt ALLES wat haar hartje wou, echt alles :( en hij was zo lief tegen haar enzo ... Mohiem ze hebben het huwelijk afgelast maar hij behield wel zijn papieren, toch blijf hij nog om haar huilen ,mskien. Na een bepaalde tijd kon het meisje niet meer spreken, allahiester, nu is ze gehandicapt geworden, haar voeten zijn scheef , haar handen mskiena, en dat allemaal door de dnoew(kweetni hoe je dat vertaalt naar het nederlands :confused: ) van die jongen. Ik denk gewoon dat het een straf is van Allah(swt) omdat deze jongen echt een goede intentie had :( Nu mijn vraag is : vinden jullie het rechtvaardig dat een meid zomaar plots weer nee zegt om zo'n domme reden?? omdat ze naar haar vriendinnen luisterde?? :confused: Allah ie ster.:eek: Wat een mosiba zeg.

riffiette
31-05-2004, 22:28
Origineel gepost door Oujdane Allah ie ster.:eek: Wat een mosiba zeg. ja ja, ik hoordde wel zo'n verhalen, maar geloofde er nix van, maar nu heb ik het zelf met mijn eigen ogen gezien :(

tattie
31-05-2004, 22:32
Origineel gepost door Sweetmocro1 Het heeft 200 tanden en houdt een reus tegen! (Mijn gulp!!!) :lol::haha::haha::haha: :jammer: :jammer: :jammer: :jammer:

riffiette
31-05-2004, 22:33

Origineel gepost door Sweetmocro1 Het heeft 200 tanden en houdt een reus tegen! (Mijn gulp!!!) :lol::haha::haha::haha: :rolleyes: euh not funny at all

Pagina's : [1] 2 3